quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zeggen moslims toch.
Snap ik wel.
Je eet geen familie op
Haahaaaatjes
Allah akbar alle frikandellen komen uit de snackbar
Want die vreet ie ook zo opquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo dan, jij neemt geen blad voor de mond!
Heb je mn nacho's al geprobeerdquote:
K moet eerst nog avondeten johquote:
Het is 8 uur, hoezo moet je nog avondeten, sukkelquote:
T is pas net avondquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is 8 uur, hoezo moet je nog avondeten, sukkel
ik ben er nu mee bezig, sorry hoorquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
twijfel of ik 4rsen4l of Chelsea ga kijkenquote:
quote:
Jij bent geen sukkel. Wat ga je eten?quote:
Chelsea, Arsenal gaat het verkloten. Tenzij je dat natuurlijk lekker vindt om te zien.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
twijfel of ik 4rsen4l of Chelsea ga kijken
Ik geloof wel in een stuntje van Frankfurtquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Chelsea, Arsenal gaat het verkloten. Tenzij je dat natuurlijk lekker vindt om te zien.
Heb bulgurquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Jij bent geen sukkel. Wat ga je eten?
Zou mooi zijn. Hoeren bij rtl zenden ook nog eens die kut club uitquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik geloof wel in een stuntje van Frankfurt
Hattrick jetro
nooit last van eigenlijkquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Zit je weer met zo'n kut stream die om de haverklap vastloopt tenzij je naar een pixelbrij kijkt
debieltjequote:Op donderdag 2 mei 2019 19:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zeggen moslims toch.
Snap ik wel.
Je eet geen familie op
Haahaaaatjes
Allah akbar alle frikandellen komen uit de snackbar
oh nee, die is slechter dan de illegale, iedereen zit daar alleen maar over te zeikenquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja zeker die officiële van Aston Villa
Oh dat is wel schandalig, betaal je toch gewoon voorquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh nee, die is slechter dan de illegale, iedereen zit daar alleen maar over te zeiken
Echt hèquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja klopt, is ook schandalig, heb al een keer geld teruggekregenquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh dat is wel schandalig, betaal je toch gewoon voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |