abonnement Unibet Coolblue
pi_186605477


Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia 2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!

Inwoners:



De twee Nieuwen voor 4 dagen



Maandag 29 april 2019 - Paspoorthouders kunnen stemmen
Dinsdag 30 april 2019 - Nominatie inwoners
Woensdag 1 mei 2019 - 2 Nieuwe inwoners komen binnen
Zondag 5 mei 2019 - 1 Nieuwe inwoner gaat weg
Maandag 6 mei 2019 - 1 Genomineerde inwoner naar huis
  zaterdag 4 mei 2019 @ 13:37:08 #2
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_186605484
Lekker snel Pollewop _O_

Oh ja dat is ook nog zo. Jessie nam het voor haar op met dat spuitbussengedoe en toen was hij wel haar beste maatje.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_186605492
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:37 schreef mazaru het volgende:
Lekker snel Pollewop _O_

Oh ja dat is ook nog zo. Jessie nam het voor haar op met dat spuitbussengedoe en toen was hij wel haar beste maatje.
Precies! Sneaky meiske
pi_186605518
@ TT
Andrea was verbolgen omdat ze geen nieuwe sweater uit de winkel mocht pakken van Jessie.
Daar gaf ze meteen een grote bek op.
Later buiten sprak ze Jessie aan dat hij niet op zo'n toon tegen haar diende te spreken, dan hoefde hij helemaal niet tegen haar te praten.
Tja. Toen kreeg ze terug wat Jessie over haar dacht.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186605531
blowjop flomke, SL
pi_186605535
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:37 schreef pollewop77 het volgende:

[..]

Precies! Sneaky meiske
Dat ze Christel weg wilt hebben is m.i. ook alleen maar omdat zij zelf in dat atelier wilt en daar de hele dag kan gaan hangen. Lekker buiten het zicht, zogenaamd creatief zijn
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186605546
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:38 schreef Zeyina het volgende:
En Andrea was verbolgen omdat ze geen nieuwe sweater uit de winkel mocht pakken van Jessie.
Daar gaf ze meteen een grote bek op.
Later buiten sprak ze Jessie aan dat hij niet op zo'n toon tegen haar diende te spreken, dan hoefde hij helemaal niet tegen haar te praten.
Tja. Toen kreeg ze terug wat Jessie over haar dacht.
Ze hebben dus beiden een grote bek. Komt goed. _O-
  zaterdag 4 mei 2019 @ 13:41:12 #8
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186605554
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:04 schreef QuarterBack het volgende:

[..]

Maar het zijn geen Jessie ideeën dus alles wat Gijs verzint komt er zoiezo al niet door tenzij Jessie een kleine aanpasing er aan doet zodat het toch een Jessie idee wordt
Middag!

Kijk, jij snapt hoe het werkt bij Jessie. ^O^
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_186605558
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:40 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Ze hebben dus beiden een grote bek. Komt goed. _O-
dat dus, wat verbeeld Jessie zeg wel dan? Waarom hij wel en zij niet?
Make trouble not war
pi_186605560
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:40 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Ze hebben dus beiden een grote bek. Komt goed. _O-
Ik ben bang dat Andrea daar in Utopia het onderspit gaat delven :D
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186605561
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:38 schreef Zeyina het volgende:
En Andrea was verbolgen omdat ze geen nieuwe sweater uit de winkel mocht pakken van Jessie.
Daar gaf ze meteen een grote bek op.
Later buiten sprak ze Jessie aan dat hij niet op zo'n toon tegen haar diende te spreken, dan hoefde hij helemaal niet tegen haar te praten.
Tja. Toen kreeg ze terug wat Jessie over haar dacht.
Ik vind het zo gek, dat niet even overleg plaatsvindt, als iemand iets wil hebben. Maar ook, dat een enkeling daar alles bepaald..Kan dat niet gewoon in een overleg? Dan is dat schreeuwen en miepen ook niet meer nodig..
pi_186605570
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:41 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ik ben bang dat Andrea daar in Utopia het onderspit gaat delven :D
ik ben bang dat iedereen die tegen Merel en Jessie ingaan het onderspit gaan delven
Make trouble not war
pi_186605584
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:42 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ik ben bang dat iedereen die tegen Merel en Jessie ingaan het onderspit gaan delven
Ik vind het wel grappig, de andere inwoners laten het zelf zo ver komen. Ze komen met een soort van verafgoding binnen daar.
pi_186605594
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:41 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

dat dus, wat verbeeld Jessie zeg wel dan? Waarom hij wel en zij niet?
Zij is een vrouw. Jessie wenst onderdanigheid. O-)
Doet Mylene helemaal alleen dat kinderfeestje? En heeft ze hulp gehad bij het opruimen van de silo beneden? Heb dat ff gemist.
pi_186605604
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:41 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ik ben bang dat Andrea daar in Utopia het onderspit gaat delven :D
Zeker weten, de big boss wordt gesteund door 'achter'. ;)
pi_186605612
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:41 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ik vind het zo gek, dat niet even overleg plaatsvindt, als iemand iets wil hebben. Maar ook, dat een enkeling daar alles bepaald..Kan dat niet gewoon in een overleg? Dan is dat schreeuwen en miepen ook niet meer nodig..
Nee dat kan niet. :N
pi_186605621
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:41 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ik vind het zo gek, dat niet even overleg plaatsvindt, als iemand iets wil hebben. Maar ook, dat een enkeling daar alles bepaald..Kan dat niet gewoon in een overleg? Dan is dat schreeuwen en miepen ook niet meer nodig..
Het is wel bekend bij allen dat ze niet zomaar dingen uit de shop kunnen pakken. Dat is voor verkoop.
En iedere keer doen die meiden het daar weer.
Dus ik vind het terecht dat tenminste iemand daar iets van zegt. Want het is niet oké.
En die meiden geven direct een grote bek terug. Dus kan me er ook iets bij voorstellen dat je daar op gegeven moment flauw van bent om er iedere keer weer wat van te moeten zeggen.
(want financieel klopt daar geen hout van natuurlijk)
Als ze nu zeggen ik betaal het van mijn zakgeld. Geen probleem denk ik, maar ze willen het hebben omdat ze wat aan het doen zijn voor Utopia. Het terrein aanpakken
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  zaterdag 4 mei 2019 @ 13:45:33 #18
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_186605628
Deze sukkelaar is zo onopvallend dat het niet eens gezien wordt dat hij geen drol doet

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_186605633
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:43 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Zij is een vrouw. Jessie wenst onderdanigheid. O-)
Doet Mylene helemaal alleen dat kinderfeestje? En heeft ze hulp gehad bij het opruimen van de silo beneden? Heb dat ff gemist.
Jens heeft haar geholpen en Gerrit
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_186605637
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:45 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Het is wel bekend bij allen dat ze niet zomaar dingen uit de shop kunnen pakken. Dat is voor verkoop.
En iedere keer doen die meiden het daar weer.
Dus ik vind het terecht dat tenminste iemand daar iets van zegt. Want het is niet oké.
En die meiden geven direct een grote bek terug. Dus kan me er ook iets bij voorstellen dat je daar op gegeven moment flauw van bent om er iedere keer weer wat van te moeten zeggen.
(want financieel klopt daar geen hout van natuurlijk)
Als ze nu zeggen ik betaal het van mijn zakgeld. Geen probleem denk ik, maar ze willen het hebben omdat ze wat aan het doen zijn voor Utopia. Het terrein aanpakken
Graai cultuur :Y Allemaal bang dat ze iets te kort komen
pi_186605641
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:43 schreef pollewop77 het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig, de andere inwoners laten het zelf zo ver komen. Ze komen met een soort van verafgoding binnen daar.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er daar een rangorde is en iedereen er van weet.
Jessie, Merel en Hiske zijn duidelijk de bazen daar
  zaterdag 4 mei 2019 @ 13:46:37 #22
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186605649
Jessie pakt Adrea niet aan, of misschien toch wel.

Echter, wat Jessie doet, doet hij altijd, en dat is woest worden als iemand het lef heeft om hem een duidelijk weerwoord te geven.
Hij is gewoon woest. Dan krijgen we het bij iedereen zeiken en zijn verhaal steeds bij iedereen doen hoe erg het allemaal gesteld is met die persoon.
Later wordt het de persoon afbranden en telkens aanvallen zodra hij daartoe de gelegenheid ziet/krijgt.
Die persoon moet dan 'dood', want Jessie is getergd en laat het niet over zijn kant gaan.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_186605655
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:45 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Het is wel bekend bij allen dat ze niet zomaar dingen uit de shop kunnen pakken. Dat is voor verkoop.
En iedere keer doen die meiden het daar weer.
Dus ik vind het terecht dat tenminste iemand daar iets van zegt. Want het is niet oké.
En die meiden geven direct een grote bek terug. Dus kan me er ook iets bij voorstellen dat je daar op gegeven moment flauw van bent om er iedere keer weer wat van te moeten zeggen.
(want financieel klopt daar geen hout van natuurlijk)
Als ze nu zeggen ik betaal het van mijn zakgeld. Geen probleem denk ik, maar ze willen het hebben omdat ze wat aan het doen zijn voor Utopia. Het terrein aanpakken
Maar als Merel truien etc uitdeelt met reclame erop voor haar panterbende dan mag dat wel? Erg dubbel en met 2 maten meten dan.
pi_186605656
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:46 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er daar een rangorde is en iedereen er van weet.
Jessie, Merel en Hiske zijn duidelijk de bazen daar
Tuurlijk is er een rangorde, vergeet bijv een Mike niet met zijn nr1
  zaterdag 4 mei 2019 @ 13:47:08 #25
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_186605659
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:45 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Het is wel bekend bij allen dat ze niet zomaar dingen uit de shop kunnen pakken. Dat is voor verkoop.
En iedere keer doen die meiden het daar weer.
Dus ik vind het terecht dat tenminste iemand daar iets van zegt. Want het is niet oké.
En die meiden geven direct een grote bek terug. Dus kan me er ook iets bij voorstellen dat je daar op gegeven moment flauw van bent om er iedere keer weer wat van te moeten zeggen.
(want financieel klopt daar geen hout van natuurlijk)
Als ze nu zeggen ik betaal het van mijn zakgeld. Geen probleem denk ik, maar ze willen het hebben omdat ze wat aan het doen zijn voor Utopia. Het terrein aanpakken
Net als Shelley. Die roept bij alles wat ze bestelt en pakt 'haal het maar van mijn zakgeld af'. Roken als een ketter, volop bestellen en spullen van de BV pakken, diep in de min met haar zakgeld en janken en mokken als er wat van wordt gezegd.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')