Hihahoquote:Op zondag 5 mei 2019 16:52 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Heb je toch nog iets gedaan deze week, haha.
10 per uur, maar ze zal vast wat slomer werken.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
werkverschaffing, niks mis mee
Kosta per uur?
Die spreken mij gewoon niet aan. Mijn collega zei dat ik alleen lekker ben voor in bed :/quote:Op zondag 5 mei 2019 16:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ook. En Nederlandse vaders in de supermarkt. Nee eig. ook wel Nederlandse jongens maar die spreken me minder ranzig aan als negers. Die zijn echt erg.
Volgens mij mis ik echt iets ofzo want ik zou nooit zo tegen een vrouw praten. Is dit normaal?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:53 schreef Cronometer het volgende:
Die spreken mij gewoon niet aan. Mijn collega zei dat ik alleen lekker ben voor in bed :/
Ben je zo saai en oninteressant in de omgang en qua gesprekjes of wat?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
10 per uur, maar ze zal vast wat slomer werken.
[..]
Die spreken mij gewoon niet aan. Mijn collega zei dat ik alleen lekker ben voor in bed :/
Ik werk in een bedrijf met boeren, ben het gewend inmiddels. Als het echt te ver gaat doe ik er iets mee.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik echt iets ofzo want ik zou nooit zo tegen een vrouw praten. Is dit normaal?
dat was je nog niet opgevallen nee?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je zo saai en oninteressant in de omgang en qua gesprekjes of wat?
Ik weet het niet, maar met collega's ben ik wel saai. Hou graag wat afstand.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je zo saai en oninteressant in de omgang en qua gesprekjes of wat?
Zou ze een knal voor de gore muil geven.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:54 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik werk in een bedrijf met boeren, ben het gewend inmiddels. Als het echt te ver gaat doe ik er iets mee.
Dan kan ik op zoek naar ander werk en met een jaarsalaris van meer dan 50.000 euro per jaar ga ik dat nog even niet doen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou ze een knal voor de gore muil geven.
I truly don't give a fuck. Aan een man komen is niet lastig.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:57 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen boeiend vinden begint voor mannen toch altijd met iets liefs zoeken, naast alle uiterlijkheden dan.
Dat soort taal is geen reden voor ontslag?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dan kan ik op zoek naar ander werk en met een jaarsalaris van meer dan 50.000 euro per jaar ga ik dat nog even niet doen.
Ja rare sjappies genoeg.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
I truly don't give a fuck. Aan een man komen is niet lastig.
Hij zei het iets beter verpakt hoorquote:Op zondag 5 mei 2019 16:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat soort taal is geen reden voor ontslag?
ahquote:Op zondag 5 mei 2019 16:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij zei het iets beter verpakt hoorIk post de samenvatting van een verder normaal gesprek.
Ja, bedankt voor je nuttige bijdrage verder.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:01 schreef UitStraling het volgende:
En als je alleen maar negers en Marokkanen achter je kont aan krijgt is dat natuurlijk wel de sleutel tot het ultieme geluk, dat weet iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |