SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
Sar wordt nog zwetend wakker van die kopbal..quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Messi heb ik ook wel eens in finales zien pieken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Misschien al gepost. Zo niet, dan hier een mooi fragmentje.
https://www.instagram.com(...)&igshid=klqmnf38m707![]()
Heerlijk nieuws dat we Nico nog een jaar hebben. Nu een talentje kopen die we klaar kunnen stomen en linksback zou de aankomende jaren geen probleem moeten zijn.![]()
Nico
Al tekende Sneijder ook eens bij en vertrok alsnog
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan Joep Schreuder.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:46 schreef Ramboetan het volgende:
https://www.instagram.com(...)&igshid=klqmnf38m707Oh.![]()
Ik heb een andere achternaam gelukkigquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan Joep Schreuder.![]()
Mooi, bosz mag altijd terugkeren als ten hag naar Bayern gaat.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:46 schreef Ramboetan het volgende:
https://www.instagram.com(...)&igshid=klqmnf38m707![]()
Houd in gedachte dat het nog niet gedaan is he, het was Son die de spurs redde tegen city. ik vind het echt reëel dat het nog 1-2 wordt in Amsterdam. ik vrees voor overmoedigheid."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Wie zegt dat dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:15 schreef cherrycoke het volgende:
Houd in gedachte dat het nog niet gedaan is he, het was Son die de spurs redde tegen city. ik vind het echt reëel dat het nog 1-2 wordt in Amsterdam. ik vrees voor overmoedigheid.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Woensdag moeten ze nog beter zijn dan afgelopen week, anders redden we het niet.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
ik denk dat niemand overmoedig is door de tweede helftquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:15 schreef cherrycoke het volgende:
Houd in gedachte dat het nog niet gedaan is he, het was Son die de spurs redde tegen city. ik vind het echt reëel dat het nog 1-2 wordt in Amsterdam. ik vrees voor overmoedigheid.![]()
Als ze zo dominant spelen als de eerste 20 minuten dan zal kane nog son de boel kunnen redden.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik denk dat niemand overmoedig is door de tweede helft"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
wellichtquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:38 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als ze zo dominant spelen als de eerste 20 minuten dan zal kane nog son de boel kunnen redden.
maar ik denk niet dat spurs zo naïef als de vorige keer gaat beginnen![]()
Spurs gaat hetzelfde doen als de tweede helft, er vol op klappen, druk zetten en fysiek tekeer gaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
wellicht
maar ik denk niet dat spurs zo naïef als de vorige keer gaat beginnenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Of ze komen er niet aan te pas omdat het tactische plan van Ten Hag werkt. Kan allemaal.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
wellicht
maar ik denk niet dat spurs zo naïef als de vorige keer gaat beginnenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
ik durf wel met zekerheid te zeggen dat ze met 11 spelers beginnenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Of ze komen er niet aan te pas omdat het tactische plan van Ten Hag werkt. Kan allemaal.![]()
Als Ajax gewoon zijn normale CL niveau thuis haalt tegen de spurs zie ik het zeker goedkomen, als je het een beetje goed uitspeelt desnoods op de counter dan krijg je genoeg kansen tegen hun verdediging.
Daarnaast hadden een Juventus en Real betere aanvallers ter beschikking tijdens de duels.![]()
als je onder die druk uit kan voetballen zijn ze kansloosquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Spurs gaat hetzelfde doen als de tweede helft, er vol op klappen, druk zetten en fysiek tekeer gaan.![]()
Men moet ook niet gaan overdrijven, Tottenham is een goede ploeg maar bij vlagen zag het er ook totaal niet uit bij hun, we moeten ook niet gaan doen alsof t Barcelona is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Woensdag moeten ze nog beter zijn dan afgelopen week, anders redden we het niet."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ajax was dichter bij de 0-2 dan Tottenham met n 1-1, precies nul 100% kansen hebben ze gehad.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik denk dat niemand overmoedig is door de tweede helft"You can call me Susan if it makes you happy"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |