Nee, heb maar watertje gepakt, ben lui. Maar thee is eigenlijk wel een goed idee ja. thanksquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, de dag beetje laten bezinken. Heb je al thee gezet
graf was serieus waar 30 bij 60 cm lang. Geen plek om te dansen in dit geval.Maar bedoel drinken jullie iets, eten jullie iets met zijn allen?quote:
Gaan daarna altijd naar de wokquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
graf was serieus waar 30 bij 60 cm lang. Geen plek om te dansen in dit geval.Maar bedoel drinken jullie iets, eten jullie iets met zijn allen?
Ceremonie waar mensen kunnen spreken en daarna koffie en koek zeg maar in zo’n zaal en iedereen lachen met elkaar, daarna de naasten met kist of urn (volgens mij is dat altijd pas later?) naar het grafquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wat doen jullie eigenlijk als iemand begraven is?
Niets weerhoudt mij ervanquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof dat je ooit heeft weerhouden
Binnendoor met de kist?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ceremonie waar mensen kunnen spreken en daarna koffie en koek zeg maar in zo’n zaal en iedereen lachen met elkaar, daarna de naasten met kist of urn (volgens mij is dat altijd pas later?) naar het graf
Heel kort door de bocht maar zoiets
Jullie?
Netjesquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begin wel erectie te ontwikkelen nu
Oh je bent serieusquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
graf was serieus waar 30 bij 60 cm lang. Geen plek om te dansen in dit geval.Maar bedoel drinken jullie iets, eten jullie iets met zijn allen?
Ik ook niet, vind het maar een droevige gebeurtenisquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben geen ervaren begrafenisganger hoor
Is het ookquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind het maar een droevige gebeurtenis
Nou danquote:
Oh ja belegde bolletjes, was vorige keer ook jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:32 schreef Chloroform het volgende:
Koffie en cake is wel beetje de standaard ja. Of van die belegde bolletjes.Heb 1 keer gehad dat er daarna echt dikke borrel met drank en alles was. Zo zou hij het ook gewild hebben. Dat was de mooiste manier die ik heb bijgewoond
En bij Iraanse mensen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:32 schreef Chloroform het volgende:
Koffie en cake is wel beetje de standaard ja. Of van die belegde bolletjes.Heb 1 keer gehad dat er daarna echt dikke borrel met drank en alles was. Zo zou hij het ook gewild hebben. Dat was de mooiste manier die ik heb bijgewoond
Kutzooi. Sterktequote:Op donderdag 2 mei 2019 21:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Oudere mensen
Jongeren, baby's, mensen voor hun 50ste is 100000 x erger.
Geen idee, heb geen Iraanse begrafenissen meegemaaktquote:
Oke, mag ik op de jouwe komen :squote:Op donderdag 2 mei 2019 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, heb geen Iraanse begrafenissen meegemaakt
Over vier jaar en twee wekenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer gaat het daadwerkelijk gebeuren
Ik hoop voorlopig nog niet dood te gaan hoor :squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |