Dik vind ik niet eens erg. Incel wel. They need psychological help.quote:
Ja zeker, maar ik stoorde me in het algemeen ook aan hoe de mensen in noord-Duitsland waren.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
@:hallimede
Jij had toch een Duits stinkende acrobaat(huehue) met losse handjes?
Dus ben je bevoordeeld.
Van wat ik zo gelezen heb, heeft zij zich niet bevoordeeld gevoeld met deze man.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
@:halimede
Dus ben je bevoordeeld.
Dat was iemand die haar blijkbaar lichamelijk en psychisch mishandelde.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
@:halimede
Dus ben je bevoordeeld.
Sorry hoor, maar mag ik vragen hoe je die ontmoet hebt en hoe je ooit hebt kunnen denken dat dat goed zou gaan met iemand uit een circus?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:43 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja zeker, maar ik stoorde me in het algemeen ook aan hoe de mensen in noord-Duitsland waren.
Victim blaming, altijd interessantquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mag ik vragen hoe je die ontmoet hebt en hoe je ooit hebt kunnen denken dat dat goed zou gaan met iemand uit een circus?
Does liefquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:49 schreef MissMSX het volgende:
Liever Duitsers dan Nederlanders. Maar eigenlijk zou heel Europa gewoon genuked moeten worden.
Alle acrobaten zijn natuurlijk psychopaat of aanverwantquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mag ik vragen hoe je die ontmoet hebt en hoe je ooit hebt kunnen denken dat dat goed zou gaan met iemand uit een circus?
Bommen op alles behalve de Aussies toch.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:49 schreef MissMSX het volgende:
Liever Duitsers dan Nederlanders. Maar eigenlijk zou heel Europa gewoon genuked moeten worden.
Is heel lief voor Moeder Aarde en een hoop van haar kinderen.quote:
Nou ik zal je toegeven dat ik ooit een meisje had waar ik direct al vraagtekens bij had maar die me ongelofelijk aantrok.quote:
Waarom die niet?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bommen op alles behalve de Aussies toch.
Heeft ze je nog gestalkt na die tijd?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik zal je toegeven dat ik ooit een meisje had waar ik direct al vraagtekens bij had maar die me ongelofelijk aantrok.
Bleek later ook een borderliner en hele jeugd in inrichtingen te hebben gezeten.
Niet mee te leven op de lange duur.
Borderliners zijn moeilijk inderdaadquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik zal je toegeven dat ik ooit een meisje had waar ik direct al vraagtekens bij had maar die me ongelofelijk aantrok.
Bleek later ook een borderliner en hele jeugd in inrichtingen te hebben gezeten.
Niet mee te leven op de lange duur.
Nee maar mijn ouders zijn er nog jaren stiekem op bezoek geweest. Hoorde ik later.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heeft ze je nog gestalkt na die tijd?
Waarom stiekem, dachten ze dat jij het kut zou vinden?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar mijn ouders zijn er nog jaren stiekem op bezoek geweest. Hoorde ik later.
Omdat ik zei, ga er maar niet meer heen. Denk ik.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom stiekem, dachten ze dat jij het kut zou vinden?
Blijkbaar vonden ze haar leuker dan jou.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar mijn ouders zijn er nog jaren stiekem op bezoek geweest. Hoorde ik later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |