Maikelquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gijs heeft met Zjipp zn Broertje uit uto 1
in het voetbal ietsen gezeten
dan weet U dat
klein wereldjequote:Op donderdag 2 mei 2019 13:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gijs heeft met Zjipp ""zn Broertje"" uit uto 1
dan weet U dat
bedankt voor t filmpjequote:Op donderdag 2 mei 2019 13:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Handig, Jessie noemt even zijn adres op de stream ....![]()
Franny, WTF .....
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:24 schreef Laysa het volgende:
Jens begint het gelukkig een beetje zat te worden met dat geklef van Mylene
Goed dat ik het weet....quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gijs heeft met Zjipp ""zn Broertje"" uit uto 1
dan weet U dat
Die zat net naast Hiske, volgens mij te wachten tot ze kon roken.quote:
Werkverschaffing.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat nutteloze gedoe en gesleep met zand .....
Mijn eerste gedachte vanmorgen, taakstraf hesjes aan en elk uur Jessie 5 min demonstratief uitsloven als een beest en kankeren op de rest als een opzichterquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze hebben echt straf van de FEBO lijkt het wel ....
Doe maar niet schelden daarmeequote:Op donderdag 2 mei 2019 13:36 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte vanmorgen, taakstraf hesjes aan en elk uur Jessie 5 min demonstratief uitsloven als een beest en kankeren op de rest als een opzichter
Dat hebben ze echt niet zelf verzonnen
Ze is ook soms grappig, kan wel om haar lachenquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Franny opeens grappig soms, help .....![]()
![]()
Ze is veel vrolijker sinds Tim weg is. Vind ik ook.* Aggie46 gaat weer in de lurkstandquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
Ze denkt zelf ook dat ze grappig is...quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
ja vreselijkquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze denkt zelf ook dat ze grappig is...
Exact!!...quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En Jessie slijmen "goed bezig Sjel". Lijkt wel een luiaard die gewoon niet sneller kan werken.
[ afbeelding ]
of morgen lekker met zusje meequote:Op donderdag 2 mei 2019 13:41 schreef snetje het volgende:
En maar weer klagen...ga zo door dan kun je het vanaf maandag lekker thuis bekijken..
[ afbeelding ]
Ja, mee eens. Hoewel ik liever Kaylee zie vertrekken, maar daar gaan wijquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:42 schreef Giggio het volgende:
oké
ben dr uit
die KUTjankendeChirstelde of morgen met de familie mee of maandag de poort uit
dan liever die anders 3 nog 2 maandjes laten aankabbelen
Ja, je mist ze. Heeft die nog steeds. Voelt zich aardig gesteund. Is nu het hulpje van Merel, die haar goed kan gebruiken en manipuleert erop los. Moet vaak denken aan die grote bek die ze soms aan Tim kon geven, die ze niet aan anderen gaf.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze is ook soms grappig, kan wel om haar lachenEn volgens mij heeft ze ook minder vieze praatjes of ik mis dat steeds haha
Is dat Koos? Is toch geen haan?quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Dadelijk heeft Koos een schep in zijn schedel.
[ afbeelding ]
Hij heeft het over mensen die praten en niet werken, ik hoor hem alleen maar lullen en lullen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En Jessie slijmen "goed bezig Sjel". Lijkt wel een luiaard die gewoon niet sneller kan werken.
[ afbeelding ]
Nee joh, Mileen weg geeft Jens meer ruimte om weer normaal te gaan doenquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Hoewel ik liever Kaylee zie vertrekken, maar daar gaan wij
misschien nog veel lol mee beleven ....
ze is helemaal in haar element, ze zijn er allemaal in getrapt, het kleutertje dat altijd ontzien wordt, en daar bovenop allemaal complimenten hoe knap ze het allemaal wel niet doetquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, je mist ze. Heeft die nog steeds. Voelt zich aardig gesteund. Is nu het hulpje van Merel, die haar goed kan gebruiken en manipuleert erop los. Moet vaak denken aan die grote bek die ze soms aan Tim kon geven, die ze niet aan anderen gaf.
Ik vrees nog steeds dat Jens een Petertje doet, en Mylene er snel achteraan gaat ....quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:45 schreef QuarterBack het volgende:
Nee joh, Mileen weg geeft Jens meer ruimte om weer normaal te gaan doen
ik heb zo het gevoel dat de silo ontsmet wordt ofzoquote:
Dat mis je inderdaad.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze is ook soms grappig, kan wel om haar lachenEn volgens mij heeft ze ook minder vieze praatjes of ik mis dat steeds haha
Ach wat lief.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee, ik hoorde haar meerdere keren zeggen, ga opzij Koos. Vroeg me wel af waarom een kip een jongensnaam had, maar goed. Ze zijn allemaal uit de poppenkast gedonderd daar.quote:
Preciesquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb zo het gevoel dat de silo ontsmet wordt ofzo
Dat ze dus helemaal niet in de silo mogen komen.
Dat dus, ze hebben er financieel nog nooit zo beroerd voor gestaan met hem als kapitein ....quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:46 schreef Dotteke het volgende:
Hoor die Jessie, we hebben de gasten wat te bewijzen
Man, der is een jaar niets gedaan wil je nu in een maand wat laten zien
Er zijn 2 hanen bij gekomenquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoorde haar meerdere keren zeggen, ga opzij Koos. Vroeg me wel af waarom een kip een jongensnaam had, maar goed. Ze zijn allemaal uit de poppenkast gedonderd daar.
Overschreeuwd zichzelf wel héél erg de laatste tijd.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:42 schreef puzziepie het volgende:
Jessie is vervelend door alles zo door te drukken , bah
Ja, maar waar ze tegen praatte was een kip.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft het over mensen die praten en niet werken, ik hoor hem alleen maar lullen en lullen.
Ze zaten er net nog hoor. Merel wilde geen aarde verplaatsen en had als smoes bedacht dat ze met de computer buiten kon doen of zij ook hard aan het werk was. Druk, druk, met artiesten regelen waar Jessie nog geen heil in zag en later nog wel kon.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb zo het gevoel dat de silo ontsmet wordt ofzo
Dat ze dus helemaal niet in de silo mogen komen.
Jessie is vreselijk dwangmatig aan het egaliseren, we zijn er inmiddels wel achter dat dit geen normaal gedrag is voor Jessiequote:Op donderdag 2 mei 2019 13:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Overschreeuwd zichzelf wel héél erg de laatste tijd.
Zo gestoord zijn ze daarquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar waar ze tegen praatte was een kip.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoorde haar meerdere keren zeggen, ga opzij Koos. Vroeg me wel af waarom een kip een jongensnaam had, maar goed. Ze zijn allemaal uit de poppenkast gedonderd daar.
Ze mogen tot 8.000 met de artiesten hoorde ik Merel zeggen...quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:52 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Jessie is vreselijk dwangmatig aan het egaliseren, we zijn er inmiddels wel achter dat dit geen normaal gedrag is voor Jessie
Er is dus weer vanuit achter gestuurd doe dit dan gaan we weer "leuke dingen regelen" voor de evenementen
Als achter tevreden is zullen de "artiesten" ook ineens geregeld zijn
Zo kennen we hem ook. Het is het kopie van een beunhaas. Iemand die alles weet, alles kan en veel praatjes heeft en als je een loser bent, trap je erin.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft het over mensen die praten en niet werken, ik hoor hem alleen maar lullen en lullen.
Ik geef ze groot gelijk ,quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:46 schreef Dotteke het volgende:
O Chris en His alweer in hun huisje, hoeven die niet te werken
Dus dat, hij kwam het wel ff doen allemaalquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dus, ze hebben er financieel nog nooit zo beroerd voor gestaan met hem als kapitein ....![]()
[ afbeelding ]
10000 Euro aan facturen - 1 mei 2019.
x775h54
Ja, zoiets begreep ik ook, mag wat kosten dat feestje ....quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:54 schreef snetje het volgende:
Ze mogen tot 8.000 met de artiesten hoorde ik Merel zeggen...
Niet alleen d e laatste tijd heeft hij altijd al gedaanquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, met zijn hondenvoer, koffiebonen, plantjes, bakkerij en weet ik veel wat nog meer ....quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Dus dat, hij kwam het wel ff doen allemaal
Nou hij heeft er geen flikker van terecht gebracht.
Zo kijk ik er inmiddels ook tegenaan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:52 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Jessie is vreselijk dwangmatig aan het egaliseren, we zijn er inmiddels wel achter dat dit geen normaal gedrag is voor Jessie
Er is dus weer vanuit achter gestuurd doe dit dan gaan we weer "leuke dingen regelen" voor de evenementen
Als achter tevreden is zullen de "artiesten" ook ineens geregeld zijn
Met 17.000 in de min, tuurlijk de BV staat altijd garant , in versie 1 was -30.000 al geen probleem dus toemaarquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze mogen tot 8.000 met de artiesten hoorde ik Merel zeggen...
precies is niet alleen een snotsnuiver maar ook een betweter en een schijnwerker met een grote mondquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo kennen we hem ook. Het is het kopie van een beunhaas. Iemand die alles weet, alles kan en veel praatjes heeft en als je een loser bent, trap je erin.
Hij hoort zichzelf dan ook graag praten, zels als een ander hetzefde wil zeggen in een gesprek, lult hij er dwars doorheen om dat gezegd te hebben. Praat veel, want dan staat het op de camera en heeft hij overal patent op. Het is me er eentje.![]()
En hij heeft niets noppes nadaquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, met zijn hondenvoer, koffiebonen, plantjes, bakkerij en weet ik veel wat nog meer ....
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies is niet alleen een snotsnuiver maar ook een betweter en een schijnwerker met een grote mond
Ze zijn beiden regelmatig in beeld en hebben al met wat bewoners gesproken. Gijs heeft al een tijdje voor de computer zitten werken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:53 schreef puzziepie het volgende:
His fluisterend tegen Chris:' jij gaat niet weg hoor'
His laat het afhangen van Maikel?
Dan is dus al duidelijk dat Maikel blijft lijkt het
Vage shit
Ik heb Gijs nog niet gezien ,
Hebben andere bewoners ook al met Gijs gesproken ..
Jens heb ik ook nog niet gezien , misschien werkt hij samen met Gijs dan![]()
Hou op Jessie met alleen maar janken over anderen
Lekker makkelijk dit
Ik erger me kapot vandaag
Vooral aan Merel ,Jessie en Ger
vooral het exploiteren van andere mensenquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies is niet alleen een snotsnuiver maar ook een betweter en een schijnwerker met een grote mond
Dat snot kan hij niks aan doen, maar dat andere, daar is hij voor in UTO gezet denk ik.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb net 20 zakken hondvoer gekocht bij hem 100 plantjes en tien broden en koekenquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, met zijn hondenvoer, koffiebonen, plantjes, bakkerij en weet ik veel wat nog meer ....
hij kan minder vaak zijn neus zo goor ophalenquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat snot kan hij niks aan doen, maar dat andere, daar is hij voor in UTO gezet denk ik.
Nare van hem is dat hij iemand uit kan staan kafferen maar die ander niet de kans geeft om zich te verdedigen. Jessie loopt dan boos weg. Jessie is een heuse weglopert.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo kennen we hem ook. Het is het kopie van een beunhaas. Iemand die alles weet, alles kan en veel praatjes heeft en als je een loser bent, trap je erin.
Hij hoort zichzelf dan ook graag praten, zels als een ander hetzefde wil zeggen in een gesprek, lult hij er dwars doorheen om dat gezegd te hebben. Praat veel, want dan staat het op de camera en heeft hij overal patent op. Het is me er eentje.![]()
en voor de hele familie trainingspakken ?quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb net 20 zakken hondvoer gekocht bij hem 100 plantjes en tien broden en koeken![]()
![]()
Ze staan 17k in het rood!quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, zoiets begreep ik ook, mag wat kosten dat feestje ....![]()
Volgens mij hoorde ik Jessie gisteren over 17K aan kosten begroot.
Ophalen is beter dan snuiten. Ja, het is een rotgehoor, dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hij kan minder vaak zijn neus zo goor ophalen
ja hij en frannie zijn er voor gemaakt lijkt t welquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ophalen is beter dan snuiten. Ja, het is een rotgehoor, dat ben ik met je eens.
Juist, hij wil alleen gehoord worden. Waag het dan ook niet om hem te onderbreken en hem ermee te confronteren, dan zijn de rapen gaar. Kon Lotus goed.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nare van hem is dat hij iemand uit kan staan kafferen maar die ander niet de kans geeft om zich te verdedigen. Jessie loopt dan boos weg. Jessie is een heuse weglopert.
Lekker samen snuiven. Is weer eens wat anders.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja hij en frannie zijn er voor gemaakt lijkt t wel
Dan is het ook gemakkelijk veren plukken als het een succes gaat worden voor Merel en Jessie.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:57 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Met 17.000 in de min, tuurlijk de BV staat altijd garant , in versie 1 was -30.000 al geen probleem dus toemaar
ze noemde ivan dictator maar jessie is nog ergerquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Juist, hij wil alleen gehoord worden. Waag het dan ook niet om hem te onderbreken en hem ermee te confronteren, dan zijn de rapen gaar. Kon Lotus goed.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker samen snuiven. Is weer eens wat anders.
Wat ik vooral niet snap, is dat ze allemaal als makke schapen achter hem aanlopen ...quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ze noemde ivan dictator maar jessie is nog erger
Dat begrijp ik dus ook echt niet had me dikke middelvinger naar hem opgestokenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wat ik vooral niet snap, is dat ze allemaal als makke schapen achter hem aanlopen ...
Als je goed verkouden bent en je bent verstopt, maar niet als het constant op je neus uit zou lopen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ophalen is beter dan snuiten. Ja, het is een rotgehoor, dat ben ik met je eens.
Ivan was ook niet echt een dicator, Die werkte zelf in ieder geval keihard mee, dreigde niet met sancties, had verder geen lievelingetjes die minder hoefden te doen enz.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zij krijgen er alleen niet zoveel middellen voor.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:00 schreef snetje het volgende:
Andrea komt ook in opstand..Adriaan geeft zijn mening ...schep leuners ..kippen zonder kop..
Ook bij Adriaan hoor ik jaloezie net zoals Hiske ..oh wat hadden zij het graag willen organiseren..
Maar dat gaat hun niet lukken, ze hebben de gunfactor van 1 niet, stelletje lamlendelingen graaiers uit de bodemloze put, ze zijn gedoemd tot 6x p/j continue die 800 altijdkomers te krijgenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan is het ook gemakkelijk veren plukken als het een succes gaat worden voor Merel en Jessie.
Das een unicumquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Er zijn mensen die veel betere gifjes maken, maar ik heb wel een bewegende/werkende Hiske![]()
[ afbeelding ]
Ja, een zakdoek bij je houden en afdeppen kan al schelen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je goed verkouden bent en je bent verstopt, maar niet als het constant op je neus uit zou lopen.
Het gaat erom dat je niet moet snuiten, want het kan in andere holten schieten. Je gaat er niet dood aan.
Gewoon een zakdoek bij je houden. Plus wordt het een gewoonte hoor; afleren.
Je kan je neus snuiten, hij loopt de hele dag die snotkoker van hem op te trekkenquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat snot kan hij niks aan doen, maar dat andere, daar is hij voor in UTO gezet denk ik.
Ik weet niet hoor ..maar ik zie Jessie toch echt wel aan het het werk nu...quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ivan was ook niet echt een dicator, Die werkte zelf in ieder geval keihard mee, dreigde niet met sancties, had verder geen lievelingetjes die minder hoefden te doen enz.
Ivan is begonnen met eerst in zijn eentje het terrein te ruimen en heeft langzaamaan de rest erbij betrokken.
Dus niet zoals Jessie met een grote muil en een mapje proberen de baas te spelen en andere te laten werken.
Als Ivan een dictator was dan is Jessie Idi Amin of poetin. Hitler zou hij zo in zijn ondergoed zetten.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik denk in opdracht. Jessie en Merel beiden in dienst van...……..quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus ook echt niet had me dikke middelvinger naar hem opgestoken
Ja, en dan heeft hij een grote mond tegen andere dat ze alleen maar staan te pratenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[ afbeelding ]
Oempaloempa hard aan het werk met luisteren naar haar man, hoe het allemaal zal gaan.
Zachtjes snuiten kan best, niet je hersenen eruit persen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, een zakdoek bij je houden en afdeppen kan al schelen.
klopt daarom schreef ik ook ze noemde ivan... ik vond ivan een verademing daarquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ivan was ook niet echt een dicator, Die werkte zelf in ieder geval keihard mee, dreigde niet met sancties, had verder geen lievelingetjes die minder hoefden te doen enz.
Ivan is begonnen met eerst in zijn eentje het terrein te ruimen en heeft langzaamaan de rest erbij betrokken.
Dus niet zoals Jessie met een grote muil en een mapje proberen de baas te spelen en andere te laten werken.
Helemaal eens!quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Adriaan is niet van het organiseren. Weet zeker dat daar geen jalousie bijzit. Hij heeft van de week samen met Jens al aangegeven dat dit niet haalbaar zal zijn. Hele bergen wegscheppen. en ook dat er in het begin misschien iedereen aan werkt maar het later op een paar mensen alleen aankomt. En gelijk heeft hij.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zij krijgen er alleen niet zoveel middelen voor.
\Dat snap ik dus ook niet, de enkeling dit tegen hem in ging is er niet meer.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wat ik vooral niet snap, is dat ze allemaal als makke schapen achter hem aanlopen ...
Dat dus.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zachtjes snuiten kan best, niet je hersenen eruit persen natuurlijk.
ja in dienst van hunzelf niet van johny hoorquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk in opdracht. Jessie en Merel beiden in dienst van...……..
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als Ivan een dictator was dan is Jessie Idi Amin of poetin. Hitler zou hij zo in zijn ondergoed zetten.
Ja, dat denk ik ook. Beiden verkapt in dienst van de FEBO.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:07 schreef Chea49 het volgende:
Ik denk in opdracht. Jessie en Merel beiden in dienst van...……..
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:04 schreef Inca het volgende:
Gerrit heeft bloed aan zijn handen
Maikel heeft last van ruis in zijn hoofd
De rest heeft nog niks verzonnen![]()
Ik probeer er echt op te letten. Hij heeft inderdaad behoorlijk wat kruiwagens verplaatst en geschept, maar het tussendoor ouwehoeren vergt ook veel tijd hoorquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:06 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor ..maar ik zie Jessie toch echt wel aan het het werk nu...
\Nee inderdaad die dreigde niet, maar die gooide je met tafel/nbank en al om als je iets deed wat hem niet aanstond. Of trapje een hekje om waar je op zat, of draaide iemand zijn arm omquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Moet inderdaad gezegd worden dat hij vandaag erg hard meewerkt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:06 schreef snetje het volgende:
[..]
vreselijk he .. de ergste scheldwoorden zijn natuurlijk oke die ik al langs zag komen afgelopen dagenquote:
Jessie kwam binnen met zijn eigen boot en een grote muil en een mapje waar hij interessant mee liep te doenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:06 schreef snetje het volgende:
[..]
En liet mensen in hun waarde. Wat er ook gebeurde, hij incasseerde en kon ook iets aannemen van een ander. Maar goed.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:04 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]ruis in zijn hoofd, das weer eens wat anders
Ik zou Ivan nog graag een keer terugzien in UTO,quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
\Nee inderdaad die dreigde niet, maar die gooide je met tafel/nbank en al om als je iets deed wat hem niet aanstond. Of trapje een hekje om waar je op zat, of draaide iemand zijn arm om![]()
Dan is Jessie nog heilig vergeleken bij hem
Nee, maar er zijn toch streams, waarom moet het dan 80% van de tijd over 1 persoon gaan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vreselijk he .. de ergste scheldwoorden zijn natuurlijk oke die ik al langs zag komen afgelopen dagen
Die had ik daar nu veel liever gezien.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt daarom schreef ik ook ze noemde ivan... ik vond ivan een verademing daar
Tsja, Zo werkt het dus.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:09 schreef snetje het volgende:
Adriaan wil komen klagen wat er de afgelopen uren gedaan is..
Jessie: Ja gaat rap hé..zolang we maar doen en niet alleen maar blijven praten ...
Jessie als hij wegloopt: Slijmbal Adje ..alleen omdat het niet zijn project is..
tjongje jongequote:Op donderdag 2 mei 2019 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
\Nee inderdaad die dreigde niet, maar die gooide je met tafel/nbank en al om als je iets deed wat hem niet aanstond. Of trapje een hekje om waar je op zat, of draaide iemand zijn arm om![]()
Dat heeft toch niets met nu te maken?..Doe dan klagen in zijn eigen topic...quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Jessie kwam binnen met zijn eigen boot en een grote muil en een mapje waar hij interessant mee liep te doen
Jessie kwam niet binnen als harde werker, maar als redder van utopia en wilde zo snel mogelijk voor hem alleen een hele luxe villa bouwen ....
Nou ik niet, wat heb ik die vent vervloekt met zijn agressief gedrag en hoe hij tegen Nicolien deed en met dat hondje.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou Ivan nog graag een keer terugzien in UTO,
Ik niet. Hij heeft het goed gedaan. Hij kan beter zijn eigen dingetjes doen. Met Jessie zeker, nou dat wordt een drama. Jessie zou dat niet trekken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou Ivan nog graag een keer terugzien in UTO,
Omdat die 99,9% van de tijd op de streams isquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn toch streams, waarom moet het dan 80% van de tijd over 1 persoon gaan.
Samen met Merel alles wegwuiven en afdoen van mensenquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben het ook eens met Adriaan, schreef ik al eerder. Maar ik bedoel eigenlijk dat als een ander wat wil organiseren er dan geen geld is en dan wordt het ook prutswerk. Merel en Jessie krijgen nu alle ruimte en 1000en eurietjes voor artiesten. Zó kan een ander het ook hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:08 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Adriaan is niet van het organiseren. Weet zeker dat daar geen jalousie bijzit. Hij heeft van de week samen met Jens al aangegeven dat dit niet haalbaar zal zijn. Hele bergen wegscheppen. en ook dat er in het begin misschien iedereen aan werkt maar het later op een paar mensen alleen aankomt. En gelijk heeft hij.
Nee hoor, en Ivan al helemaal niet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat die 99,9% van de tijd op de streams is
Nou die tafel en bank en hekje had niks met dictator te maken........dat was ruzie tussen de bewoners......wat in 1 veel erger was dan nu.......en meerdere een kort lontje hadden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En staat Adrie waarschijnlijk weer als een malle te scheppen...quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:14 schreef Inca het volgende:
Morgen ligt iedereen weer voor pampus van de spierpijn![]()
O dan is het goed, ik gooi je met tafel en al om je hebt je geen pijn gedaan dan is het goedquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:12 schreef Verida het volgende:
[..]
tjongje jonge
die tafel kon er wel tegen, daar heeft hij niemand pijn mee gedaan
Ik had het overigens over de tweede keer dat Ivan erin zat, toen was hij een stuk wijzer en volwassener
Relateren aan vergane glorie en kopiegedrag mag toch?quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:15 schreef Inca het volgende:
MAG IK FF ZEGGEN DAT WE IN UTOPIA 2 ZITTEN EN NIET IN UTOPIA 1
MOOI DANK U
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:15 schreef Inca het volgende:
MAG IK FF ZEGGEN DAT WE IN UTOPIA 2 ZITTEN EN NIET IN UTOPIA 1
MOOI DANK U
Vooral die vreselijk ordinaire bijnamen voor bewoners vind ik niet kunnen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vreselijk he .. de ergste scheldwoorden zijn natuurlijk oke die ik al langs zag komen afgelopen dagen
Gelukkig was dat maar 1 keer. Ben het zeker niet met je eens, die maakte er geen missie van of je dwars te zitten als je hem tegensprak. Gewoon dagelijkse omgang.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, dat is Jessie die naait zijn maatjes zonder pardon.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dapper nu achter Adriaan zijn rug lullen, straks kruipt hij weer in zijn reet ...
Nee gaat over deze bewonersquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:16 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Relateren aan vergane glorie en kopiegedrag mag toch?
Ik wist dat het ooit ging komen. Adriaan werd gewoon gebruikt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dapper nu achter Adriaan zijn rug lullen, straks kruipt hij weer in zijn reet ...
Ja, als iemand een leerproces heeft doorgemaakt is hij het wel.......de geduld met de twins op het eind feest........petje af......quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:12 schreef Verida het volgende:
[..]
tjongje jonge
die tafel kon er wel tegen, daar heeft hij niemand pijn mee gedaan
Ik had het overigens over de tweede keer dat Ivan erin zat, toen was hij een stuk wijzer en volwassener
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze willen laten zien dat ze hard werken en met de groep, maar ondertussen aan de andere kant halen sommige hun medeutopianen naar benedenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Samen met Merel alles wegwuiven en afdoen van mensen
Merel die geen reet doet maar wel een Mylene en Tranny op een misselijke manier voor haar karretje spant , Jessie die daar net zo makkelijk in meegaat
Dree vraagt aan Merel wanneer ze ook wat gaat doen
Goed zo Dree ,
Meer was al niet van plan te helpen
Plaatsvervangende schaamte op dit moment
Wat een gênante vertoning dit
Ik hoor Jes weer slecht praten over iemand
Zal wel over Maikel zijn , walgelijk dit
Gelukkig is het niet gelogen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
1 ervan zat in ook in 1, en die persoon heeft het ook steeds over zijn ervaringen in 1 , dus enige reacties over zaken uit 1 zijn niet uit te sluitenquote:
gewoon omdat t kan en ik dat vind. ik vind snotsnuiver 1 vd minste scheldwoorden van wat ik hier lees maar daar hoor ik niemand overquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn toch streams, waarom moet het dan 80% van de tijd over 1 persoon gaan.
Kan me er alles bij voorstellen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze willen laten zien dat ze hard werken en met de groep, maar ondertussen aan de andere kant halen sommige hun medeutopianen naar beneden
Een van de Utopianen had het eens over de maffia, toen ze het over Merel en Jessie hadden
hij heeft het nooit eerder gehad Cheaquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan heeft hij tinnitus, vreselijk is dat. Heb ik ook, geen seconde stil in mijn kop.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het goed, ik gooi je met tafel en al om je hebt je geen pijn gedaan dan is het goed
O, ik draai je arm, deed het pijn. Nee, o dan is het goed.
Maar goed ik heb alweer genoeg over die kwal gezegd, hij is niet eens op de streams
Dweilen met d ekraan open, water naar de zee dragen zegt Andrea
[ afbeelding ]
Hij wil steeds in beeld, wil het steeds voor het zeggen hebben. Niet zo moeilijk, want hij haalt zijn snot 60 keer in een minuut op.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ligt er maar over wie het gaat.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:16 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Relateren aan vergane glorie en kopiegedrag mag toch?
Lijkt me erg als je dat hebtquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan heeft hij tinnitus, vreselijk is dat. Heb ik ook, geen seconde stil in mijn kop.
Die Gijs heeft zich al goed aangepast, als ik hem zie staat hij niets te doen, zijn handen in zijn zakken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Daar komt de VIP... kan je alleen via de dansvloer of het trappetje komen.
De utopianen staan daar ook.
Want jullie zijn te goed om overal rond te lopen?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heeft Merel daar nou een schop in haar handen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Die twee daarboven staan ook niet te scheppen.![]()
[ afbeelding ]
Daarentegen ook niet perse domquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:24 schreef Dotteke het volgende:
Ger weer dat SHel dom is, voor een bezem hoef je niet slim te zijn, zegt ze
[ afbeelding ]
Merel staat alleen maar te ouwehoerenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft Merel daar nou een schop in haar handen?![]()
![]()
![]()
![]()
Het begin is er.
O, dan is het wat anders. Van het harde werken misschien?quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij heeft het nooit eerder gehad Chea
Jessie's manier van "werken" is grappig om te zien, heelhard een kruiwagentje volscheppen en hardhollend wegrijden en dan weer een ½uur klagen dat de rest nix doet, erg leuk , ziet er heel erg drukjes uit van een afstandjequote:Op donderdag 2 mei 2019 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er maar over wie het gaat.![]()
En wat hoor ik me oor, een flinke klodder snot wordt omhoog getrokken en op de grond gespuugd. Jesnotsnuiverei weer in de bocht
Ja, dan lijkt het nog wat, maar veel doet hij niet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:27 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Jessie's manier van "werken" is grappig om te zien, heelhard een kruiwagentje volscheppen en hardhollend werrijden en dan weer een ½uur klagen dat de rest nix doet, erg leuk , ziet er heel erg drukjes uit van een afstandje
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:24 schreef snetje het volgende:
Het levert wel leuke plaatjes op..iedereen aan het werk..dat was met de vorige graafmachine ineens over..
[ afbeelding ]
Het is net een strafkampquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:24 schreef snetje het volgende:
Het levert wel leuke plaatjes op..iedereen aan het werk..dat was met de vorige graafmachine ineens over..
[ afbeelding ]
Ik blijf die bijnamen erg lastig vinden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:27 schreef Inca het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje nog niet gezien? Dil en Kay
beetje stress, een oorsuizing, wel een beetje anders dan tinnitusquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dan is het wat anders. Van het harde werken misschien?
Dus eerst wat dagen met de hand staan scheppen en dan eventueel alsnog een gravertje huren?quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:20 schreef snetje het volgende:
Gerrit: Laten we eerst even wat werk verzetten en daarna bekijken of er een graafmachine moet komen ..eerst maar proberen..
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Blijkt het Franny te zijn. Dacht ik toch ff Merel te zien met een schop.![]()
![]()
Sneu kind is dat toch ook.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:22 schreef Bramenstruik het volgende:
geen werk voor vrouwen zegt Sjel, vind je mij aantrekkelijk zo, vraagt ze aan Ger, ze wilde toch niet op haar uiterlijk beoordeeld worden?
Dat had ik bij Uto1 (sorry!) ook al.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:23 schreef Bramenstruik het volgende:
100 jaar emancipatie naar de kloten met die kutwijven
Nu wel, klopt. Hij heeft eerst zijn tuintje opgeruimd.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zie Adriaan toch iedere keer met die kruiwagen voorbij komen?
Hij had geen excuses meer om zich te drukken , fietsen, waterplantjes nixighedenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zie Adriaan toch iedere keer met die kruiwagen voorbij komen?
Ja Gerrit, we weten nu wel dat je alleen maar domme meisjes kunt ne.ken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:24 schreef Dotteke het volgende:
Ger weer dat SHel dom is, voor een bezem hoef je niet slim te zijn, zegt ze
[ afbeelding ]
Mag ook wel een keer met al die luilakken..quote:
Ik heb niet vaak gelijk maarrrrr....die zijn vanavond kapot.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:31 schreef BloesBloes het volgende:
Ik wil wel eens zien hoe hard deze ongeoefende grondwerkers na 2 dagen nog werken als de pijntjes en de ongemakken komen. Idiots!
Vandaar natuurlijk de vraag om vrijwilligers. En ze verwachten busladingen vol met vrijwilligers. Die moeten namelijk ook nog door een casting heen, om te kijken of ze wel goed genoeg zijn om te mogen helpen ......quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Daar komt de VIP... kan je alleen via de dansvloer of het trappetje komen.
De utopianen staan daar ook.
Want jullie zijn te goed om overal rond te lopen?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zag het verkeerd, bleek Franny te zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Merel staat alleen maar te ouwehoeren![]()
Over een paar dagen al? WTF, wat is het toch een laks mensquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:33 schreef Koos1958 het volgende:
Hiske net dat de markt over paar dagen is en veel gedaan moet worden. Is die muts weer behoorlijk laat mee
Hij doet daar meer, dan de rest bij elkaar.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:31 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Hij had geen excuses meer om zich te drukken , fietsen, waterplantjes nixigheden
Heeft ze de vergunning wel aangevraagd?..quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:33 schreef Koos1958 het volgende:
Hiske net dat de markt over paar dagen is en veel gedaan moet worden. Is die muts weer behoorlijk laat mee
Welneequote:Op donderdag 2 mei 2019 14:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij doet daar meer, dan de rest bij elkaar.
valt tegen de laatste tijd hoor Nijnquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voor zichzelf dat dan weer wel..quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
His en Andrea nu over de nieuwen.................. je zou ze toch watquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:37 schreef sjampoeh het volgende:
En maar kijken naar anderen of die wel werken ..
Lijkt echt of ze straf hebben, zoals jij al zeiquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eén ding is wel zeker, ze maken vandaag TV als een malle ....
vind je? echt doodsaaiquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De beloning wordt ook de graafmachine, achter laat hun oogappeltje Jessie niet vallenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou gaan we het krijgen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:27 schreef Aggie46 het volgende:
Andrea heeft Wim gebeld.
Aiiii......
[ afbeelding ]
als ze maar kan ouwehoerenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:42 schreef snetje het volgende:
Hiske nu weer zeuren over de titel..
Jessie: Maar als je niet harder op die shop gaat staan komt tie nooit de grond in hé..
Foodtrucks regelenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:43 schreef sjampoeh het volgende:
kijk madam mikmak eens zitten achter een laptopWTF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |