Nee. Maar ik had een buurvrouw met vier kinderen - typisch dom blond "trophy wife" materiaal dat opzij gezet is door snelle rijke zaken(ex-)man.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:40 schreef O_o_ het volgende:
@:Lotusss kom ook uit weinig vaccineren gebied.
Jij hebt al een partner toch? Laat het haar doen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie wil er op mijn buik liggen om te checken of die dadbod waardig is. Of een nare stugge plank.?
Hij is vreemdgegaan dit weekend, sindsdien slaapt ie bij de buurmanquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij hebt al een partner toch? Laat het haar doen.
Ik zit me trouwens af te vragen, dan als de tering uitbreekt (zoals een massale polio-infectie ofzo) of die antivax-ouders dan ook zo principieel blijven.....quote:
Jij komt toch uit het land van Maas en Waal?quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. Maar ik had een buurvrouw met vier kinderen - typisch dom blond "trophy wife" materiaal dat opzij gezet is door snelle rijke zaken(ex-)man.
Zij had haar jongste twee zoontjes niet ingeënt omdat haar oudste autistisch is en was ervan overtuigd dat de vaccinaties dat deden (hey, de dochter was helemaal okay maar daar hoorde je haar niet over).
De twee zoontjes kregen dus mazelen en hebben op die school dus blijkbaar ook enkele anderen aangestoken.
Was zooo blij dat ze binnen een jaar weer verhuisd was.![]()
![]()
Vast meegenomen door alle Afrikaanse migranten die daar wonenquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:49 schreef CherryLips het volgende:
Er was in de VS een vrouw met mazelen naar de Avengers geweest en heeft mogelijk iedereen in die bios besmeten dus alle andere plekken waar ze is geweest. Ze had het opgelopen op vakantie in Europa dus dat zal wel Italië zijn geweest ofzo.
En dan iedereen = iedereen die om wat voor reden dan ook niet gevaccineerd is.
Nee.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Jij komt toch uit het land van Maas en Waal?
Zichzelf vast laten uitwonen, doen die linkse grietjes vaker.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Vast meegenomen door alle Afrikaanse migranten die daar wonen
Zeg dat eens tegen Air om het zaakje plat te leggen, dan valt ie niet al die meiden van 20 lastig hierquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:57 schreef MissMSX het volgende:
Sommige mensen hier moeten hun pilletjes niet vergeten in te nemen zo.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen Air om het zaakje plat te leggen, dan valt ie niet al die meiden van 20 lastig hier
løl.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen Air om het zaakje plat te leggen, dan valt ie niet al die meiden van 20 lastig hier
Ze heeft liever een buikje. Die had ik eerder wel eens gehad toen mijn hobby motorrijden en bierdrinken was.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij hebt al een partner toch? Laat het haar doen.
Jelly dat hij op zijn leeftijd nog zo viriel is.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:58 schreef MCH het volgende:
[..]
O dan mag het ineens wel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ken een verpleegster die op de kinderafdeling werkte. Die kwam ook niet gevaccineerde kinderen tegen, maar dat is niet wat ik wilde vertellen.
Er was op een gegeven moment een kind dat een transplantatie nodig had.
Ouders waren tegen.
Dus kind ging dood.
Jaar of 5 later werd moeder ziek.
Had transplantatie nodig.
Moeder heeft het overleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |