Nou en, kijk toch alleen maar naar zn assquote:
Walgelijkquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou en, kijk toch alleen maar naar zn ass
WIL JE DIE NEMENquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou en, kijk toch alleen maar naar zn ass
Jellyquote:
Misschien kankerquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:39 schreef Cronometer het volgende:
Moet echt weer stoppen met roken man. Last van mijn borst.
Kloptquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja hier kan je toch niet warm van worden
JA JIJ?quote:
Dat staat ook niet ter discussiequote:
Jij houdt wel van anaal hequote:Op donderdag 2 mei 2019 21:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zijn kont niet. Hij mag de mijne wel nemen.
Hehequote:Op donderdag 2 mei 2019 21:41 schreef Cronometer het volgende:
CHLO STOP
Ben te sad hiervoor, begin over je leerlingen ofzo
We gingen voor de vakantie naar de Efteling en toen gingen een paar leerlingen met mij mee in die suffe bootjes omdat ze graag met me ergens in wilden gaanquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:41 schreef Cronometer het volgende:
CHLO STOP
Ben te sad hiervoor, begin over je leerlingen ofzo
We moeten gewoon lief zijn voor haarquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja normaal straf je dit af maar nu is ze echt verdrietig
wwwwow,ben je zo een lieve lerares?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We gingen voor de vakantie naar de Efteling en toen gingen een paar leerlingen met mij mee in die suffe bootjes omdat ze graag met me ergens in wilden gaan
Ik kijk daar doorheenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar dat is ze zelf vaak ook niet, dus dan wordt het gewoon lastig.
Je kunt het je haast niet voorstellen ehquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
wwwwow,ben je zo een lieve lerares?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |