Ja, Macedonië had vorig jaar ook zoiets.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:37 schreef Em31 het volgende:
Echt nooit geweten dat dat kon, dat vooraf opnemen. Zeiden ze nou dat Macedonië dat vorig jaar ook had?
Ja blijkbaar. Ik weet nog wel dat Noorwegen effecten had die vooraf zijn opgenomen. Maar dat was best nog een gedoe.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:37 schreef Em31 het volgende:
Echt nooit geweten dat dat kon, dat vooraf opnemen. Zeiden ze nou dat Macedonië dat vorig jaar ook had?
Dat waren vocale effecten toch? Hier gaat het om het visuele.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:38 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Ik weet nog wel dat Noorwegen effecten had die vooraf zijn opgenomen. Maar dat was best nog een gedoe.
Dat pakte wel bijzonder succesvol uit.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, Macedonië had vorig jaar ook zoiets.
Ja precies, maar je zou denken dat beelden + geluid nog meer gedoe zou zijn? Of zijn het alleen maar de beelden dit keer?quote:Op zondag 5 mei 2019 13:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat waren vocale effecten toch? Hier gaat het om het visuele.
In Nederland liggen er vast alleen wat krentenbollen.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:42 schreef Cee het volgende:
Wie belt er even naar Maastricht dat ze wel goed eten moeten regelen volgend jaar?
En blikjes Hertog Jan.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
In Nederland liggen er vast alleen wat krentenbollen.
Ik ga wel wat bakken voor die lieve Matt en zij sidekicksquote:Op zondag 5 mei 2019 13:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan eten van commentatoren bij wielerwedstrijden. In België etc krijgen ze mooie maaltijden en in Nederland klagen ze meestal want idd krentebollen en huzarenslaatjes.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:42 schreef Cee het volgende:
Wie belt er even naar Maastricht dat ze wel goed eten moeten regelen volgend jaar?
Ik wil best een pan boerenkoolstamppot met rookworst naar Team Matt brengen, dag erna een pannetje snert.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hebben ze dat allemaal in Reykjavik?quote:Op zondag 5 mei 2019 13:45 schreef Em31 het volgende:
Volgend jaar een lekker broodje kroket en een frikandel speciaal
quote:Op zondag 5 mei 2019 13:44 schreef Aoibhin het volgende:
Dan deel ik ook aan de Wiwi's uit en geef Will en Witch iets met vergif
Zie wat er gebeurt vanaf 2.14quote:Op zondag 5 mei 2019 13:41 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja precies, maar je zou denken dat beelden + geluid nog meer gedoe zou zijn? Of zijn het alleen maar de beelden dit keer?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |