Knoopt zijn gulp weer dichtquote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Hangt er bij jullie ook al een vlag halfstok
En nee uitstraling ik doel op dodenherdenking
Ik woon in een geannexeerde wijk dus neequote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Lukt het aanpassen aan de moderne tijd al een beetje?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik woon in een geannexeerde wijk dus nee
Weinig modern aan schreeuwende baardapen en blowende negers.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lukt het aanpassen aan de moderne tijd al een beetje?
Zie zo voor me dat je daar als gedistingeerde blanke tussen loopt met afkeurende hooghartige blik.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weinig modern aan schreeuwende baardapen en blowende negers.
Het was gisteren ook nog april en nu ineens 4 mei dus dan krijg je dat.quote:
Voordat we het weten liggen we als bleek en koud geraamte onder de grond vol verbazing naar de levenden te staren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het was gisteren ook nog april en nu ineens 4 mei dus dan krijg je dat.
Dagen gaan veel te snel.
Is toch ook vaak niks al die buitenlandersquote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie zo voor me dat je daar als gedistingeerde blanke tussen loopt met afkeurende hooghartige blik.
Ja prachtig he, zou toch skitterend zijn als ze er nu nog buiten vallen. Chelsea kan er nu al overheen en ze moeten tegen Everton zonder Son en Kane 🙏quote:
Yup, hele wijk hangt er vol mee hier.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Mochten ze tegen Everton verliezen, moet Arsenal wel winnen, anders haalt United nog top 4quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja prachtig he, zou toch skitterend zijn als ze er nu nog buiten vallen. Chelsea kan er nu al overheen en ze moeten tegen Everton zonder Son en Kane 🙏
Klopt, dan maar de EL winnen. In de PL zijn we een stel gehandicaptenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mochten ze tegen Everton verliezen, moet Arsenal wel winnen, anders haalt United nog top 4
Lijkt erop alsof niemand de top 4 wil halenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt, dan maar de EL winnen. In de PL zijn we een stel gehandicapten
Jij woont in duindorp zeker?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yup, hele wijk hangt er vol mee hier.
Terechtquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Die voelen ook wel dat ze door de maatschappij worden uitgekotst
hard gewordequote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Haha doe normaal @:Zosk
wat fijn he meidquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:21 schreef Myrr het volgende:
Vet handig heb een 1 pits kookplaatje gekocht (omdat mijne kapot is) voor een tientje nu kan ik eindelijk weer rijst eten.
Ben echt gelukkig.
ongekendquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het besef dat dit ding gewoon in mijn kluis kan en ik eieren kan bakken op school.
Onie dan.
Vrij onpraktischquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het besef dat dit ding gewoon in mijn kluis kan en ik eieren kan bakken op school.
Onie dan.
Ook stil om 20:00,ouwe nazi?quote:
Que? Noem 1 onpraktisch ding aan eieren bakken als je niet gehandicapt bent. Heb straks gewoon een eigen bureau.quote:
Heb je elektriciteit in je kluisje?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Que? Noem 1 onpraktisch ding aan eieren bakken als je niet gehandicapt bent. Heb straks gewoon een eigen bureau.
Ik wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |