Maar lijkt met minder chemie, nog even afwachten hoe het op tv overkomt natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:05 schreef Greys het volgende:
Zo de camerashots zijn wel héél erg Common Linnets zeg.. Zie schermpje rechtsonder.
https://twitter.com/Eurov(...)627253252579328?s=19
Ja sowieso dezelfde sfeer, maar Matt zei dat ze een keer per ongeluk in de camera keek ofzo dus kreeg het idee dat ze het hele optreden niet in de camera kijkenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt misschien nog. Ze zat nu nog met een oortje te pielen ofzo. Maar die camera er zo close rondom. Erg hetzelfde.
Minder chemie? Deze twee zijn daadwerkelijk een stelquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:09 schreef ato het volgende:
[..]
Maar lijkt met minder chemie, nog even afwachten hoe het op tv overkomt natuurlijk.
Ah dat zal dan wel entree van Liechtenstein in 2020 betekenen. En misschien ook Kosovo dus. Vind ik leuk, hoe meer landen, hoe meer nummers, hoe meer diversiteit. En hoe spannender de competitie. Ook kleine landen kunnen het best goed doen denk ik hoor. Als ze maar de juiste dingen sturen, en wat San Marino stuurt is over het algemeen gewoon fout.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:07 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Liechtenstein zou dit jaar eigenlijk al hun debuut maken, alleen is er iemand in de delegatie van Liechtenstein helaas overleden.
Ik zeg alleen maar dat ik het te veel vind. Maar waarschijnlijk word ik wat ouder en zuurpruimerig hierover.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:07 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Tja, waarom zou Montenegro wel mee mogen doen, maar Kosovo niet...
In de videoclip vind ik ze wel chemie hebben, in de Sloveense finale vond ik dat niet. Maar wie weet komt het nu wel straks op tv over.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Minder chemie? Deze twee zijn daadwerkelijk een stel
Slovenië is mijn favoriet, en ik hoop dat ze winnen, maar deze cameravoering is wel erg Common Linnets inderdaad. Beetje originaliteit mag ook wel.
Haha echt hè, had al zoiets gezegd op de chatquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:13 schreef Aoibhin het volgende:
Matt is al minstens 40 uur wakkerMatt please, denk even aan jezelf!
Of meer landen en dezelfde sound.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:12 schreef molloot200 het volgende:
Ah
[..]
Ah dat zal dan wel entree van Liechtenstein in 2020 betekenen. En misschien ook Kosovo dus. Vind ik leuk, hoe meer landen, hoe meer nummers, hoe meer diversiteit. En hoe spannender de competitie. Ook kleine landen kunnen het best goed doen denk ik hoor. Als ze maar de juiste dingen sturen, en wat San Marino stuurt is over het algemeen gewoon fout.
Ik wil wel dat hij goed voor zichzelf zorgt hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha echt hè, had al zoiets gezegd op de chat
Als ik 40 uur wakker ben kan ik letterlijk niks meer, wel respect. Maarja, hij moet nog 2 weken.
Wutquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:13 schreef Aoibhin het volgende:
Matt is al minstens 40 uur wakkerMatt please, denk even aan jezelf!
Mijn jeugdquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Moet een beetje denken aan Starmaker/K-Otic.
Nee, qua nummer was het al kansloos en nu valt de staging ook nog tegen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:21 schreef libranl het volgende:
Montenegro maakt toch geen kans dus kan mooi even pauzeren
Een dans ofzoietsquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:21 schreef molloot200 het volgende:
"That was random at the end"
Maar ik hoorde niet wat er precies random was
Een soort dans, hoor ik netquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:21 schreef molloot200 het volgende:
"That was random at the end"
Maar ik hoorde niet wat er precies random was
Dat is wel relaxed ja voor ze; met een beetje geluk kunnen ze alleen stijgenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:25 schreef libranl het volgende:
Een voordeel voor Montengro ze zakken niet bij de bookmakers. Lager dan ze al staan qua inzet kan niet.
Nou ja, ze staan nu nog gedeeld 40e met Georgië, ze kunnen altijd nog 41e kunnen komen te staan, onder Georgië.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:25 schreef libranl het volgende:
Een voordeel voor Montengro ze zakken niet bij de bookmakers. Lager dan ze al staan qua inzet kan niet.
Ja, moeten ze wel veel geluk hebbenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed ja voor ze; met een beetje geluk kunnen ze alleen stijgen
twitter:ESCKAZ twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 13:14:52We battle over 🇸🇮 #Slovenia. Was the first rehearsal good? One of us got Salvador Sobral vibes... #Eurovision #Eurovision2019 https://t.co/w3OjGIirqa reageer retweet
Oja Efequote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:27 schreef Aoibhin het volgende:
@:Guanabana: je kunt rustig ademhalen. Het lijkt erop dat Efe niet mee is dit jaar
En het is weer 26%quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:28 schreef Cee het volgende:
Brekend: We staan weer op 27%.
*insert Mandy’s polonaise gifje*
M.i. past een act a la CATS juist bij dit lied. Hoe had jij het graag gezien dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:33 schreef libranl het volgende:
Ik ben fan van Slovenië, alleen de act lijkt (zoals hier al is gezegd) wel erg op CATS. Teleurstellend.
Tsjechie springt eruit qua goed, Finland en Montenegro stelt teleur. Cyprus was wel ok, outfit is niet zo mooi vind ik persoonlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:34 schreef Nexum het volgende:
Ik ben klaar met werken! Hoe was Tamta's rehearsal? En de rest?
Als zij op de camera net zo kijken als TCL was ik wel tevreden geweest, maar schijnt dat zij alleen maar naar elkaar kijken en niet zo flirtend in de camera's en naar elkaar als TCL.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:33 schreef libranl het volgende:
Ik ben fan van Slovenië, alleen de act lijkt (zoals hier al is gezegd) wel erg op CATS. Teleurstellend.
ESF / [2019] Rehearsals #2quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:34 schreef Nexum het volgende:
Tamta ziet er uit als de moeder van Hatari nadat ze door een regenbui is gefietst.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:34 schreef Nexum het volgende:
Tamta was niet te horen (het geluid in het perscentrum stond toen uit), maar ze heeft een bizarre outfit aan en is vergezeld door vier mannelijke dansers met een soort cowboy-hoedjes op. Er is een costume change en vier zuilen op het podium met LED. Bij het 'Replay' stukje herhalen de shots zich (net als in de videoclip). Verder een choreografie en camerawerk wat je kan verwachten bij een nummer als dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:34 schreef Nexum het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:36 schreef Cee het volgende:
met voldoende kleding dus die vatten geen kou, boy.
[..]
Tamta ziet er uit als de moeder van Hatari nadat ze door een regenbui is gefietst.
Om haar heen dansen jongens in cowboy-hoeden, met voldoende kleding dus die vatten geen kou, boy.
Classy is niet het woord wat ik zou hebbenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:37 schreef Nexum het volgende:
Oh ik vind Tamta's outfit juist leuk![]()
Het is veel darker/meer classy dan Eleni die gewoon straight up sexbomb was
Ik denk ook niet dat ze Eleni's resultaat gaan overtreffen. Denk dat ze 5e/6e/7e wordtquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tamta was niet te horen (het geluid in het perscentrum stond toen uit), maar ze heeft een bizarre outfit aan en is vergezeld door vier mannelijke dansers met een soort cowboy-hoedjes op. Er is een costume change en vier zuilen op het podium met LED. Bij het 'Replay' stukje herhalen de shots zich (net als in de videoclip). Verder een choreografie en camerawerk wat je kan verwachten bij een nummer als dit.
Matt en Sean waren op zich positief, maar het is niet de verrassing die Eleni vorig jaar was. Ik heb niet het idee dat ze werden weggeblazen. Zelf kun je in het Cyprus topic nu al foto's bekijken.
[..]
Tamta ziet er uit als de moeder van Hatari nadat ze door een regenbui is gefietst.
Om haar heen dansen jongens in cowboy-hoeden, met voldoende kleding dus die vatten geen kou, boy.
Veel donkere kleuren, zwart/wit/blauw? Beetje statisch.
Qua achtergrond met sterren etc vind ik prima. De cameravoering die om hen heen draait is op dezelfde manier als bij CATS. Wel erg doorzichtig gedaan. Daar hadden ze wat mij betreft best iets anders voor kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:33 schreef grazz het volgende:
[..]
M.i. past een act a la CATS juist bij dit lied. Hoe had jij het graag gezien dan?
waar zien jullie dat?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:39 schreef libranl het volgende:
[..]
Qua achtergrond met sterren etc vind ik prima. De cameravoering die om hen heen draait is op dezelfde manier als bij CATS. Wel erg doorzichtig gedaan. Daar hadden ze wat mij betreft best iets anders voor kunnen bedenken.
Morgen wordt EPIC.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:40 schreef Nexum het volgende:
IK BEN ZO BENIEUWD naar Servie![]()
![]()
![]()
![]()
EN MORGEN AUSTRALIË AAAAA![]()
Misschien gaan wij niet hard maar ben jij gewoon heel traag in de keuken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:40 schreef Chocoladesoes het volgende:
Wat gaan jullie hard! Ik pak even wat uit de keuken en er komen zo een 10 posts bij
Ze schijnt de camera ook te ontwijken idd. Natuurlijk gaat het lied om hen twee en logisch dat ze oog voor elkaar hebben, maar een paar goede blikken in de camera kunnen helpen om te scoren idd.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:35 schreef ato het volgende:
[..]
Als zij op de camera net zo kijken als TCL was ik wel tevreden geweest, maar schijnt dat zij alleen maar naar elkaar kijken en niet zo flirtend in de camera's en naar elkaar als TCL.
Eleni's act zag er sexier uit. Ik heb het idee dat Cyprus nog wel eens lager kan eindigen. Gezien Zwitserland en Malta ook nog moeten en ik heb het idee dat die wel een sterke act neer gaan zetten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:38 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze Eleni's resultaat gaan overtreffen. Denk dat ze 5e/6e/7e wordt
Ben zo nerveus voor Kate's staging, ik hoop echt dat het overeenkomt met wat ik in gedachte hebquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien gaan wij niet hard maar ben jij gewoon heel traag in de keuken.
Moet je zien wat er dinsdag gebeurtquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:40 schreef Chocoladesoes het volgende:
Wat gaan jullie hard! Ik pak even wat uit de keuken en er komen zo een 10 posts bij
JAquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:52 schreef Guanabana het volgende:
Zijn jullie niet bang dat er ineens een act opstaat die helemaal de hype wordt, terwijl wij pas dinsdag moeten![]()
Waarom vraag ik dit nog, tuurlijk zijn jullie daar bang voor.
Volgens mij wel ja. Ik ben benieuwd. Wel een beetje afgekeken van Duitsland vorig jaarquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:46 schreef libranl het volgende:
[..]
Hij schijnt toch allemaal ingestuurde foto's van vaders op de achtergrond te hebben?
Hmm ik vond dat achtergrondje in hun NF, wat wat donkerder was, passender.quote:
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:52 schreef Guanabana het volgende:
Zijn jullie niet bang dat er ineens een act opstaat die helemaal de hype wordt, terwijl wij pas dinsdag moeten![]()
Waarom vraag ik dit nog, tuurlijk zijn jullie daar bang voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |