Omdat ik bij de AH werk dus lijkt me logisch dat zij dat bepalen jaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
AH bepaalt dat jullie moeten stilzitten in een bus???
Wat is dit?
ja man dus dan loop je al 20 minuten achter op schemaquote:
Want ze houden er in het schema dan geen rekening mee?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:38 schreef wollah het volgende:
[..]
Omdat ik bij de AH werk dus lijkt me logisch dat zij dat bepalen ja
[..]
ja man dus dan loop je al 20 minuten achter op schema
Nee vorig jaar wel maar dit jaar opeens nietquote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:39 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Want ze houden er in het schema dan geen rekening mee?
In dat geval terechte klacht
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:40 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee vorig jaar wel maar dit jaar opeens niet
Motor wel afzetten en ff peukje doen denk ikquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:37 schreef Fer het volgende:
Ga je nu 20 minuten met draaiende motor voor de deur wachten?
Dat wordt door veel mensen buitengewoon gewaardeerd.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:49 schreef wollah het volgende:
[..]
Motor wel afzetten en ff peukje doen denk ik
Ga in je appie Heijn kleren naast je bus staan (in een gedenk houding) en laat iemand anders een foto van jou maken en delen op social media.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:49 schreef wollah het volgende:
[..]
Motor wel afzetten en ff peukje doen denk ik
Zien ze niet want ik doe het in de busquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat wordt door veel mensen buitengewoon gewaardeerd.
Ben cameraschuwquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:01 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
Ga in je appie Heijn kleren naast je bus staan (in een gedenk houding) en laat iemand anders een foto van jou maken en delen op social media.
Gegarandeerd succes en instant aandacht van je werkgever met een betere functie enzovoorts
Doe een bivakmuts op; die heb je vast wel en niemand die je herkent.quote:
Sowieso op die dag kan je in het centrum van elke grote randstad bijna geen boodschappen kwijt. Een keer in de AH-winkel was de winkel gesloten maar bleven we doorwerken. De manager belde toen vanuit huis en zei "jullie houden wel 2 minuten stilte". Uiteindelijk deden we het maar sommige jeugdigen in de vulploeg vonden er niks aan en gingen gieren en tieren. Er was een snitch die alles snitchte en toen zijn al die boys ontslagen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:35 schreef wollah het volgende:
Ivm dodenherdenking![]()
AH is streng en wil dat we tussen 19;50 en 20:10 stilzitten in onze bus. We mogen zelfs niet eens op onze telefoon tussen die tijdoke tussen 20:00 en 20:02 snap ik wel maar die andere minuten niet.
Klacht: 20 minuten moeten stilzitten in me bus en niks mogen doen
Antiklacht: krijg wel doorbetaalt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |