| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | D:\mysql\bin>mysqlcheck.exe ebripdb_new -uroot -p**** Warning: Using a password on the command line interface can be insecure. ebripdb_new.cronjob OK ebripdb_new.email OK ebripdb_new.project Error : Table 'ebripdb_new.project' doesn't exist status : Operation failed ebripdb_new.project_stats Error : Table 'ebripdb_new.project_stats' doesn't exist status : Operation failed ebripdb_new.spider Error : Table 'ebripdb_new.spider' doesn't exist status : Operation failed ebripdb_new.tpl_email Error : Table 'ebripdb_new.tpl_email' doesn't exist status : Operation failed ebripdb_new.tpl_images Error : Table 'ebripdb_new.tpl_images' doesn't exist status : Operation failed ebripdb_new.tpl_movies Error : Table 'ebripdb_new.tpl_movies' doesn't exist status : Operation failed ebripdb_new.users OK |
Beschouw het als een leer-momentje.quote:ik heb de originele ibdata bestanden niet meer...
Yes een nuttige reactie!!quote:Op zondag 5 mei 2019 11:58 schreef phoenyx het volgende:
Wat deed de code die je uitvoerde?
Aan de hand daarvan zou je misschien een script kunnen maken die het omdraait
En je hebt al gewoon wamp ofzo afgesloten en weer opnieuw opgestart? Niet dat het nu lijkt alsof het allemaal verneukt is terwijl bij een restart er niks aan de hand is. Ik zie namelijk in je errormeldingen alleen maar dat iets niet gevonden wordt, normaal gesproken geen reden dat het helemaal kapot gemaakt wordt maar juist niks gedaan wordt
heb ik geprobeerd en helaas, welke recovery mode ik ook probeer... ze willen allemaal niet... en ben bang dat hoe hoger ik ga testen hoe meer db's ik naar de mallemoeren help...quote:Op zondag 5 mei 2019 12:02 schreef Farenji het volgende:
Opstarten in innodb recovery mode (iig read only) en dan kijken of je met mysqldump (command line) je tabel een voor een kan exporteren naar een sql bestand. Als dat lukt, weer in normale mode de tabel droppen en opnieuw importeren vanuit de dump.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |