15 mil voor die Llorente, lolquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel van vorige week. Nu heb je o.a. plus Son, minus Sanchez
De Jong 1 Euroquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel van vorige week. Nu heb je o.a. plus Son, minus Sanchez
We noemen zwakbegaafden tegenwoordig zelfs minderbegaafdenquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ammers-minderbegaafd
Kane doet ook vanavond niet mee.quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:16 schreef TheVulture het volgende:
Zou Kane spelen of is dat wishful thinking van de Spurs-fans? Die kan toch bijna niet fit genoeg zijn
Johquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind dat vuurwerk afsteken bij het hotel eigenlijk best wel onsportief.
Ziggod vanavond allen.twitter:ZiggoSport twitterde op woensdag 08-05-2019 om 18:45:28Zeg het maar! Wie haalt de finale? 🙌 @AFCAjax 🆚 @SpursOfficial ⏰ 19.40 uur📺 Ziggo Sport (kanaal 14) & Select‼ Zonder reclames🗣 Analyse van @jackvangelder Youri Mulder, Wim Kieft en Louis van Gaal!🎙 Commentaar van @elsierd #AJATOT #CL #ZiggoSport reageer retweet
Ik twijfel nog.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:12 schreef Bolasie het volgende:
Ziggod vanavond allen.twitter:ZiggoSport twitterde op woensdag 08-05-2019 om 18:45:28Zeg het maar! Wie haalt de finale? 🙌@:AFCAjax 🆚 @:SpursOfficial ⏰ 19.40 uur📺 Ziggo Sport (kanaal 14) & Select‼ Zonder reclames🗣 Analyse van @:jackvangelder Youri Mulder, Wim Kieft en Louis van Gaal!🎙 Commentaar van @:elsierd #AJATOT #CL #ZiggoSport reageer retweet
quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:12 schreef Bolasie het volgende:
Ziggod vanavond allen.twitter:ZiggoSport twitterde op woensdag 08-05-2019 om 18:45:28Zeg het maar! Wie haalt de finale? 🙌@:AFCAjax 🆚 @:SpursOfficial ⏰ 19.40 uur📺 Ziggo Sport (kanaal 14) & Select‼ Zonder reclames🗣 Analyse van @:jackvangelder Youri Mulder, Wim Kieft en Louis van Gaal!🎙 Commentaar van @:elsierd #AJATOT #CL #ZiggoSport reageer retweet
El sierdquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:12 schreef Bolasie het volgende:
Ajax had geen pokken meer te vertellen in de 2e helft. Die gaan HE-LE-MAAL zoek getikt worden straks.quote:
Ach, daar zal niemand mee zitten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax had geen pokken meer te vertellen in de 2e helft. Die gaan HE-LE-MAAL zoek getikt worden straks.
Is het ook. Ik neem aan dat dit dezelfde idioten zijn die de pers bedreigen omdat ze met hun porem worden gefotografeerd terwijl ze zich ziek hebben gemeld bij hun baas.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind dat vuurwerk afsteken bij het hotel eigenlijk best wel onsportief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |