Yabadayabada
Het is een zeer licht proggama waar ik lekker doeloos naar kan kijken en het is altijd pret met rex dus lekker relaxt.
En daarbij vind ik vissen intressant zo ook vaak de omgeving waar ze zijn.
Ach, waar een mens zich al niet druk om kan maken...
quote:hehe, the walking mustach zoals Rex hem ook wel liefkozend noemt, daarvoor krijgt ie van mij een
Op dinsdag 7 januari 2003 03:30 schreef Rivoche het volgende:
Die maat Bushi is wel cool
En ze vissen idd veel op snappers etc. maarja die zijn daar nu eenmaal veel te vinden....
Hij is geloof ik nu bezig met een Jaquar E type.. herhaling ik weet het, maar had niet alles gezien nog
Volgens mij ben ik onbewust erg veel op Discovery
quote:Anders ik wel
Op dinsdag 7 januari 2003 03:47 schreef Rivoche het volgende:Volgens mij ben ik onbewust erg veel op Discovery
not
quote:geen zin in....moet ik van 25 naar 2
Op dinsdag 7 januari 2003 03:49 schreef Rivoche het volgende:
Ja idd.. je laat de tv aan en je kijkt af en toe, eerst zet ik m altijd op Ned 2 ff ongeveer 20 keer het journaal bekijken en dan hup door naar Discovery
Gaat over vreemdgaan en sexuele lust ofzo
Op discovery? Wat ze zelf op discovery doen om aan kijkcijfers te komen
Of als iemand iets weet dat meer pijn doet.......
Wat heb ik een pleuris hekel aan die man...vooral nadat ie laatst...ff een whitetip (haai) ging fileren...echt..meer dan 9/10 ging weer het water in....ja ja..wat een lul..ff de hele wereld vertellen dat haai zo lekker is.......
Kill the bastard....kill kill...die scheve bek alleen al....je zou hem zo willen slaan om het recht te timmeren...
quote:Arghhh het is Jaguar, niet Jaquar!! Waarom schrijven zoveel mensen jaQuar?? Hiermee haal je dus echt het bloed onder mijn nagels vandaan!
Op dinsdag 7 januari 2003 03:39 schreef Bastard het volgende:
Jaaa.. maar dan krijgen we straks "A car is reborn"Hij is geloof ik nu bezig met een Jaquar E type.. herhaling ik weet het, maar had niet alles gezien nog
quote:Euh sorry dan
Op dinsdag 7 januari 2003 03:57 schreef Don_Tom het volgende:[..]
Arghhh het is Jaguar, niet Jaquar!! Waarom schrijven zoveel mensen jaQuar?? Hiermee haal je dus echt het bloed onder mijn nagels vandaan!
*Ziet dit vaak omdat hij een jag verhuurt op surf.to/trouwvervoer*
Ik rij er zelf geen 1.. waarschijnlijk vandaar
Maar mooi karretje die jaguar.... van die site..
quote:Huuruh?
Op dinsdag 7 januari 2003 04:00 schreef Bastard het volgende:[..]
Euh sorry dan
Ik rij er zelf geen 1.. waarschijnlijk vandaar
Maar mooi karretje die jaguar.... van die site..
Laatste 10 bezoekers
10. 7 januari 04:03 Verenigde Staten (sunedu.com)
[Dit bericht is gewijzigd door Rivoche op 07-01-2003 04:08]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |