Ik vraag mijn vriend al dagen om de foto door te sturen die hij heeft genomen, ik heb hem zelf ook nog niet goed gezien. Hij vergeet het steedsquote:Op maandag 3 juni 2019 14:48 schreef valentijn101 het volgende:
Is het al gelukt om een foto te maken?
Ik denk dat er te veel eitjes waren, 8 stuks is twee meer dan gemiddeld. Ze moeten ook warm gehouden worden tenslotte. En Robine was toch wel veel van het nest vond ik.quote:
Ja precies. We zijn ook geen lijkjes tegengekomen dus in theorie vliegen Rodney en kornuiten nu vrolijk rond.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:15 schreef svann het volgende:
Als ze druk met voer naar binnen vlogen zijn er toch een paar jongen wel uitgevlogen.
Goed doorvoed waarschijnlijk.
quote:Op maandag 10 juni 2019 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja precies. We zijn ook geen lijkjes tegengekomen dus in theorie vliegen Rodney en kornuiten nu vrolijk rond.
Joh.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ze zijn terug!
Ze zijn nu een ruimte opgeschoven en wonen in de stal. Dat is een stuk handiger voor iedereen. Alleen het is daar wel verschrikkelijk warm.
Mijn vriend dacht gisteren al een opengesperd snaveltje te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juni 2019 14:59 schreef Zolderkamer het volgende:
GeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2019 14:59 schreef Zolderkamer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@AnneX, ik heb geen idee of het dezelfde vogels zijn. Ik doe net alsof.Spoilers!
Als dit een serieuze vraag was: Roodborstjequote:Rara wat ben ik?![]()
Ja dat wist ik...😇quote:Op maandag 24 juni 2019 16:14 schreef SeLang het volgende:
[..]
Als dit een serieuze vraag was: Roodborstje
Leuke foto's!
Misschien werd het daar te heet door de hittegolfquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat zijn het toch een sufferds. Ze hebben na even bouwen het nestje onder het dak verlaten.
Misschien kun je eens proberen om een speciaal nestkastje voor roodborstjes op die plek te installeren en dan hopen dat ze daar het nest gaan maken. Die dingen kosten weinig.quote:Vanochtend pakte mijn vriend zijn werkbroek en daar kwam een vogel en compleet nest uitEr waren nog geen eitjes maar het nestje is wel verwoest.
Wie schrok het hardst 😳quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat zijn het toch een sufferds. Ze hebben na even bouwen het nestje onder het dak verlaten.
Vanochtend pakte mijn vriend zijn werkbroek en daar kwam een vogel en compleet nest uitEr waren nog geen eitjes maar het nestje is wel verwoest.
Ik denk dat ze allebei hard schrokken. J liet zelfs zijn worstenbroodje vallen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wie schrok het hardst 😳
Is het typisch voor Robins om ín huis te nestelen?
Hebben jullie hier en daar vogelkastjes hangen eigenlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |