quote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Foei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen, wenst Jens de gasten vriendelijk
De tafel staat al klaar, zegt hij,
O kiek zeggen de dames.
Ik begin maar gelijk met het slecht nieuws de kippen hebben geen eieren gelegd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Zoek Jessie en je vindt Merelquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
Waar is Merel nu dan?
Dit is een retorische vraag.
Van mij mag Maikel blijven, Jens ook en Chris mag vertrekken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:07 schreef formule het volgende:
Jens en Gijs mogen van mij blijven, Chris gun ik wel om naar huis te gaan.
Gasten vinden het leuk
Ivm de gasten die al bijna weer vertrekken.quote:
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag Maikel blijven, Jens ook en Chris mag vertrekken.
Ik vraag me ook af wat er is gebeurd waardoor Maikel er geen zin meer in heeft. Die wordt toch niet genegeerd zoals Gijs?quote:
Ik kies altijd de verkeerde, Gijs zal wel gaanquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
O echt, heeft Maikel geen zin om te blijven?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:10 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat er is gebeurd waardoor Maikel er geen zin meer in heeft. Die wordt toch niet genegeerd zoals Gijs?
Waarom is de vriendschap met Jessie eigenlijk voorbij?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 07:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Smak, slurp, gehijg, buiten adem, slurp, smak, enorme voederbak, smak, slurp.
Ik heb geen idee, lees het nu voor het eerst.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:12 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft Maik een reden gegeven dat ie niet wil blijven of is het een aaname?
Ik heb hem wel zien stuntelen toen hij oefende met fles en cocktailbekerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:12 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft Maik een reden gegeven dat ie niet wil blijven of is het een aaname?
Je kan iets niet verkeerd kiezen. Wanneer je kiest, dan is dat jouw keuze.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:11 schreef formule het volgende:
[..]
Ik kies altijd de verkeerde, Gijs zal wel gaan
Komt goed uit,er moet nog veel aan het terrein gebeuren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:15 schreef Dotteke het volgende:
ZIe die Jessie lopen het is echt een wonderbaarlijke genezing
[ afbeelding ]
Kan die weer aan de slagquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Komt goed uit,er moet nog veel aan het terrein gebeuren.
Wel even werkschoenen aan en dan het goede voorbeeld geven.quote:
Ja, en de volgende keer beter uit kijkenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wel even werkschoenen aan en dan het goede voorbeeld geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |