De aanhanger zit wel op de trekhaak daar had ik ook al aan gedacht maar helaas hielp dat niks, ook zaten er 2 roden draden en 2 witte draden en wit is van massa dus heb die 2 gewoon bij elkaar gedaan, is dat goed of niet ?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:21 schreef Dunnevandale het volgende:
Is de aanhanger aangekoppeld aan de trekhaak?Dit kan ook verschil maken.
Ligt eraan. Maar het zijn niet voor niets twee losse draden, ook al zijn ze dezelfde kleur.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:49 schreef Scar23 het volgende:
[..]
De aanhanger zit wel op de trekhaak daar had ik ook al aan gedacht maar helaas hielp dat niks, ook zaten er 2 roden draden en 2 witte draden en wit is van massa dus heb die 2 gewoon bij elkaar gedaan, is dat goed of niet ?
Hmm ik zal van allebij is 1 erin doen en kijken of dat helpt, ook heb ik net een andere aanhanger erachter gehad en die verlichting werkte wel dus het ligt niet aan de auto dus daar ben ik wel blij omquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:11 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ligt eraan. Maar het zijn niet voor niets twee losse draden, ook al zijn ze dezelfde kleur.
Apart, dan snap ik deze ook niet:quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:30 schreef Scar23 het volgende:
[..]
ook heb ik net een andere aanhanger erachter gehad en die verlichting werkte wel dus het ligt niet aan de auto dus daar ben ik wel blij om
Jou staat nog wel wat meetwerk te wachten denk ik zo.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:52 schreef Scar23 het volgende:
Ik heb de contactdoos van de auto gemeten met een multimeter maar die gaf elke keer 0 volt aan op die stekkerdoos.
Ik zal vandaag eens de stekker opnieuw aansluiten en dan die draden apart houdenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Apart, dan snap ik deze ook niet:
[..]
Jou staat nog wel wat meetwerk te wachten denk ik zo.
Maar als de problemen zijn begonnen na het wisselen van de stekker waarbij jij ook nog eens draden hebt gecombineerd zou ik het eerst in de stekker zoeken.
Dan hoop ik dat je een beter resultaat krijgt.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:45 schreef Scar23 het volgende:
[..]
Ik zal vandaag eens de stekker opnieuw aansluiten en dan die draden apart houden
En hoe is het hiermee afgelopen?quote:Op zondag 5 mei 2019 13:45 schreef Scar23 het volgende:
[..]
Ik zal vandaag eens de stekker opnieuw aansluiten en dan die draden apart houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |