abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186616282
Dat is nog wel een dingetje.. al die vreemde geluiden :D

pi_186616832
@Cat-astrophe nog even over je kittens. Op fb volg ik "Kittens Wierden". Daar vangt iemand ook al jaren kittens op, maar dan moederloze. Sinds een paar dagen heeft ze een nestje van 5 prematuurtjes (onder de 70 gr). Da's ook zo leuk om te volgen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_186617065
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:

Vanaf je twaalfde al spullen voor je uitzet?

Mijn eerste pony was Donald, een schimmel, mooi lief en een paar keer eerste geworden met B dressuur :')
Toen was Desperado mijn pony, deed het goed in het springen. Ooit M gesprongen met bekers enzo...
Daarna kwam Belinda .. Paard, dressuur en springen.. Toen was ik bijna 16 en had er geen zin meer in. Daarna nooit meer paard gereden
Ik had Nellie en Max *O* Allebei met blauwe ogen O+ Ooit een beker in een beauty wedstrijd mee gewonnen. Ik had geen flauw idee dat dat bijzonder was. Op mijn 15-16e of zo ook geen zin meer in paard. Had 'betere' (lees: tiener) dingen te doen en paard kostte veel tijd. Achteraf wel spijt van gehad.

@z80 Ja! Ik heb nog wel eens pannenkoek als ontbijt :9 Met spek O+ Of geleerd van mijn Engelsman met poedersuiker en citroensap. Echt heel lekker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_186617295
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Dat is nog wel een dingetje.. al die vreemde geluiden :D

[ afbeelding ]
ja echt! Er is nu een dakraam boven het bed, en het regent. Wel knus maar ook flink wennen :D

En langsrijdende auto's..
En ergens in de verte muziek. Gek hoor :o
freedom is just another word for nothing left to lose
  zaterdag 4 mei 2019 @ 23:39:26 #5
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186617437
Schindler's List gekeken. Voor het eerst. Beklemmend. Afschuwelijk om naar te kijken. Maar zo nodig om naar te kijken.

Voel me rot. Over 20 min jarig. Bevrijding. Feest.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 4 mei 2019 @ 23:44:43 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_186617581
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had Nellie en Max *O* Allebei met blauwe ogen O+ Ooit een beker in een beauty wedstrijd mee gewonnen. Ik had geen flauw idee dat dat bijzonder was. Op mijn 15-16e of zo ook geen zin meer in paard. Had 'betere' (lees: tiener) dingen te doen en paard kostte veel tijd. Achteraf wel spijt van gehad.

@:z80 Ja! Ik heb nog wel eens pannenkoek als ontbijt :9 Met spek O+ Of geleerd van mijn Engelsman met poedersuiker en citroensap. Echt heel lekker.
Haha, same !
Lekkere jongens :9 :D

Lot, hebben jullie snel gedaan!

Whiskers, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. X
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 4 mei 2019 @ 23:48:03 #7
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186617667
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:44 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Haha, same !
Lekkere jongens :9 :D

Lot, hebben jullie snel gedaan!

Whiskers, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. X
Dank je wel! :*
Voel me alleen niet erg feestelijk na die film..
pi_186617897
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:34 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

ja echt! Er is nu een dakraam boven het bed, en het regent. Wel knus maar ook flink wennen :D

Oh dat mis ik zo van mijn vorige huis, de regen kunnen horen O+
Ik had daar mijn bed pal onder het dak staan (kon op het grootste deel van het bed niet rechtop zitten) en dat was zoooo knus O+
Nu hoor ik alleen de bussen en auto's door de plassen heen rijden de hele nacht :')
pi_186618166
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

Dank je wel! :*
Voel me alleen niet erg feestelijk na die film..
Nee, dat snap ik. Is ook de enige film waarbij de mensen in de bioscoopzaal eigenlijk allemaal bleven zitten tijdens de aftiteling.

Maar nu vieren we vrijheid. En jouw verjaardag *O* Gefeliciteerd :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 5 mei 2019 @ 00:09:07 #10
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186618262
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 00:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik. Is ook de enige film waarbij de mensen in de bioscoopzaal eigenlijk allemaal bleven zitten tijdens de aftiteling.

Maar nu vieren we vrijheid. En jouw verjaardag *O* Gefeliciteerd :*
Had de opkikker ff nodig O+
  zondag 5 mei 2019 @ 00:19:58 #11
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_186618541
Zat net te kijken naar welke stream dienst The Distinguished Gentleman met Eddy Murphy streamt. Geen enkele hier dus en de dvd lijkt een collecters item. Kijk ik op imdb heeft ie een zeer slechte waardering, en de meeste critici hebben hem destijds ook negatief beoordeeld.
Merkwaardig. Een van de meest intelligente films die hij maakte en ook een van de beste imho. Een prachtige satire op politiek met een boodschap. Toch neergesabeld. Waarom? Omdat mensen lach of ik schiet films van hem verwachten?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_186618923
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 00:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Zat net te kijken naar welke stream dienst The Distinguished Gentleman met Eddy Murphy streamt. Geen enkele hier dus en de dvd lijkt een collecters item. Kijk ik op imdb heeft ie een zeer slechte waardering, en de meeste critici hebben hem destijds ook negatief beoordeeld.
Merkwaardig. Een van de meest intelligente films die hij maakte en ook een van de beste imho. Een prachtige satire op politiek met een boodschap. Toch neergesabeld. Waarom? Omdat mensen lach of ik schiet films van hem verwachten?
Omdat je altijd je eigen je eigen criticus moet zijn en je niets moet aantrekken wat een ander van iets vind.
  zondag 5 mei 2019 @ 00:35:34 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186618980
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Schindler's List gekeken. Voor het eerst. Beklemmend. Afschuwelijk om naar te kijken. Maar zo nodig om naar te kijken.
De enige filmmuziek waarvan ik elke keer als ik het weer hoor steeds van moet huilen.
quote:
Voel me rot. Over 20 min jarig. Bevrijding. Feest.
Feest. Vrijheid. Van harte! :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_186619012
Feli en een fijne dag Whis! Mooie datum om jarig te zijn w/
pi_186619103
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Feli en een fijne dag Whis! Mooie datum om jarig te zijn w/
:Y helemaal mee eens *O*
pi_186621071
van harte Whiskers! :* *O* inderdaad een mooie verjaarsdatum!

Ik heb best goed geslapen! Maar één keer wakker. En nu dan alweer :D maar vanmiddag alle tijd voor middagdutjes.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_186621278
Van Harte whiskers🎉 ga je vandaag op stap met je moeder?

En Lot en man zijn over! Dat geeft vast rust.
Beetje hobbelen tussen dozen uitpakken? Heb je al een favo plekje om te zitten?
En de geweldige keuken!

Als buurman vandaag gaat schuren, kan ik wel grasmaaien wat betreft zondags lawaaimaken.
En dan Zzzzzzennn: de voegen in het terras invegen met zand.
Moet het wel droogblijven.

En Isa B-) daarna ga ik gember en rode pepers snijden voor in de vriezer voorraad. w/
pi_186621450
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:16 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Cat-astrophe nog even over je kittens. Op fb volg ik "Kittens Wierden". Daar vangt iemand ook al jaren kittens op, maar dan moederloze. Sinds een paar dagen heeft ze een nestje van 5 prematuurtjes (onder de 70 gr). Da's ook zo leuk om te volgen.
O+

Wel spannend, moederloze prematuurtjes :o Zeker zonder moeder. Gelukkig heeft ze zat ervaring ermee.
Ik had ook ooit een nestje prematuurtjes, wel met moeder. Eentje heeft het niet gered,een ander van die prematuren is nu dit:

Mijn knullie O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186621451
Mogge

Gefeliciteerd @Whiskers, gezellige dag vandaag samen met je moeder
We have far more in common than that which devides us..
pi_186621460
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:34 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Dakraam in de regen O+

Maar zal wel wennen zijn! Eigen bed, maar andere geluiden.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 5 mei 2019 @ 08:22:36 #21
217702 Lonaa
Honger!
pi_186621464
Goedemorgen. Ik kom ook weer even kijken. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_186621465
Felies snorhaar! *O*
pi_186621466
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 07:50 schreef AnneX het volgende:

En Isa B-) daarna ga ik gember en rode pepers snijden voor in de vriezer voorraad. w/
Ik heb vorige week een half pepertje in het eten gedaan en een half pepertje in de diepvries _O_
(doe je dat gewoon in een zakje of doe je het in een ijsblokvormpje met wat water?)
pi_186621479
quote:
2s.gif Op zondag 5 mei 2019 08:22 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen. Ik kom ook weer even kijken. :)
:W

Oh, en ook al is het zondag, vlaggen mag vandaag. 5 mei (en 4 mei) zijn uitzonderingen op het 'niet op zondag vlaggen' protocol. (moest het vanmorgen even opzoeken voor de logistiek medewerker die niet wist of de vlag wel ui tmocht)
pi_186621495
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 08:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:W

Oh, en ook al is het zondag, vlaggen mag vandaag. 5 mei (en 4 mei) zijn uitzonderingen op het 'niet op zondag vlaggen' protocol. (moest het vanmorgen even opzoeken voor de logistiek medewerker die niet wist of de vlag wel ui tmocht)
Natuurlijk mogen we vandaag vlaggen w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')