Op je 40ste heb je wel hele andere zorgen tho. Je gezondheid gaat achteruit, kansen op allerlei falen neemt toe. Je staat ook gigantisch ver van je kind vandaan qua leeftijd en fantasie. Lekker klauteren en piggyback en mee wippen en schommelen ammehoela. En dan is het vaak ook enigskind. Vind dat maar sneu voor zo'n kind om twee bijna bejaarden als ouders te hebben die niet eens actief met je kunnen spelen. Ben je niet eens 30, kun je al gaan mantelzorgen. Je kinderen maken amper iets mee van hun opa/ oma want tegen de tijd dat die er zijn zijn die al zowat dood.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoeft niet, kan maar zo dat je dan veel stabieler bent als mens en het dan veel beter aankan en over kan brengen. Jong is lang niet altijd beter, vaak ben je dan zelf nog een half kind, sluipt er constant onzekerheid in omdat je zelf ook nog in ontwikkeling bent.
Vind veertig niet eens heel oud eigenlijk, dan kan je prima erg fit en vitaal zijn als je een beetje voor jezelf zorgt. Veertig is geen vijftig of zestig, je zit dan pas op de helft van je leven.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Op je 40ste heb je wel hele andere zorgen tho. Je gezondheid gaat achteruit, kansen op allerlei falen neemt toe. Je staat ook gigantisch ver van je kind vandaan qua leeftijd en fantasie. Lekker klauteren en piggyback en mee wippen en schommelen ammehoela. En dan is het vaak ook enigskind. Vind dat maar sneu voor zo'n kind om twee bijna bejaarden als ouders te hebben die niet eens actief met je kunnen spelen. Ben je niet eens 30, kun je al gaan mantelzorgen. Je kinderen maken amper iets mee van hun opa/ oma want tegen de tijd dat die er zijn zijn die al zowat dood.
Ja, nah.
Wijnaldumquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Je zou maar fan zijn van Wijnaldum haha zie je dat @:vanillekwark
Ja zo'n kerel die daar woont is Newcastle fan maar is nu even voor Liverpool omdat Wijnaldum er speelt met hele kamer vol shirtjesquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wijnaldum
Verder: waar heb je het over?
Ach, als die man daar gelukkig van wordt hequote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja zo'n kerel die daar woont is Newcastle fan maar is nu even voor Liverpool omdat Wijnaldum er speelt met hele kamer vol shirtjes
Het is niet voor niets dat de vrouw vanaf 30 sterk mindert qua vruchtbaarheid.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind veertig niet eens heel oud eigenlijk, dan kan je prima erg fit en vitaal zijn als je een beetje voor jezelf zorgt. Veertig is geen vijftig of zestig, je zit dan pas op de helft van je leven.
Er valt ook wel iets te zeggen over tienermoeders die zelf nog kind zijn als ze zwanger wordenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat de vrouw vanaf 30 sterk mindert qua vruchtbaarheid.
Vind het een beetje egoïstisch ook om bewust zò lang te wachten. Zelf wel lekker lang volop genieten van je leventje en dan je kind wel opzadelen met zorgen als je gezondheid toch ineens wel sneller achteruit holt dan verwacht.
Lekker infectie krijgen en doodgaanquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou glaasje whisky pakken, muziekje opzetten en losknippen.
Zoals altijd ligt de waarheid in het midden maar het midden is zooooo saai.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:49 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Er valt ook wel iets te zeggen over tienermoeders die zelf nog kind zijn als ze zwanger worden
Truequote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals altijd ligt de waarheid in het midden maar het midden is zooooo saai.
Joh. Dat is een andere discussie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:49 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Er valt ook wel iets te zeggen over tienermoeders die zelf nog kind zijn als ze zwanger worden
Oh ja gewoon even los knippen met een schaar, beetje whiskey erover heen en hoppa, niks aan het handje.quote:
Had er niet aan moeten denken toen ik 23 wasquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Joh. Dat is een andere discussie.
23 is dè leeftijd, wetenschappelijk gezien.
Ik ben wel mannelijk ja, groeit vanzelf weer dicht ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh ja gewoon even los knippen met een schaar, beetje whiskey erover heen en hoppa, niks aan het handje.
Natuurlijk niet. Behalve jij.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Want men moet niet denken dat jij ze mag.
Snap ik. Vind zelf zo 27 ofzo een mooie leeftijd om er snel een paar te maken en daarna te kappen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Had er niet aan moeten denken toen ik 23 was
Ja super mannelijk ben je.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel mannelijk ja, groeit vanzelf weer dicht ook.
Al een tweede op komst?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Snap ik. Vind zelf zo 27 ofzo een mooie leeftijd om er snel een paar te maken en daarna te kappen.
Oh ik zo’n 10 jaar ouderquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Snap ik. Vind zelf zo 27 ofzo een mooie leeftijd om er snel een paar te maken en daarna te kappen.
oh no. Wel een tweede op de planning dan?quote:
Nog even paar meisjes afwerken dus.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:55 schreef Myrr het volgende:
Wowowowow nog 2 nachtjes alleen, als het goed is en hij miraculeus weer goed genoeg is om te vliegen.
Koorts schijten kotsen en dan mag je niet vliegen dus.
Na zomervakantie 2020 stop ik met anticonceptie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
oh no. Wel een tweede op de planning dan?
Soms wil ik echt drie zoontjes en daarna zero. Tot ik babykleding zie.
Ja als je straatkatten vreetquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:55 schreef Myrr het volgende:
Wowowowow nog 2 nachtjes alleen, als het goed is en hij miraculeus weer goed genoeg is om te vliegen.
Koorts schijten kotsen en dan mag je niet vliegen dus.
Groot gelijk geef ik hem.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nog even paar meisjes afwerken dus.
Ja dat heeft ie dus uiteindelijk niet gedaan. Dacht dat hij al at maar ze hadden in de koeling gedaan om te marineren en toen werd 'ie al ziek.quote:
Wat leuk! Benieuwd naar de toekomstige miniMyrr.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Na zomervakantie 2020 stop ik met anticonceptie.
Ja same.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat leuk! Benieuwd naar de toekomstige miniMyrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |