Ja die zijn er. Ze zijn gek maar ze zij er.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:54 schreef einzeinz het volgende:
Zijn er mensen die zich aftrekken in een pashokje van een winkel?
In de kleding ja en daarna hang ik het netjes terug. Ik kan twee mensen die dat niet doenquote:Op zondag 5 mei 2019 00:58 schreef einzeinz het volgende:
Doen jullie dan het kwakje in die kleding en hangen jullie het daarna netjes terug in het rek?
Ja.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:58 schreef einzeinz het volgende:
Doen jullie dan het kwakje in die kleding en hangen jullie het daarna netjes terug in het rek?
quote:
Mafkees. Ben jij die vriend niet toevallig zelf? Jij hebt nogal vreemde verhalen.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:12 schreef einzeinz het volgende:
Vriend van me, nam zo'n bikini omdat ie het mooi vond. Fapte er op en hing het gewoon terug
Nee hoor, Hans doet het.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:14 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Mafkees. Ben jij die vriend niet toevallig zelf? Jij hebt nogal vreemde verhalen.
@:Plompzakker
@:Handleiding
Klopt. Dat was in 2018 wel anders.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:32 schreef Gehrman het volgende:
Mensen die anno 2019 nog in kledingwinkels komen
Aftrekken in dure lingeriequote:Op zondag 5 mei 2019 08:10 schreef de_boswachter het volgende:
Ik bestel altijd online kleding, fap er overheen en stuur het dan in een retourzak terug.
TS verwart een simpel pashokje met een darkroomquote:Op zondag 5 mei 2019 00:54 schreef einzeinz het volgende:
Zijn er mensen die zich aftrekken in een pashokje van een winkel?
Hoe vaak is het voorgekomen dat de ene daarin klaarkomt, het inmiddels is opgehangen, en een volgende man ook precies hetzelfde kledingstuk uitkiest en gebruikt om daarin zijn kwakje te doen? Dan heb je dus lekker zaadmenging en -verspreiding. De flikkers en nichten op fok zullen geilen op dit idee.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:58 schreef einzeinz het volgende:
Die likt ze schoon, gratis eiwitten!quote:
Online betaal je soms wel wat voor gedragen kledij met zaad van een man of een gedragen slipje van een vrouw.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:57 schreef Hdero het volgende:
[..]
Hoe vaak is het voorgekomen dat de ene daarin klaarkomt, het inmiddels is opgehangen, en een volgende man ook precies hetzelfde kledingstuk uitkiest en gebruikt om daarin zijn kwakje te doen? Dan heb je dus lekker zaadmenging en -verspreiding. De flikkers en nichten op fok zullen geilen op dit idee.
Heb eerlijk gezegd dat nooit gezien voor stukken van mannen, van vrouwen wel. Maar goed, er zullen vast de nodige faggots daarnaar op zoek rondzwerven.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:25 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Online betaal je soms wel wat voor gedragen kledij met zaad van een man of een gedragen slipje van een vrouw.
Je aftrekken terwijl je naar een man kijkt. Homo!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |