Zijn de slakken en het zout al op?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Welke genezing dan, is de teen niet meer gebroken nu?
Je zou denken iedereen, dat wordt een hele dag douchen want een kan douchen dan moet het water weer warm worden.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben benieuwd wie er straks gaan douchen ...
Het is dus anders dan een kwartiertje op de hometrainer? Dan lag ik al op apegapen...quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:04 schreef Nietmag het volgende:
Is echt loodzwaar dit, spreek (helaas een beetje) uit ervaring.. Doen ze goed
Ja, het valt mij n iet tegen dat ze dit volhouden,quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:04 schreef Nietmag het volgende:
Is echt loodzwaar dit, spreek (helaas een beetje) uit ervaring.. Doen ze goed
Best wel eigenlijk,Ze waren gisteren met het dak bezig.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou denken iedereen, dat wordt een hele dag douchen want een kan douchen dan moet het water weer warm worden.
Hoe zit het eigenlijk met het nieuwe douche vertrek, schiet dat al een beetje op
Ik had een logé dus heb weinig gezien.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou denken iedereen, dat wordt een hele dag douchen want een kan douchen dan moet het water weer warm worden.
Hoe zit het eigenlijk met het nieuwe douche vertrek, schiet dat al een beetje op
O oke, werd ook wel tijd na een jaar of niet dan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk,Ze waren gisteren met het dak bezig.
Niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:05 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het is dus anders dan een kwartiertje op de hometrainer? Dan lag ik al op apegapen...
Er zit een vliegwiel op dan blijf je wel doorgaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:05 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het is dus anders dan een kwartiertje op de hometrainer? Dan lag ik al op apegapen...
zit half te lezen, dacht ff dat het je antwoord was op Poezelquote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, werd ook wel tijd na een jaar of niet dan.
Bijkleuren.deze had ze verkeerd gezet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Aaaaa Jessie zijn kleine teentje is gebroken, wat een zielie pietje is het ook
Er is een klant voor Kaylee
Is het zijn kleine teentje?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Aaaaa Jessie zijn kleine teentje is gebroken, wat een zielie pietje is het ook
Er is een klant voor Kaylee
Ja ik hoorde het.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bijkleuren.deze had ze verkeerd gezet.
Ja, dat zegt hij net tegen die gast van Kayleequote:
Potverdorie zeg, wat een aansteller!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zegt hij net tegen die gast van Kaylee
Ik ook hoe hij voor het raam van de silo zat met een dekentje en boekje........quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toch echt wel gelachen toen hij in die stoel zat en Gerrit het moest "verzorgen".
Leuke tv, daar gaat het mij om. Beetje lachen en niet zo saai en serieus allemaal
Ja, net zoals gister......quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Welke genezing dan, is de teen niet meer gebroken nu?
Hij loopt daar helemaal niet gewoon.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:55 schreef Dotteke het volgende:
Kiek m gaan, gisteren kon die nog niet gaan pissen zonder stoel
De wonderbaarlijke genezing van Jessie had eigenlijjk de tt moeten zijn
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kailie;morgen bevreidingsdag
en vandaag dodenherdenking
Maneer; ehhh... jah toch?
vlag hing halfstok
.
Het zwaardvechten was ook leuk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:16 schreef Dotteke het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dit een van de leukste workshops vind die daar ooit geweest is, die Evert doet het super en de Utopianen doen het goed.Als Jessie niet mee doet is het altijd gezellig zie je wel
Denk dat hij de rolstoel mee gekregen heeft van achter omdat het te ver lopen wasquote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan was het toch gisteren allemaal nep.Of ik ben gek.
Dat kan natuurlijk ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |