Dus je had net zo goed Do-Re-Mi kunnen posten.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:38 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ken het hele nummer niets eens, maar zag het in VLC![]()
![]()
Niemand kent de nummers die ik draai.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:38 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ken het hele nummer niets eens, maar zag het in VLC![]()
![]()
Nee, want dan had ik gelogen.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus je had net zo goed Do-Re-Mi kunnen posten.
Echt wel !quote:Op zondag 5 mei 2019 00:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zit me toch een partij lekker die banken.
Vooral de éénpersoons zijn heerlijk. Glas op de leuning, superbe!quote:Op zondag 5 mei 2019 00:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zit me toch een partij lekker die banken.
Ja omdat ik ook house moet draaien.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gelul! Ken zeker 1% van de tracks die je draait.
Daar heb ik geen ervaring mee. Ken de banken vooral door contacten met antiekhandelaars die handelden in Chesterfield banken. Dat capitonneren is ook een vak apart trouwens.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Vooral de éénpersoons zijn heerlijk. Glas op de leuning, superbe!
Bedoelde de SCquote:
In Waalwijk zit een leuke dealer, je moet ze kennen, maar leuk spul te scoren.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee. Ken de banken vooral door contacten met antiekhandelaars die handelden in Chesterfield banken. Dat capitonneren is ook een vak apart trouwens.
Dat !quote:Op zondag 5 mei 2019 00:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ow die ach das beetje hersenloos vermaak.
quote:Op zondag 5 mei 2019 00:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Verstand op 0, blik op oneindig en gaan met de SC.
Het lijkt me wel een uitdaging om modern met klassiek te mengen en de hele woonkamer moet toch leeg getrokken worden hier. Heb nog een leuk antiek kastje staan en een handgemaakt Chinees tafeltje. Daar past een Chesterfield volgens mij prima bij.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
In Waalwijk zit een leuke dealer, je moet ze kennen, maar leuk spul te scoren.
Je kunt daar 2ehands heel erg goed scoren, wat je maar wilt. Nieuw is erg duur.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een uitdaging om modern met klassiek te mengen en de hele woonkamer moet toch leeg getrokken worden hier. Heb nog een leuk antiek kastje staan en een handgemaakt Chinees tafeltje. Daar past een Chesterfield volgens mij prima bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |