Ik zei eigenlijk louter dat jij jezelf niet zo moet aanstellen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik maak me druk om mensen die de werkethiek van zo'n luie bezorger goedpraten
Ik vind niet dat ik me aanstel. Als ik een pakket bestel dan verwacht ik dat op tijd te krijgen. Als ik daarna een melding maak dat de bezorger weer niet aan de deur is geweest maar wel gezegd heeft dat ik niet thuis ben, ben ik een aansteller?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zei eigenlijk louter dat jij jezelf niet zo moet aanstellen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik me aanstel. Als ik een pakket bestel dan verwacht ik dat op tijd te krijgen. Als ik daarna een melding maak dat de bezorger weer niet aan de deur is geweest maar wel gezegd heeft dat ik niet thuis ben, ben ik een aansteller?
Ja, je bent een aansteller.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
Je staat wel heel overspannen in het leven als je al van je pad raakt om wat problemen bij een bezorging.
Aansteller.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik me aanstel. Als ik een pakket bestel dan verwacht ik dat op tijd te krijgen. Als ik daarna een melding maak dat de bezorger weer niet aan de deur is geweest maar wel gezegd heeft dat ik niet thuis ben, ben ik een aansteller?
Nee hoor, zolang mensen geen melding maken van dit soort gedrag, blijven deze pipoos bezorger en blijven mensen die wél willen werken werkloos thuis zitten.quote:
Aanstellerquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jij met je koopziekte.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat jij dat probleem even hebt aangepakt!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee hoor, zolang mensen geen melding maken van dit soort gedrag, blijven deze pipoos bezorger en blijven mensen die wél willen werken werkloos thuis zitten.
Graag gedaan. Als je de volgende keer je pakketje op tijd thuis krijgt, hoop ik dat je onder je adem "Dankjewel Gutanoth" zegt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat jij dat probleem even hebt aangepakt!
Flikker opquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Graag gedaan. Als je de volgende keer je pakketje op tijd thuis krijgt, hoop ik dat je onder je adem "Dankjewel Gutanoth" zegt.
Denk je nu echt dat de mensen die die pakketjes rondbrengen erop uit zijn om jou een kutdag te bezorgen? Doe eens normaal, joh. Die mensen doen ook hun werk; misschien dat het een of twee keer fout gaat. Ik geloof er geen hol van dat dat drie keer of meer gebeurt. Het belangrijkste is dat je met mensen te maken hebt en niet met robots. Dan gaat er wel eens wat fout, ja. Dan heb ik geduld en ga ik niet met een WOII-mentaliteit over pakketbezorgers praten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee hoor, zolang mensen geen melding maken van dit soort gedrag, blijven deze pipoos bezorger en blijven mensen die wél willen werken werkloos thuis zitten.
Pakketbezorger gespot.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat de mensen die die pakketjes rondbrengen erop uit zijn om jou een kutdag te bezorgen? Doe eens normaal, joh. Die mensen doen ook hun werk; misschien dat het een of twee keer fout gaat. Ik geloof er geen hol van dat dat drie keer of meer gebeurt. Het belangrijkste is dat je met mensen te maken hebt en niet met robots. Dan gaat er wel eens wat fout, ja. Dan heb ik geduld en ga ik niet met een WOII-mentaliteit over pakketbezorgers praten.
Het zal mij een worst zijn of een pakketje op tijd komt. Als ik iets meteen nodig heb koop ik het wel in de winkel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Graag gedaan. Als je de volgende keer je pakketje op tijd thuis krijgt, hoop ik dat je onder je adem "Dankjewel Gutanoth" zegt.
Mijn neefje is Postnl bezorger, als je niet normaal doet krijg je paar tikken jaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Kom maar opquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn neefje is Postnl bezorger, als je niet normaal doet krijg je paar tikken ja
Wanhopige provocateur gespot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |