quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zes van die baby's met lelijke wenkies.
Is grapje hequote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:28 schreef Flamarande het volgende:
Ben wel blij dat mijn wenkbrauwen het enige is wat hier over mij besproken wordt en niet mijn hypocriete droevige genote waardoor users hun account verwijderen
Trok je mij maar eens met deze overgave af.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:29 schreef Flamarande het volgende:
Even aftrekken op het geslijm bij de admins hoor brb
Hahaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Trok je mij maar eens met deze overgave af.
Piemelhuid helemaal bloedend langs de schacht naar beneden tegen de buik aan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Trok je mij maar eens met deze overgave af.
Plantte Flamarande zich maar voort, eindelijk iemand die niet totaal debiel is welke een kind produceert.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tis idd beter voor ons allemaal als jij je niet voortplant.
Paar jaar terugquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:33 schreef LompeHork het volgende:
Wanneer verwacht jij je eerste kind @:vanillekwark?
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:33 schreef LompeHork het volgende:
Helaas is ze te intelligent om een kind op aarde te dumpen.
Dat kan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat? Heb je nog nooit over je zoon/dochter gehoord.
Haha witte ridder en protector of the realm of discordquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Plantte Flamarande zich maar voort, eindelijk iemand die niet totaal debiel is welke een kind produceert.
Voel je je nu een beetje verheven boven de users sinds je mod bent? (beetje AMA doen hoor, post niet zoveel) Je toon is namelijk wel behoorlijk veranderd.quote:
Neuhquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voel je je nu een beetje verheven boven de users sinds je mod bent? (beetje AMA doen hoor, post niet zoveel) Je toon is namelijk wel behoorlijk veranderd.
Ik ben ook een bijzondere jongenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh je gedraagt je wel bijzonder anders. Vroeger was je wat gemoedelijker heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |