quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:58 schreef Cronometer het volgende:
Hoe lang duurt het voor het beeld van een dood kindje uit je hersenen verdwijnt, kan er niet door slapen. Of moet ik dit googlen?
Zou niet een dood kindje googelen, duurt het nog langer.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:58 schreef Cronometer het volgende:
Hoe lang duurt het voor het beeld van een dood kindje uit je hersenen verdwijnt, kan er niet door slapen. Of moet ik dit googlen?
Sterkte.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:04 schreef Cronometer het volgende:
Ach, moet ook niet fokken nu. Slaap lekker mensen.
Geilquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:45 schreef Myrr het volgende:
Nog anderhalf jaar, dan is mijn staart even lang als die van Ariana Grande en kan er 40 cm af voor Kika.
Wie ben jijquote:Op zaterdag 4 mei 2019 04:23 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd dat je weer eens goed gevuld wordt.
Misschien bedoelde die huppelkutje Ariana Grande.quote:
Anders zoek je eerst even het haar van Ariana Grande op.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel zonde dat je straks met een vlot kort koppie rond danst
Raar onaantrekkelijk poppetje vind ik dat.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Anders zoek je eerst even het haar van Ariana Grande op.
Tegen die tijd kan er best een stuk vanaf en dan zit het nog steeds ruim onder mijn schouders.
Leuk, dit keer geen picknick hoor hahaquote:
Overal bomen in grote potten om de bank heen, allebei kaplaarzen aan, pissende hond erbij, de geur van nat mos en elkaars vogeltje bekijken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leuk, dit keer geen picknick hoor haha
Al heb ik zo het idee dat je deze boswandeling op de bank wil beleven
Haha huhquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leuk, dit keer geen picknick hoor haha
Al heb ik zo het idee dat je deze boswandeling op de bank wil beleven
Liever de thermostaat wat hoger zonder die laarzen en de hondquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overal bomen in grote potten om de bank heen, allebei kaplaarzen aan, pissende hond erbij, de geur van nat mos en elkaars vogeltje bekijken.
Allebei in lingerie en klaar voor de start.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Liever de thermostaat wat hoger zonder die laarzen en de hond
Op welke plekken op fok voel jij je nog meer thuisquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allebei in lingerie en klaar voor de start.
Nergens, ja muziek soms.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op welke plekken op fok voel jij je nog meer thuis
Ja heb dat ook dat gekeuvel en blije gedoe om daadwerkelijk de simpelste saaie dingen trek ik heel slechtquote:
Hoe groot waren jouw borsten ook alweer ?quote:
We hebben wel wat van elkaar weg was me al opgevallen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja heb dat ook dat gekeuvel en blije gedoe om daadwerkelijk de simpelste saaie dingen trek ik heel slecht
Heb jij ook geen werk en vul jij je dagen met fok?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben wel wat van elkaar weg was me al opgevallen.
Ja beetje alleen jij bent wel erg vol van jezelfquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben wel wat van elkaar weg was me al opgevallen.
Dat heet zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja beetje alleen jij bent wel erg vol van jezelf
Als je troostende woorden zoekt of een schouder moet je niet zo onaardig doen joh.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb jij ook geen werk en vul jij je dagen met fok?
Vroeger was ze wel pittig maar het lijkt nu net een zielig vogeltje dat wild om zich heen slaat, zondequote:
Ik zoek geen troostende woorden op fok, ik heb gewoon liever dat ze haar bek houdt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je troostende woorden zoekt of een schouder moet je niet zo onaardig doen joh.
Noem je moeder maar schat.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:56 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Bepaal zelf wel of ik mijn bek hou, schat
Ja precies dat, had vroeger wat weg van Chloro maar daar is totaal niks meer van te zien. Erg jammer.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Vroeger was ze wel pittig maar het lijkt nu net een zielig vogeltje dat wild om zich heen slaat, zonde
En daarom deel je ook vreselijke gebeurtenissen natuurlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik zoek geen troostende woorden op fok, ik heb gewoon liever dat ze haar bek houdt.
Ik mis Cripquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja precies dat, had vroeger wat weg van Chloro maar daar is totaal niks meer van te zien. Erg jammer.
Dat komt omdat je niet werkt, dan gaat het beeld wat raar lopen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja precies dat, had vroeger wat weg van Chloro maar daar is totaal niks meer van te zien. Erg jammer.
Die deel ik met Chloro. Niet met jou, oude man.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En daarom deel je ook vreselijke gebeurtenissen natuurlijk
Alsnog was ze grappiger dan jij nuquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Crip is degene die jouw foto met lelijke wenkies doorstuurdeLOL
Oh nee daar had ik niks mee. Laatst had ze toch een zwak voor die killer die dat meisje op school omlegdequote:
Oh heb ik niet meegekregenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh nee daar had ik niks mee. Laatst had ze toch een zwak voor die killer die dat meisje op school omlegde
Nee je weet gewoon niet waar je het zoeken moet, komt uitermate labiel over en dat zal iedeeen hier beamenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet werkt, dan gaat het beeld wat raar lopen.
[..]
Die deel ik met Chloro. Niet met jou, oude man.
Nee om Prof op te geilen, ja toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:05 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja ik log hier niet in om te komen janken
Wow, en ik waardeer jouw mening zo enorm hard.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee je weet gewoon niet waar je het zoeken moet, komt uitermate labiel over en dat zal iedeeen hier beamen
Is eigenlijk een feitquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wow, en ik waardeer jouw mening zo enorm hard.
Ik vind je sadquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:05 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om meid, jouw mening boeit me niet zoveel als mijn anus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |