Dat verzoek heb ik hier ook al doorgegeven. Mijn man zal kijken wat hij kan doen. Ik reken er maar niet op. We willen het nest ook niet meer storen natuurlijk.quote:
Dit is onderdeel van het oude deel van ons huis, de bijgebouwen die aan het huis zijn gebouwd. Bijkeuken, serre, stal, schuur. Er zijn vele gaten waar vogels door naar binnen kunnen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:02 schreef Lot_1 het volgende:
Achwat onhandig
Hoezo vliegen er vogels door jullie bijkeuken? Heb je er twee deuren oid?
Ah vandaar. Wel wat onhandig dus in dit geval.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit is onderdeel van het oude deel van ons huis, de bijgebouwen die aan het huis zijn gebouwd. Bijkeuken, serre, stal, schuur. Er zijn vele gaten waar vogels door naar binnen kunnen.
Ja ze zitten echt op zo'n stomme plaats. Ik kan wel 20 betere plaatsen voor een nestje verzinnen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:16 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Ah vandaar. Wel wat onhandig in dit geval
quote:Op zondag 5 mei 2019 09:43 schreef valentijn101 het volgende:
Onhandig? Is toch net hartstikke handig? Veilig binnen, lekker droog, niet te koud, geen roofvogels, ratten of katten. En met wat mazzel personeel dat helpt met voeren door wat insecten neer te zetten. Wat meer wil je als moderne roodborst nog hebben.
Kunnen jullie geen wormpjes of zo kopen en in de buurt neerleggen?quote:Op maandag 6 mei 2019 16:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Robine zou best wel eens een echt moderne roodborst kunnen zijn. We zien Rinus bijzonder weinig dus wie weet is Robine wel een BOM moeder. Maar dat betekent wel dat ze haar nestje regelmatig moet verlaten om te foerageren en dat is niet heel goed voor de eitjes.
Mijn vriend heeft geprobeerd om een webcam aan de praat te krijgen maar er is geen bereik daar. Helaas.
Gratis wifi blijkbaar... helaas dus geen bereik daar.quote:Op zondag 5 mei 2019 09:43 schreef valentijn101 het volgende:
Onhandig? Is toch net hartstikke handig? Veilig binnen, lekker droog, niet te koud, geen roofvogels, ratten of katten. En met wat mazzel personeel dat helpt met voeren door wat insecten neer te zetten. Wat meer wil je als moderne roodborst nog hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |