Femke is amusedquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:23 schreef Ringo het volgende:
Goed zo! Oprotten met die stinkbakken voor provinciaaltjes! Iedereen een Tesla, bakfietsch of benenwagen.
slavernij weer invoerenquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:23 schreef Ringo het volgende:
Goed zo! Oprotten met die stinkbakken voor provinciaaltjes! Iedereen een Tesla, bakfietsch of benenwagen.
electriciteit wordt niet echt schoon opgewekt ofzo. Ook electrische auto's (accu's bv) zijn vervuilend. Dus voorlopig is het lood om oud ijzer. Het is eerder een manier om de industrie te laten draaien. Denk ik danquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:27 schreef -Chakotay- het volgende:
ik vind het als het om gezondheid gaat natuurlijk het beste argument
al die dampen is simpelweg kankerverwekkend
maar het klimaat is natuurlijk de grootste bullshit
in 2030 is de wereldbevolking weer met 10 procent gestegen, dus zijn de maatregelen al weer verouderd
Wie gaat er in godsnaam nog met de auto naar Amsterdam?quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:30 schreef -Chakotay- het volgende:
maar even dit.. je koopt in 2024 een benzineauto nieuw.. mag je dus 6 jaar later niet meer in Amsterdam rijden?
nee.. maar de uitstoot is gecentraliceerd..quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:31 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
electriciteit wordt niet echt schoon opgewekt ofzo. Ook electrische auto's (accu's bv) zijn vervuilend. Dus voorlopig is het lood om oud ijzer. Het is eerder een manier om de industrie te laten draaien. Denk ik dan
GL is toch ook de grootste in Amsterdam? Toch logisch dat je dan ook GL beleid krijgt? Dat is toch wat de kiezer wilde?quote:
wie gaat er uberhaupt nog naar Amsterdamquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wie gaat er in godsnaam nog met de auto naar Amsterdam?
Klopt. Ik vraag me af of een auto met range extender dan wel zou mogen, die hebben een klein benzineblokje maar rijden in de stad gewoon elektrisch. Zal wel niet gok ik, aangezien er zo te lezen ook hier weer begonnen wordt met selecteren op leeftijd (ban de Fortwo CDI, wees welkom Q7 V12 TDI) heeft het met absolute uitstoot en eerlijkheid niet zoveel te maken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:30 schreef -Chakotay- het volgende:
maar even dit.. je koopt in 2024 een benzineauto nieuw.. mag je dus 6 jaar later niet meer in Amsterdam rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |