Zou een negatieve reactie accepteren als je niet zelf een compleet verneukt leven hebt, nu komt het nogal sneu over.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoop het serieus voor je ook al kots ik op jouw type.
Uiteindelijk krijg je er alleen maar meer stress door.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:31 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Komt door stress denk ik, zodra dat mindert minder de behoefte ook wel.
wat is incel?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jimmy probeert me al maanden terug te steken omdat ik hem ooit incel noemde.
Lol, dat is niet de reden. De reden is dat je op elk gebied faalt maar toch een grote muil hebt, mensen de les wilt lezen en elke dag hier komt zeiken over hoe geweldig je wel niet bent, met je opgeklopte verhaaltjes over toen je nog wel mensen had die wat om je gaven.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jimmy probeert me al maanden terug te steken omdat ik hem ooit incel noemde.
incelquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lol, dat is niet de reden. De reden is dat je op elk gebied faalt maar toch een grote muil hebt, mensen de les wilt lezen en elke dag hier komt zeiken over hoe geweldig je wel niet bent, met je opgeklopte verhaaltjes over toen je nog wel mensen had die wat om je gaven.
Whatever helpt om ze in het kussen te laten bijten van genot.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:36 schreef Cronometer het volgende:
Jeetje Jimmy, ben je in bed ook zo passief agressief?
Oehquote:Op zondag 5 mei 2019 16:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Whatever helpt om ze in het kussen te laten bijten van genot.
Dit is geen correct Nederlands.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:37 schreef Cronometer het volgende:
Even lief van nu. Als ik zeikerds wil zoek ik Aber wel op.
Ga eens snel de keuken in dan gvd.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Modern Family. Maar moet eigenlijk de keuken opruimen.
Opruimen is altijd nog leuker dan die postmoderne aids kijken.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ken je plek iddquote:Op zondag 5 mei 2019 16:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
wat kijk je?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kijk ook gewoon een film hoor. Ik doe dit er altijd een beetje naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |