tja.. en toch vind ik dat deze jongen zich bij musicals moet houden. iedere keer dat geschreeuw (ik zoek nog een aardiger woord voor geschreeuw), ook hier weerquote:Op zondag 5 mei 2019 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
DIE STÉM![]()
![]()
Het is zo onwijs jammer dat hij zelf met zo'n kutnummer gaat; deze jongen verdient echt zoveel beter!
Amenquote:Op zondag 5 mei 2019 18:40 schreef grazz het volgende:
Lijkt mij dat Ilse meegaat omdat ze vooral ook super enthousiast is over Duncan en zijn lied en ook wel voelt dat we dit jaar kunnen winnen. Ze gaf al in een interview met het AD aan dat ze zich graag bemoeit met o.a. staging enzo, dus ik ben alleen maar blij dat zo een perfectionist, iemand die het klappen van de zweep kent, meegaat. Ik zoek er verder ook niets achter, want dat interesseert me echt niet, zolang ze maar haar best doet om het tot in de perfectie te krijgen.
Kan ie ook acteren dan?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:55 schreef Prego het volgende:
[..]
tja.. en toch vind ik dat deze jongen zich bij musicals moet houden. iedere keer dat geschreeuw (ik zoek nog een aardiger woord voor geschreeuw), ook hier weer
Het wordt super gezellig, vooruit of achteruit. Die polenaise doen wij.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan niet wáchten.![]()
![]()
![]()
![]()
Nu al zin in de turbopolonaise hier. Maak die gif alvast maar hoor!
dat doet ie goedquote:
1 blik op dit topic en je weet hoe de vlag erbij hangtquote:Op zondag 5 mei 2019 20:08 schreef Mandy040986 het volgende:
ik kijk zo uit naar dinsdag.
Ik ben zo benieuwd.![]()
Heel jammer dat ik moet werken, maar misschien kan ik heel sneaky nog meekijken hopelijk.
En anders moeten jullie het maar goed omschrijven.
Dat gaat vast goedkomenquote:Op zondag 5 mei 2019 20:08 schreef Mandy040986 het volgende:
ik kijk zo uit naar dinsdag.
Ik ben zo benieuwd.![]()
Heel jammer dat ik moet werken, maar misschien kan ik heel sneaky nog meekijken hopelijk.
En anders moeten jullie het maar goed omschrijven.
laatste foto van de eerste tweet komt uit deze optreden volgens mij.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:59 schreef Em31 het volgende:
twitter:esc_JNL twitterde op zondag 05-05-2019 om 16:44:27Some projects of the light designers who staged The Netherlands this year. They also worked with ilse 🥰😍 apparently we will use many lasers!!! https://t.co/qtJIk0ol8C reageer retweet
Foto's in tweettwitter:EuroGuyXX twitterde op zondag 05-05-2019 om 16:42:09Just googled the "lightartist" Ignace D'Haese that is responsible for the lightning on "Arcade" and I'm impressed 😍. Very much looking forward to Duncan's eurovision rehearsal on Tuesday 😍 https://t.co/eurpr0T4OZ reageer retweet
Het is inderdaad een hele goede zanger, dat nummer van hem is verdomme niet makkelijk om te zingen. Maar ook enorm kut.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een stem!
Kreeg ineens Sia - Chandelier vibes bij Arcade door de manier waarop hij het zingt
Als d'n Ignace ook de lichten bij d'n Oscar heeft gedaan valt helemaal te hopen dat het zoiets wordt.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
laatste foto van de eerste tweet komt uit deze optreden volgens mij.
Je bent niet de enige...ik mag dinsdag EN zaterdag werken.....nou zullen ze niet veel aan mij hebbenquote:Op zondag 5 mei 2019 19:49 schreef Niels93 het volgende:
Pff ik ben echt wel zenuwachtig voor morgen en overmorgen hoor. Hoe komen jullie de dagen door? Morgen moet ik bijv werken, dinsdag niet...
Ja ik jubelde ook maar toen zag ik dat de site is van iemand die Anita heet dus wrs Nederlands?quote:Op zondag 5 mei 2019 21:34 schreef Mlita het volgende:
https://eurovisionunion.c(...)ews-the-netherlands/
Ik heb zijn video geliked.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:37 schreef Greys het volgende:
Echt he? Ik heb het even getweet met applaus en hartjes.
zag in een artikel dat ze uit Australië kwamquote:Op zondag 5 mei 2019 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik jubelde ook maar toen zag ik dat de site is van iemand die Anita heet dus wrs Nederlands?![]()
Ik moet nog wel de eerste recensent tegenkomen die doorheeft dat dit nummer complexer is dan het lijkt... er zit een maatwisseling in, dat gebeurt vrijwel nooit in popmuziek.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:34 schreef Mlita het volgende:
https://eurovisionunion.c(...)ews-the-netherlands/
quote:Op zondag 5 mei 2019 22:42 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Ik moet zeggen wat een verademing het is om hier op FOK te zijn....
Iedereen is zo heerlijk correct en netjes naar elkaar toe..dat is op andere sites wel anders
Love being here
Wat fijn om te horen!quote:Op zondag 5 mei 2019 22:42 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Iedereen is zo heerlijk correct en netjes naar elkaar toe..dat is op andere sites wel anders
Love being here
Ja, het is hier echt een warm bad! Zo'n fijne community waar we elkaar allemaal lief vindenquote:Op zondag 5 mei 2019 22:42 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Love being here
Ik snap waarom je dat zegt en ik heb geen idee eigenlijk. Ik heb altijd het idee dat dat niets uitmaakt zo gauw je maar genoeg volume en uitstraling hebt in « dat wereldje »quote:
Snap je punt, maar is enkel voor Nederland zo, als je over de grens kijkt zie je dat men wel kan acteren in musicals :pquote:Op maandag 6 mei 2019 00:08 schreef Prego het volgende:
Ik snap waarom je dat zegt en ik heb geen idee eigenlijk. Ik heb altijd het idee dat dat niets uitmaakt zo gauw je maar genoeg volume en uitstraling hebt in « dat wereldje »
Als Raatgever zelfs een verademing is...!!!quote:Op maandag 6 mei 2019 00:32 schreef aarontje112 het volgende:
Weet niet of het hier al besproken is hoor, maar: die songfestival podcast van het AD. Wat is dat voor ongelofelijke treurnis. Blijkbaar is Raatgever naar het Parool gegaan, en heeft het AD er een nieuwe opgezet. Maar wa is da voor jochie, mijn hemel. Die loopt ook maar wat te kletsen; nog steeds alle clichés komen bovendrijven; liedje moet typisch songfestival zijn etc. En loopt als een gek te pitchen voor Maastricht als kandidaatstad (de Ziggodome was volgens hem te klein) Dacht rustig in slaap te vallen, maar erger me groen en geel
. Raatgever is er echt een verademing bij.
Wtfquote:Op maandag 6 mei 2019 00:32 schreef aarontje112 het volgende:
Weet niet of het hier al besproken is hoor, maar: die songfestival podcast van het AD. Wat is dat voor ongelofelijke treurnis. Blijkbaar is Raatgever naar het Parool gegaan, en heeft het AD er een nieuwe opgezet. Maar wa is da voor jochie, mijn hemel. Die loopt ook maar wat te kletsen; nog steeds alle clichés komen bovendrijven; liedje moet typisch songfestival zijn etc. En loopt als een gek te pitchen voor Maastricht als kandidaatstad (de Ziggodome was volgens hem te klein) Dacht rustig in slaap te vallen, maar erger me groen en geel
. Raatgever is er echt een verademing bij.
Niet persoonlijk bedoeld, want dit wordt zo vaak gedacht, maar ik kan daar zo pissig van worden, maar ik snap waarom je die gedachte hebt hoor.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:08 schreef Prego het volgende:
[..]
Ik snap waarom je dat zegt en ik heb geen idee eigenlijk. Ik heb altijd het idee dat dat niets uitmaakt zo gauw je maar genoeg volume en uitstraling hebt in « dat wereldje »
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |