Merel heeft Franny's stemmen indirect ook beinvloed. Als Merel franny haar stemmen op gerrit en jessie niet wilde, had ze wel haar best gedaan franny om te lullen. Nu zei Merel, gewoon doen frannn omdat het haar (populariteit) onder aan de streep ten goede komtquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Franny heeft mazzel dat Gerrit niet op de bank zit, dan had Merel wel gereageerd. Want kom niet aan haar 2 mannen. Daar kan ze zo mee lachen. HAHAHAHAHAHIHIHIHIHAHAHAHA.
Nee een zwak voor mij alleen..ik zou net zoals Merel gaan reageren van Boeien ..ik plotter mijn eigen kleding wel ..blijven jullie maar liggen en neuken..quote:
Ik kan soms om Merel lachen maar eigenlijkkkk past ze niet in mijn Utopia.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee een zwak voor mij alleen..ik zou net zoals Merel gaan reageren van Boeien ..ik plotter mijn eigen kleding wel ..blijven jullie maar liggen en neuken..
quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Franny heeft mazzel dat Gerrit niet op de bank zit, dan had Merel wel gereageerd. Want kom niet aan haar 2 mannen. Daar kan ze zo mee lachen. HAHAHAHAHAHIHIHIHIHAHAHAHA.
Waar waar waar? Oh ik heb geduld sorry 🙈quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, hoor net die stinkkut terug met Dylan over zijn piemel, wat een wijf .....
Vlinder is er niets bij, wat een waanzin .....![]()
Franny haar stemmen zijn juist door niemand beïnvloed ...dat dooie vogeltje met depressie ( ik kan haast het woord naast haar naam niet eens meer typen) kondigde bij iedereen maar raak dat ze het maar niet wist...zelfs een Merel kon daar niet aan schroeven..quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:48 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Merel heeft Franny's stemmen indirect ook beinvloed. Als Merel franny haar stemmen op gerrit en jessie niet wilde, had ze wel haar best gedaan franny om te lullen. Nu zei Merel, gewoon doen frannn omdat het haar (populariteit) onder aan de streep ten goede komt
(idd wel wetende dat haar mannen niet op de bank kwamen, al was gerrit close...)
Ik ken er 2 die het graag zouden doen..quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En dat kabouter Plop stemmetje erbij, WTF .....
Ga het zo monteren, is alleen slecht te verstaan zonder zenders .....![]()
Denk dat ik er ondertiteling bij ga doen ...![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, hoor net die stinkkut terug met Dylan over zijn piemel, wat een wijf .....
Vlinder is er niets bij, wat een waanzin .....![]()
Gooi er maar in ...wij editten wel verder ...quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer van de audio, het is heel slecht verstaanbaar, met koptelefoon gaat het net .....
Als je het doet om in beeld te komen, kan je het beter laten. De meeste knipklanten komen amper in beeld.quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:06 schreef Mister1984 het volgende:
Hallo mensen, ik ga volgende week weer naar Utopia voor een knipbeurt maar nu die ene site die ik hier niet mag noemen ergens eind maart gestopt is met de uurfilmpjes van de streams up te loaden, vraag ik mij af waar ik mezelf terug kan gaan zien. Zijn er nog sites die de steams per periodes van bijv 3 uur uploaden? Ik snap dat die hier niet gepost mogen worden maar als iemand er 1 weet zou ik deze heel graag per PM ontvangen! Dank!
Och hemel! Doe Gerrit even de groetjes ..quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:06 schreef Mister1984 het volgende:
Hallo mensen, ik ga volgende week weer naar Utopia voor een knipbeurt maar nu die ene site die ik hier niet mag noemen ergens eind maart gestopt is met de uurfilmpjes van de streams up te loaden, vraag ik mij af waar ik mezelf terug kan gaan zien. Zijn er nog sites die de steams per periodes van bijv 3 uur uploaden? Ik snap dat die hier niet gepost mogen worden maar als iemand er 1 weet zou ik deze heel graag per PM ontvangen! Dank!
Je kan beter een tattoo nemen,dan kom je vast in beeld.quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:06 schreef Mister1984 het volgende:
Was jij in Uto1 bij Gina geweest voor een knipbeurt?quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:06 schreef Mister1984 het volgende:
In ieder geval een tijdje terug bij Shelly.quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:12 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Was jij in Uto1 bij Gina geweest voor een knipbeurt?
Lieve piemel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga het fragment zo uploaden met ondertiteling, de helft is echter onverstaanbaar,
sta open voor suggesties en aanvullingen ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |