Maar een rode natuurlijk wel mooi rood.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:21 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Een witte tractor blijft natuurlijk nooit mooi wit
in de randstad wonenquote:
Om de normale kleding tegen vuil te beschermen.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:05 schreef halfway het volgende:
Waarom hebben boeren altijd een blauwe overal aan?
Buiten de randstad wonenquote:
Dan herken je ze beter op de weg.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ja jongons ik woon in de provincie, jeweetzellef. Dus af en toe dan is het weer ergeren geblazen om een kutboer die met z'n Deutz, New Holland, Claas of Fendt weer tergend langzaam voor je tuft op een openbare weg. Provinciale struggles, ik weet, maar toch Stone Island op de mouw.
Enfin, wat mij opvalt: Waarom zijn die dingen over het algemeen genomen altijd rood, blauw of groen? Waarom niet eens een kekke zwart bestellen of een witte? Ze zullen er wel zijn, maar je ziet ze amper. Mijn conclusie is daarom dat boeren een beetje eenheidsworsten zijn. Zo van: Boer Harms'n hebt ook 'n greune trekker, da moek ook.
Jawel, het wit wordt alleen door iets anders bedekt.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:21 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Een witte tractor blijft natuurlijk nooit mooi wit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |