Jij bent ook lief btwquote:
nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein neinquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 03:09 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein
Ik luister graag naar Slayerquote:Op vrijdag 3 mei 2019 04:11 schreef devzero het volgende:
Iets minder oud dan
(hoewel slayer even oud is als die clip van savage)
Tom is ook niet meer de jongstequote:Op vrijdag 3 mei 2019 04:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik luister graag naar Slayer![]()
Maar luister vooral naar de oude Slayer![]()
![]()
Die zangerWat ziet er oud uit ,
![]()
![]()
Niks mis meemaar moest ff 'schakelen'
Tering !!
Neequote:Op vrijdag 3 mei 2019 04:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Tom is ook niet meer de jongste
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Een oudje voor jou danquote:Op vrijdag 3 mei 2019 04:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
NeeDaarom was ik ook ff van mijn apropos
![]()
Ik denk dat hij rond de 60/65 is op die pics ?
quote:
Lach je nou omdat ik een w vergeet te kopiëren of omdat je het een zeiknummer vindt?quote:
Dat je vergeet een w te kopiëren. Niet slecht bedoeld ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lach je nou omdat ik een w vergeet te kopiëren of omdat je het een zeiknummer vindt?
Snap ik snap ikquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:13 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dat je vergeet een w te kopiëren. Niet slecht bedoeld ofzo.
Koude oorlogquote:
quote:
quote:
En vergeet het hart niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:49 schreef UitStraling het volgende:
Soms heb je niet meer nodig dan een Creools omaatje op een krukje, wat levensverdriet en wat dorre kutplanten.
Waarom zien mannen these days er nooit meer zo uit? ^^quote:
Jawel hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:53 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Waarom zien mannen these days er nooit meer zo uit? ^^
We groeien wel wat uit elkaar gelukkigquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:56 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Billy ziet er nu niet meer uit als Billy toen.
Dus jij? ^^
Jij en ik of jij en Billy? ^^quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We groeien wel wat uit elkaar gelukkig
Mannen durven geen reet qua looks.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het gewaagdste wat mannen tegenwoordig durven is een beetje hipster zijn.
Ja maar ik snap dat en jij nietquote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:04 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik vind je vaak vervelend. En iedereen mij ook ^^
Jij wel?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:02 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Mannen durven geen reet qua looks.
Ik heb geen 1 ding. Dat is zo verschillend. (Ja Killem, dreads ^^)quote:
Je hebt toch wel een uiterlijk voorkeur?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:10 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik heb geen 1 ding. Dat is zo verschillend. (Ja Killem, dreads ^^)
Meestal komt het toch neer op de personality.
Hoe iemand is en of the looks overeenkomen.
Hier geloof ik echter ook weinig van ^^quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een tijd mijn co-schappen gedraaid in een lange leren stinkende vleermuisjas, blauw met oranje hanenkam en cowboylaarzen met losse sporen, kan me zo achteraf wel voorstellen dat de patiënten op Neurologie bang werden als ze m'n sporen op de hang hoorden![]()
Ik denk dat ik er maar weinig zijn die zoveel heilige huisjes omver getrapt heeft
Nee dreads vind ik leuk maar staat denk ik niet eens in mijn top 10, ik heb niet eens een top 10 hahahaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een uiterlijk voorkeur?
Dreads is 1.
Ja maar jij bent ook wel wat erg gewoontjes.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:12 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hier geloof ik echter ook weinig van ^^
Maybe, maybe notquote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook wel wat erg gewoontjes.
hahaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:13 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nee dreads vind ik leuk maar staat denk ik niet eens in mijn top 10, ik heb niet eens een top 10 hahaha
Leuk koppie en lichaam, jammer dst dr stem misvormd is. Maarja, dat hoort bij t nummer.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoofje, wat vind je van deze dame?
Ik had het geluid niet aan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Leuk koppie en lichaam, jammer dst dr stem misvormd is. Maarja, dat hoort bij t nummer.
Beste zangeres van Nederlandquote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kansloos tokkiewijf en broedkip met een grote bek, vies mens is het.
Echt, juist jij die zo doet alsof ie zo anders is (typetje).quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een psychiatrische patiënt hoor.
Je bent een dweper, heb met dat type mens helemaal niks.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:49 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Echt, juist jij die zo doet alsof ie zo anders is (typetje).
Juist jij blijft afgeven elke keer weer op mensen als Anouk.
Waarom? Het past zo niet bij wie je pretend to be.
Een dweper?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent een dweper, heb met dat type mens helemaal niks.
Dweper is de benaming voor een fan die overdreven ingenomen is met een idool.quote:
Oh, je hebt het over Killem die misschien nog wel meer plaatst van Prince dan ik doe? ^^quote:Op zaterdag 4 mei 2019 02:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dweper is de benaming voor een fan die overdreven ingenomen is met een idool.
Heb je nodig waarschijnlijk.
Blue Velvetquote:Op zaterdag 4 mei 2019 03:05 schreef lrishCassidy het volgende:
Velvet, was daar niet ooit ook een film over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |