quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:32 schreef manny het volgende:
wat een goal zeg. dat is bijna niet te verdedigen
Goh, je meent het.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die is denk ik niet speelgerechtigd voor een van de CL-finalisten
Ja ik denk ik zeg het even, ik nam aan dat je dat niet wist. Anders is het namelijk nogal een rare reactie als GGMM zegt dat de bal rond is en het 11 tegen 11 is in de CL-finalequote:
Toch speelt hij daar nog, je punt?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:33 schreef PzKpfw het volgende:
Matig counterploegje is dat Barca toch ook. Haal Messi eruit en het stelt helemaal niets meer voor.
Dit staat al uitvoerig beschreven in de OP.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:33 schreef PzKpfw het volgende:
Matig counterploegje is dat Barca toch ook. Haal Messi eruit en het stelt helemaal niets meer voor.
Ja hij zei er niet bij in de CL-finale maar ik snap dat dit nodig was om je punt kloppend te maken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja ik denk ik zeg het even, ik nam aan dat je dat niet wist. Anders is het namelijk nogal een rare reactie als GGMM zegt dat de bal rond is en het 11 tegen 11 is in de CL-finale
Niks te danken, ik help graag
Mensen die de OP lezenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit staat al uitvoerig beschreven in de OP.
Waarom zou je Messi er dan uit halen als het zonder messi maar matig is en met Messi favoriet voor de CL-winst?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:33 schreef PzKpfw het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |