Ik hoop van harte dat dit een troll is en dit niet echt jouw filmpje is.quote:
Volgende keer een antifa of cccp logo bovenin en je bent veiligquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:43 schreef Hdero het volgende:
[..]
Een soort van scene/ruzie/meningsverschil/onenigheid met een vluchtstewardess tijdens het uitstappen na de landing
quote:why in the hell would you already be recording, ready to go you clearly we're looking for trouble.!
quote:Extreme cringe. This guy needs to be in a secure facility 24hrs
Lol, dit is niet eens mijn video.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Die andere filmpjes van dat account. Te sneu om te zien.
Deze ts heeft een serieus aandacht-tekort. De filmpjes zijn het volwassen equivalent van een 3-jarige dramaqueen die aandacht zoekt.![]()
De reacties geven ts prima weer:
[..]
[..]
Ik weet niet wat sneuer is: als dit wel jouw filmpje zou zijn geweest, of zo'n filmpje uploaden en dan hier deze reactie gevenquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:34 schreef Hdero het volgende:
[..]
Lol, dit is niet eens mijn video.
Jij bent geplayd!
Ja nu ineens je drol intrekken he lafbek. Dit ben jij en jou gaan we downhunten klootzak !1111quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:34 schreef Hdero het volgende:
[..]
Jij bent geplayd!
Je kan niet over je verlies heen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik weet niet wat sneuer is: als dit wel jouw filmpje zou zijn geweest, of zo'n filmpje uploaden en dan hier deze reactie geven
Ok, mafkeesquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja nu ineens je drol intrekken he lafbek. Dit ben jij en jou gaan we downhunten klootzak !1111
ANONYMOUS FOREVURRRRR
quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:34 schreef Hdero het volgende:
[..]
Jij bent geplayd!
Ik zocht letterlijk op de zoekterm rude flight attendant en kreeg dit o.a. als resultaatquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:54 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Geloof je het zelf ?
Is mijn video viral aan het gaan?
Ja maar dit is niet mijn video
Ga toch weg debiel
"Heb je het filmpje wel gekeken?"quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:56 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik zocht letterlijk op de zoekterm rude flight attendant en kreeg dit o.a. als resultaat
En nu stoppen met schelden
Kom op jongen, je hebt het constant over jouw video. Dan zegt iedereen dat jij raar bent en dan ga jij zeggen dat dit toch niet over jou gingquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:56 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik zocht letterlijk op de zoekterm rude flight attendant en kreeg dit o.a. als resultaat
En nu stoppen met schelden
Je bent getrolld man, ik snap dat sommigen daar niet tegen kunnenquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:58 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Kom op jongen, je hebt het constant over jouw video. Dan zegt iedereen dat jij raar bent en dan ga jij zeggen dat dit toch niet over jou ging
quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:00 schreef Hdero het volgende:
[..]
Je bent getrolld man, ik snap dat sommigen daar niet tegen kunnen
quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:34 schreef Hdero het volgende:
[..]
Jij bent geplayd!
even aangepast.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:09 schreef Noudanzeg het volgende:
serieus?
dus je hebt een toegewezen stoel, je vraagt of je ergens anders mag zitten maar de stewardess heeft iemand anders al toestemming gegeven om daar te gaan zitten, en dan ga je stompzinnig filmen en klagen tegen mensen die hun best doen omdat jij je zin niet krijgt.
Triest geval ben je dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |