Een straatkat. Niemand die daar van wakker ligt omdat niemand er waarde aan hecht. Net als wanneer je een koe eet waar niemand een fuck om geeft omdat niemand er aan is gehecht.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je grappig doet als hij een willekeurige kat eet maar zou janken als het je eigen kat is? Best wel ja.
Waar gaan we heenquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb net trouwens weer een reisje geboekt
Wederom, dit gaat ook op voor Braziliaanse zwerfkinderen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Een straatkat. Niemand die daar van wakker ligt omdat niemand er waarde aan hecht. Net als wanneer je een koe eet waar niemand een fuck om geeft omdat niemand er aan is gehecht.
denk dat je prima stoofpotje van kat kan makenquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:42 schreef Myrr het volgende:
Tenzij jullie vegan zijn gewoon bek dicht met jullie tere jankhartjes.
Zo is natuur daar.
Waar is daarquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:42 schreef Myrr het volgende:
Tenzij jullie vegan zijn gewoon bek dicht met jullie tere jankhartjes.
Zo is natuur daar.
Zo denken roofdieren inderdaad over mensen. Die boeit dat niet.quote:
quote:
Megastalkinderenquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:52 schreef Myrr het volgende:
[..]![]()
Ik zou mijn eigen kind nooit eten maar een megastalkind wel en die verpakken ze dan ook nog voor je zodat je ze kant en klaar kan kopen en alleen nog maar even in de pan hoeft te mikken.
Come again.
Zou dat nooit etenquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:57 schreef Myrr het volgende:
Denk dat ik daar ook hond of kat heb gegeten btw. Iemand had satè meegenomen met een onbekende structuur. Heb het maar niet gevraagd.
Ook liever niet, maar dan meer omdat is het viezig vind omdat ik niet weet wat ze eten, dan om wat voor dier het is.quote:
Netjesquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou anders jouw poesje ook weleens willen proeven ;p ;p
Laten we gewoon realistisch blijven. Dank!quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zullen we even normaal doen. Dank!
xDquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laten we gewoon realistisch blijven. Dank!
Jij vreet zelfs je overleden moeder nog opquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:32 schreef Rozevla het volgende:
WTF MAKEN JULLIE ALLEMAAL RUZIE HOERENZONEN!!!!!
IK VREET ALLES OP HIER!! Katten, kinderen, negers, tjienezen schotel mij voor dan ik eet!!!
Was ze maar een keer dood ja.quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij vreet zelfs je overleden moeder nog op
Haha eens 👊quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:34 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Was ze maar een keer dood ja.
Verschrikkelijk takkewijf.
Zeggen moslims toch.quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:34 schreef JimmyDean het volgende:
Ik snap dat "ik eet geen varkensvlees" gezever niet.
ff een tripje naar de play-offsquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gezellig, lijkt me geweldig met jou
Zo dan, jij neemt geen blad voor de mond!quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zeggen moslims toch.
Snap ik wel.
Je eet geen familie op
Haahaaaatjes
Allah akbar alle frikandellen komen uit de snackbar
quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zeggen moslims toch.
Snap ik wel.
Je eet geen familie op
Haahaaaatjes
Want die vreet ie ook zo opquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo dan, jij neemt geen blad voor de mond!
Heb je mn nacho's al geprobeerdquote:
K moet eerst nog avondeten johquote:
Het is 8 uur, hoezo moet je nog avondeten, sukkelquote:
T is pas net avondquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is 8 uur, hoezo moet je nog avondeten, sukkel
ik ben er nu mee bezig, sorry hoorquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
twijfel of ik 4rsen4l of Chelsea ga kijkenquote:
quote:
Jij bent geen sukkel. Wat ga je eten?quote:
Chelsea, Arsenal gaat het verkloten. Tenzij je dat natuurlijk lekker vindt om te zien.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
twijfel of ik 4rsen4l of Chelsea ga kijken
Ik geloof wel in een stuntje van Frankfurtquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Chelsea, Arsenal gaat het verkloten. Tenzij je dat natuurlijk lekker vindt om te zien.
Heb bulgurquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Jij bent geen sukkel. Wat ga je eten?
Zou mooi zijn. Hoeren bij rtl zenden ook nog eens die kut club uitquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik geloof wel in een stuntje van Frankfurt
Hattrick jetro
nooit last van eigenlijkquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Zit je weer met zo'n kut stream die om de haverklap vastloopt tenzij je naar een pixelbrij kijkt
debieltjequote:Op donderdag 2 mei 2019 19:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zeggen moslims toch.
Snap ik wel.
Je eet geen familie op
Haahaaaatjes
oh nee, die is slechter dan de illegale, iedereen zit daar alleen maar over te zeikenquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja zeker die officiële van Aston Villa
Oh dat is wel schandalig, betaal je toch gewoon voorquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh nee, die is slechter dan de illegale, iedereen zit daar alleen maar over te zeiken
Echt hèquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja klopt, is ook schandalig, heb al een keer geld teruggekregenquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh dat is wel schandalig, betaal je toch gewoon voor
Srs jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Hoeren bij rtl zenden ook nog eens die kut club uit
Niet verwacht dit, dat je ook een mooie kant hebtquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Srs ja
Arsenal Valencia is toch mooier affiche
Canizaresquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet verwacht dit, dat je ook een mooie kant hebt
Jij moet zeker ook nog etenquote:
Netjes dat je er achteraan bent gegaanquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja klopt, is ook schandalig, heb al een keer geld teruggekregen
Zeker niet, ik heb van 17.00 tot 18.00 geslapen en daarna lekker gegetenquote:
Haha je hebt een dutje gedaanquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zeker niet, ik heb van 17.00 tot 18.00 geslapen en daarna lekker gegeten
Wat heb jij gegeten
Ja ik moest om 7 uur beginnen en kon niet slapen dus was kapot. Ik had nog spaghetti van gisterenquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha je hebt een dutje gedaanWat heb je gegeten dan? Ik had nog bloemkoolsoep van gisteren.
Dan zijn alle bestellingen van de Chinees weggebrachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |