Ik ook niet, vind het maar een droevige gebeurtenisquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben geen ervaren begrafenisganger hoor
Is het ookquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind het maar een droevige gebeurtenis
Nou danquote:
Oh ja belegde bolletjes, was vorige keer ook jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:32 schreef Chloroform het volgende:
Koffie en cake is wel beetje de standaard ja. Of van die belegde bolletjes.Heb 1 keer gehad dat er daarna echt dikke borrel met drank en alles was. Zo zou hij het ook gewild hebben. Dat was de mooiste manier die ik heb bijgewoond
En bij Iraanse mensen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:32 schreef Chloroform het volgende:
Koffie en cake is wel beetje de standaard ja. Of van die belegde bolletjes.Heb 1 keer gehad dat er daarna echt dikke borrel met drank en alles was. Zo zou hij het ook gewild hebben. Dat was de mooiste manier die ik heb bijgewoond
Kutzooi. Sterktequote:Op donderdag 2 mei 2019 21:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Oudere mensen
Jongeren, baby's, mensen voor hun 50ste is 100000 x erger.
Geen idee, heb geen Iraanse begrafenissen meegemaaktquote:
Oke, mag ik op de jouwe komen :squote:Op donderdag 2 mei 2019 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, heb geen Iraanse begrafenissen meegemaakt
Over vier jaar en twee wekenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer gaat het daadwerkelijk gebeuren
Ik hoop voorlopig nog niet dood te gaan hoor :squote:
Nou en, kijk toch alleen maar naar zn assquote:
Walgelijkquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou en, kijk toch alleen maar naar zn ass
WIL JE DIE NEMENquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou en, kijk toch alleen maar naar zn ass
Jellyquote:
Misschien kankerquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:39 schreef Cronometer het volgende:
Moet echt weer stoppen met roken man. Last van mijn borst.
Kloptquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja hier kan je toch niet warm van worden
JA JIJ?quote:
Dat staat ook niet ter discussiequote:
Jij houdt wel van anaal hequote:Op donderdag 2 mei 2019 21:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zijn kont niet. Hij mag de mijne wel nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |