Ja, applaus voor hun variatie.......klasse.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Pastaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Penne met smurrie
das weer eens wat anders
En een pakje van Maggi?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Pastaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Penne met smurrie
das weer eens wat anders
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat dat op je trapquote:
Oeh gaaf de eikenprocessierups op het terreinquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jeszebel; ik denk dat ALmere aan mij moet wennen
Greet; wil je niet in adam wonen ?
heb je niks met Adam
Jess; dan woon ik in de stad en dan
Meikol'p je vespa door de stad
Greet; ja net als Willem Hollleedert
Jess; dat is wel weer een vergelijking
.Lock
Boom.. sappig Blad
toe maar rupsjesnooit genoeg
vers groen blad
Jeukquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oeh gaaf de eikenprocessierups op het terrein![]()
Ja laat maarquote:
LATTEN in utopiaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Het zou voor hun tijd in Utopia voor Hiske en Christel beter zijn, om apart te gaan wonen.
Zieke vriendschap hebben die twee
Valt wel mee, Christel is enorm gespannen. Dat zie je aan haar gezicht en gedragquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Het zou voor hun tijd in Utopia voor Hiske en Christel beter zijn, om apart te gaan wonen.
Beter vertrekt Christel maandag...quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik zou het niet zo erg vinden, al denk ik dat Mylene gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |