Je hoort het vaker, wat ik eigenlijk niet begrijp, want je kunt ze wassen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hebben vrijwel allemaal last van stinkvoeten
FEBO snuffelt aan al die duizenden kandidaten, diegene die de sterkste geurspoor achterlaat mag komenquote:
Dat zal het zijn.quote:
Er zijn miljoenen mensen die last hebben van stinkvoeten, en wassen is echt geen oplossing.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hoort het vaker, wat ik eigenlijk niet begrijp, want je kunt ze wassen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.Nee, hij verneukt niet alles voor een ander die hem niet welgezind is.
Oh ja joh?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hoort het vaker, wat ik eigenlijk niet begrijp, want je kunt ze wassen.
Sommige mensen hebben er dusdanig last van, dan wassen alleen geen optie is omdat het na een tijdje weer stinkt. Daar zijn het eerder mensen die gewoon te smerig voor woorden zijn. Vraag me altijd af, wie er geen stinkvoeten hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen mensen die last hebben van stinkvoeten, en wassen is echt geen oplossing.
Tsja.quote:
quote:
Iedereen als je ze niet wast.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er dusdanig last van, dan wassen alleen geen optie is omdat het na een tijdje weer stinkt. Daar zijn het eerder mensen die gewoon te smerig voor woorden zijn. Vraag me altijd af, wie er geen stinkvoeten hebben.
Je hebt natuurlijk geen idee wie er daar echt problemen heeft met zweetvoeten, je gist maar wat.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er dusdanig last van, dan wassen alleen geen optie is omdat het na een tijdje weer stinkt. Daar zijn het eerder mensen die gewoon te smerig voor woorden zijn. Vraag me altijd af, wie er geen stinkvoeten hebben.
Dat klopt, als je ze niet wast, dan stinken ze.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iedereen als je ze niet wast.
Stank is oud zweet.
Gelukkig hebben ze dat besef welquote:
Ik weet alleen de ze klagen over stinkvoeten en heb nog niemand erover gehoord dat ze zich gek wassen, maar dat ze er niets aan kunnen doen. Kan er ook niets aan doen. Als ik zie hoe ze leven, verwondert het mij niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk geen idee wie er daar echt problemen heeft met zweetvoeten, je gist maar wat.
En dat zijn zweetvoetenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk geen idee wie er daar echt problemen heeft met zweetvoeten, je gist maar wat.
Dat is te hopen, maar het zo mij ook niet verbazen als ze een berichtje op de computer hebben gelezen.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:47 schreef QuarterBack het volgende:
MIleens kinderfeesje is geslaagd, Jens feliciteert haar en dat ze het veel vaker moet doen
Prima, kan ze gelijk doen dinsdag, bij mama thuis
Is ook zo volgens was er wat verwarring wat 4 en 5 mei betreft. Iig Kayleequote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is te hopen, maar het zo mij ook niet verbazen als ze een berichtje op de computer hebben gelezen.
Maar door de uitzendingen moeten ze vaak ook dingen een dag eerder doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook zo volgens was er wat verwarring wat 4 en 5 mei betreft. Iig Kaylee
Als je al Shelley en Gerrit tegen je hebt, en die gaan lopen lobbyen dan kan je nog zo goed zijn.......of net zoals de andere, lukt het haast niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook zo maar ze had wel wat eerder actie kunnen ondernemen. Had ze niet op de bank gezeten
Ja maar ze had het er met een klant over, die het trouwens ook niet precies wist.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar door de uitzendingen moeten ze vaak ook dingen een dag eerder doen.
Knap stom als je dat niet weet. Maar ja, als ze naar Doedel en zijn jankpoedel gaan voor een tattoo dan kun je ook geen werkende hersencellenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ze had het er met een klant over, die het trouwens ook niet precies wist.Dat zij de mensen die een naald in hun donder laten zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |