Ja, waarschijnlijk ook omdat hij pas net begonnen is en zoveel over zich heen krijgt nu al. Hij is echt blij met alles wat hij bereikt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:54 schreef ato het volgende:
[..]
Klopt, hij was zo blij. Hij is ook zo heerlijk nuchter en onbevangen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een tekst van Bløf, GeorgeM.
Hij zei verkocht, inderdaad.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik nu twijfel over het aantal.Nee hij zei 40.000 (toch?). En verkocht.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een tekst van Bløf, GeorgeM.
Dat is wel echt topquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:53 schreef ato het volgende:
[..]
Ja dat achtergrondkoor combineerde prachtig met zijn stem.
Dat aantal klopt wel (denk ik) maar dat zijn dus vooral de streams gedeeld door 150. Plus nog een paar downloads, maar dat zijn echt hele kleine aantallen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik nu twijfel over het aantal.Nee hij zei 40.000 (toch?). En verkocht.
Grote gunfactor heeft hij.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk ook omdat hij pas net begonnen is en zoveel over zich heen krijgt nu al. Hij is echt blij met alles wat hij bereikt.
« Men » dacht niet dat CATS ging winnen zoals met Duncan. Je contekst die ik kennelijk MOET lezen slaat de plank een beetje mis imo.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:54 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Je moet de hele context lezen, voordat je reageert.. Het ging om dat men denkt dat Duncan eerste wordt, en dan is tweede "slechts"...
Ik weet zeker dat het de kers op de taart is, of zo iets..quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is wel echt topgaat mooi klinken dus in Tel Aviv
twitter:songfestival twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 18:22:55GOLDEN AWARD FOR ARCADE! 🏆@eurovision @dunclaurence @muziekcafe_ #eurovision #esc19 #songfestival #arcade #gold https://t.co/J1xAJU9jd5 reageer retweet
De enige versies die we hebben van dat nummer zijn livequote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:04 schreef Mlita het volgende:
Oeh ik wil dit terug kijken, verbinding viel halverwege weg.. hopelijk snel op de site van de npo.. geluid was top daar! Wake up love live ook perfect gezongen
Ha Ha klopt!!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De enige versies die we hebben van dat nummer zijn liveIk vind het persoonlijk mooier als hij er wat meer power achter zet, hier hield hij duidelijk in. Maar goed, de stem sparen is nu belangrijk.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:53 schreef GeorgeM het volgende:
JEEZ, ik zit op het vliegveld van Teneriffa-Sur te janken boven m’n Whopper-menu
#ohwaleukquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:56 schreef Cee het volgende:
Jongens, tijd voor de procentpolonaise, we staan weer op 27.![]()
Kippenvel all over the placequote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:17 schreef grazz het volgende:
Voor de mensen die het optreden bij het Muziekcafe gemist hebben https://www.nporadio2.nl/gemist/uitzending/260072/04-05-2019
is wel zonder beeld. Vanaf 01:34:00 zingt hij Arcade en vanaf 01:22:55 Wake up love
Ik zit nog te twijfelen tussen mijn doos Fishermans Friend of gewoon hooikoortsquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:50 schreef Niels93 het volgende:
Ik ga dinsdag denk ik echt huilen als hij zingt. Het raakt me elke keer joh. Huilen van geluk hoop ik dan ook
Antony and the Johnsonsquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:15 schreef blackswangreen het volgende:
Een recensent vergeleek Arcade met Antony and the Johnsons... ik heb daar al lang niet meer naar geluisterd, maar holy shit, over zakdoekjes gesproken. Dat compliment kan Duncan in z'n zak steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |