En deze ook.quote:
Maar het zijn geen Jessie ideeën dus alles wat Gijs verzint komt er zoiezo al niet door tenzij Jessie een kleine aanpasing er aan doet zodat het toch een Jessie idee wordtquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij heeft het prima voorbereid en heeft her en der al contacten opgedaan.
Akelige meid is het. Wordt hulp gevraagd voor egaliseren terrein en hulp opruimen silo i.v.m. kinderfeestje daar. Eerste wat madam weer zegt is: ik ga eerst ontbijten hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en ze mochten vragen stellen en zij geeft alleen commentaar?
Je hebt gisteren die cap van mijn vriend gezien.quote:
Hahaha. Ik wilde net typen. Ik vind beiden van mijn laatste 2 gifjes evil.quote:
Ze heeft vakantie hequote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Akelige meid is het. Wordt hulp gevraagd voor egaliseren terrein en hulp opruimen silo i.v.m. kinderfeestje daar. Eerste wat madam weer zegt is: ik ga eerst ontbijten hoor.
Wedden dat dat kind weer niets gaat doen vandaag?
Klopt,Andrea is bewust aan het dwarsliggen.Heb je gezien dat ze Wim had gebeld?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hahaha. Ik wilde net typen. Ik vind beiden van mijn laatste 2 gifjes evil.
Ik denk Andrea nog erger. Die is er helemaal bewust mee aan het 'spelen'. Die weet verdomd goed wat ze aan het doen is. Bij Shelley komt het gewoon spontaan naar boven of zoiets
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:04 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Maar het zijn geen Jessie ideeën dus alles wat Gijs verzint komt er zoiezo al niet door tenzij Jessie een kleine aanpasing er aan doet zodat het toch een Jessie idee wordt
Nee. Dat heb ik gemist. Wanneer? Gisteren? Vandaag?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,Andrea is bewust aan het dwarsliggen.Heb je gezien dat ze Wim had gebeld?
vond ik eigenlijk wel okquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
O, die ook nog.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee maar je kan ook op het verkeerde been gezet worden
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je hebt gisteren die cap van mijn vriend gezien.
Brutale meid hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Foutje, solly.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:07 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna stampvoeten want ze wilt een zwarte trui
Ook wel een beetje terecht hoor want alleen de mannen kregen die trui én natuurlijk Merel!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:07 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna stampvoeten want ze wilt een zwarte trui
Donderdag,toen ze met zijn allen bezig waren op het terrein had ze Wim gebeld of het haalbaar was.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Dat heb ik gemist. Wanneer? Gisteren? Vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |