discussie is al vaker gevoerdquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Who run the world? Moet dat niet Who runs the world zijn?
De taak van Merel en Jessie,en die hebben schijt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze moeten zich doodschamen, die pleuris bende boven
Het antwoord is trouwens Girls.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:37 schreef Verida het volgende:
[..]
discussie is al vaker gevoerd
who run the world. Het antwoord is dan women, dus meervoud, dan hoeft er geen s achter run.
oh, haha, altijd gedacht dat het women was. Maar meervoud dus, geen s achter runquote:
Het antwoord wordt gegeven in een andere zin. Het antwoord (wat je niet weet) kan dus nooit bepalen welke werkwoordsvorm je in een vorige zin gebruikt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:37 schreef Verida het volgende:
[..]
discussie is al vaker gevoerd
who run the world. Het antwoord is dan women, dus meervoud, dan hoeft er geen s achter run.
Dat klopt helemaal.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:46 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, haha, altijd gedacht dat het women was. Maar meervoud dus, geen s achter run
Ik dacht dat het een afkorting was van : Women run the world., dus geen vraag.
Ik hoop dat hij 'm vanmorgen nog stootquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:51 schreef Poezewoes het volgende:
Dombo Jessie gaat op slippers lopen in plaats van goede schoenen, eigen schuld als hij zijn teen stoot!
Fietsshirt.quote:
Volgens mij kan die nog geen schoen aan zijn rechtervoetquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:51 schreef Poezewoes het volgende:
Dombo Jessie gaat op slippers lopen in plaats van goede schoenen, eigen schuld als hij zijn teen stoot!
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Lijkt er meer op alsof hij zich gereed maakt om paal te dansen.
Dan hebben ze dat om en om gedaan, heb haar gisteren best veel bezig gezien met de gastenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Mylene had de laatste B&B georganiseerd en heeft inderdaad samen met Jens de gasten bezig gehouden. Ze heeft commentaar gehad op de andere bewoners bij die bewuste B&B
De gasten die er nu zijn, zijn niet door Mylene uitgenodigd, hoeft zij dus ook niet alleen zorg voor te dragen, maar het siert haar dat ze er in ieder geval gisteren bij heeft gezeten.
Wie heeft dat eigenlijk geregeld? Chris en His?
edit : Ik snap nu dat het een B&B was. Dus het was aan Mylene en Jens om ze te verzorgen.
Dit was ook geen B&B maar een logeerpartijtje.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hebben ze dat om en om gedaan, heb haar gisteren best veel bezig gezien met de gasten
Je hoeft ze toch niet 100% te vermaken?
Maikel mist thuis hoor ik hem zeggen. Franny probeert hem moed in te spreken
Maar goed dat Merel niet in de tuin kan werken.......quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Weet Adriaan wel dat het vandaag de internationale dag van het naakt tuinieren is?
[ afbeelding ]
Ik heb gelijk beeld nu.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar goed dat Merel niet in de tuin kan werken.......
Kan me herinneren dat met een zere teen het vreselijk zeer doet om je voet in een stevige schoen te stoppen......heb ook drie keer gedacht dat doe ik niet......dat gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 08:51 schreef Poezewoes het volgende:
Vreselijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:04 schreef krabje het volgende:
a3 krijgt het steeds hoger in de bol,wat een eng ventje is het toch
Ach die is bijna altijd boos, niks nieuws.quote:
Niet iemand,Jessie en dan is het gelijk error.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:09 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Alleen omdat iemand vraagt of de fietsen tegen regen kunnen.
O gratis en voor noppes dus, nou dan mogen ze helemaal niet klagen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit was ook geen B&B maar een logeerpartijtje.
Kan me er iets bij voorstellen, die snotkokert wil zich overal mee bemoeien.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Niet iemand,Jessie en dan is het gelijk error.
en dat alleen omdat jessie het over de fietsen had dat die buiten staan omdat die fietsen een ketting hebben,en of het geen binnen fietsen zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ach die is bijna altijd boos, niks nieuws.
En die verteld dat haar eigen biologische moeder in colombia zo liegt, nou dan heeft ze het niet van een vreemde.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
Andrea;Ik heb geen social media.
Niet liegen meisje.
Ze was wel even lastig te vinden,maar ze heeft gewoon een FB profiel.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En die verteld dat haar eigen biologische moeder in colombia zo liegt, nou dan heeft ze het niet van een vreemde.
Daar komt zijn gedrag ook door,denk ik hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:16 schreef Poezewoes het volgende:
Vindt trouwens die voorkeur behandeling van Adje ook irritant worden.
mee eensquote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:16 schreef Poezewoes het volgende:
Vindt trouwens die voorkeur behandeling van Adje ook irritant worden.
Oh oh,weer iemand die zich niet aan de afspraak houd, terwijl ze daar zeeën van tijd hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |