quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:31 schreef wollah het volgende:
[..]
Goed! Ben al 1 week gestopt met roken goed he
jaaaaa ik ben trotsquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:31 schreef wollah het volgende:
[..]
Goed! Ben al 1 week gestopt met roken goed he
zijn ze lelijk?quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Nadeel van dichtbij Duitsland wonen is wel dat ik teveel Duitsers tegenkom op Tinder. 😢
That's mequote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jaaaaa ik ben trots
[..]
zijn ze lelijk?
Niet allemaal maar ik vind Duits niet echt mooi ofzo.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jaaaaa ik ben trots
[..]
zijn ze lelijk?
Voordeel van in de horeca werken dichtbij Duitsland, is dat Duitsers vrij waren vandaagquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Nadeel van dichtbij Duitsland wonen is wel dat ik teveel Duitsers tegenkom op Tinder. 😢
4 verzonnen en 1 waargebeurdequote:Op donderdag 2 mei 2019 00:35 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Hoeveel verzonnen topics heb je vandaag weer gekalkt hier?
Oh hier ineens wel hequote:
oh ja de taal is ook zeker een probleemquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet allemaal maar ik vind Duits niet echt mooi ofzo.
Niet vloeiend Duits spreken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:38 schreef Flippiee het volgende:
o
[..]
oh ja de taal is ook zeker een probleem
Es tut mir leidquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Niet vloeiend Duits spreken..
Pocahontas?quote:
Jazekerquote:
En dat was precies de bedoelingquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik vond het al vreemddus ik dacht even googlen en toen vond ik dit
En nu heb ik het nummer gehoord en dat klinkt best primaquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dat was precies de bedoelingI love it when a plan comes together
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |