quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch heeft de groen haas UI weggedaan omdat hij het te tokkie vond.
Nu heeft hij een Angerfist UI
20 juli weerquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:12 schreef Coco. het volgende:
Angerfist![]()
Zijn er volwassen mensen die dat luisteren?
Deze post is waardeloos zonder pics.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vriendin van Frenkie is pas lekker
Nee. Tijd is voorbij.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:12 schreef Coco. het volgende:
Angerfist![]()
Zijn er volwassen mensen die dat luisteren?
Ik snap niet waar deze stukadoors act opeens vandaan komtquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, of voor je stukadoorsplateau. (lol)
Ja, dat was de grote droom van de Uefa. Ajax in de finale.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:13 schreef PSVCL het volgende:
Alles voor een barca vs ajax finale.
Dat was gewoon rood
Cruijfiaanse finalequote:Op woensdag 1 mei 2019 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dat was de grote droom van de Uefa. Ajax in de finale.
Frenkie > zijn vriendinquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vriendin van Frenkie is pas lekker
ik zag vanochtend je doodsverwensing in mijn dmquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:14 schreef PzKpfw het volgende:
Liverpool al twee keer genaaid door de arbitrage.
Waarom zou iemand jou een doodsverwensing sturen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:15 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zag vanochtend je doodsverwensing in mijn dm
schattig hoor
hij wilt homo's niet ophangen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:15 schreef Smoofie het volgende:
Mo salah schijnt wel een zeer progresieve moslim te zijn
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:15 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zag vanochtend je doodsverwensing in mijn dm
schattig hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van NeymarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van Gerard PiqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van FalcaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van GGMMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hej jc.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Hardop gelachentwitter:andystreacle twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 23:35:57Fans moved from one area to another area & Emilia reporting it like she’s on the front line in Syria ffs https://t.co/685oZcIx3v reageer retweet
@janpawelllVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Jij zal wel een mad CL seizoen beleven he.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:16 schreef PicoMMP het volgende:
Vriendin van Frenkie de JongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van NeymarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van Gerard PiqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van FalcaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van GGMMDat laatste is een beetje onrealistischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Piqué is ook zo'n speler die nog eens een doodschop verdiend in z'n carrière.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Vriendin van Frenkie de JongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van NeymarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van Gerard PiqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van FalcaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van GGMMDoe mij die van Neymar maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vriendin van Frenkie de JongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van NeymarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van Gerard PiqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van FalcaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van GGMMDe 'grap' was geslaagd geweest als er een kind van 5 onder die laatste spoiler zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer.![]()
Vriendin van Frenkie de JongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van NeymarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van Gerard PiqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van FalcaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van GGMMfrenkie lijkt me een type die haar wel houdt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net als met bernadien en arjen![]()
Moeilijk hé, dat mentionen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:16 schreef Caland het volgende:
Hardop gelachentwitter:andystreacle twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 23:35:57Fans moved from one area to another area & Emilia reporting it like she’s on the front line in Syria ffs https://t.co/685oZcIx3v reageer retweet
@:janpawelll![]()
Vriendin van Frenkie de JongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van NeymarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van Gerard PiqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van FalcaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van GGMMWel leuk dat je je moeder op het internet zet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Voor wie zal je haar in godsnaam moeten inruilen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:17 schreef Adames het volgende:
[..]
frenkie lijkt me een type die haar wel houdt.
net als met bernadien en arjenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Voor wie ben jij eigenlijk als de finale Ajax - Barca is?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij zal wel een mad CL seizoen beleven he.What can change the nature of a man?![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die kan dus niet terug naar zijn eigen land zonder zware beveiliging .AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Yo, gewoon wesley een beetje ziekenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor wie zal je haar in godsnaam moeten inruilen?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
100% Ajax.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Voor wie ben jij eigenlijk als de finale Ajax - Barca is?
Klaar
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Doet gewoon pijn aan je ogen manquote:
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Gatver, wat moet je daar mee?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Yo, gewoon wesley een beetje ziekenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
vrouw van een ploeggenootquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor wie zal je haar in godsnaam moeten inruilen?
@johnterry @thibautcourtois![]()
Dan ben ik in diepe rouw.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wat denk je?quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
UEFA CENSUURIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Valt meequote:Op woensdag 1 mei 2019 21:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij zal wel een mad CL seizoen beleven he.![]()
![]()
JA WAS DOOR DE SPANNING ONLOquote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:20 schreef Doublepain het volgende:
Ik haat Barcelona
Ik haat Liverpool
Kutleven![]()
![]()
Scheids fluit echt zwaar onder de maat tot nu toe.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Mocht Ajax de finale halen dan zie ik niet in waarom ze kansloos zouden zijn tegen een van deze ploegen."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Wat heb jij het toch zwaarquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:20 schreef Doublepain het volgende:
Ik haat Barcelona
Ik haat Liverpool
Kutleven![]()
En Ajax?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:20 schreef Doublepain het volgende:
Ik haat Barcelona
Ik haat Liverpool
Kutleven
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
je bent nooit kansloosquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:21 schreef TLC het volgende:
Mocht Ajax de finale halen dan zie ik niet in waarom ze kansloos zouden zijn tegen een van deze ploegen.![]()
Nee joh, deze ploegen zijn wel echt beter hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:21 schreef TLC het volgende:
Mocht Ajax de finale halen dan zie ik niet in waarom ze kansloos zouden zijn tegen een van deze ploegen.
Alhoewel je nooit 100% kansloos bent. De bal is rond, het is 11 tegen 11.![]()
Wat bedoel je?quote:
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Maar haat jij ze ook?quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
raymond verheijen is dit jaar dan ook nog niet in het nieuws geweestquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
Elk team behalve Ajax heeft blessures. Ten Haggod.
winwin![]()
afkloppen maatquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
Elk team behalve Ajax heeft blessures. Ten Haggod.![]()
Hoog tijd dus.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
Elk team behalve Ajax heeft blessures. Ten Haggod.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Wat een vermoeiende man is dat zeg.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:22 schreef Adames het volgende:
[..]
raymond verheijen is dit jaar dan ook nog niet in het nieuws geweest
winwin![]()
sowieso poppenspelertje hierop maatquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:22 schreef Caland het volgende:
MOORDERNAAR
MOORDERNAAR
MOORDERNAAR
KLUIVERT MOORDERNAAR![]()
niet kansloos nee.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, deze ploegen zijn wel echt beter hoor.
Alhoewel je nooit 100% kansloos bent. De bal is rond, het is 11 tegen 11.
@El-Stinho schat de kans dat ajax van barcelona wint echter in op 0,01%. Dat lijkt me ook wel weer wat laag.![]()
Ik voel mij vereerdquote:
ahquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:22 schreef Caland het volgende:
MOORDERNAAR
MOORDERNAAR
MOORDERNAAR
Toch lekker joh als underdog de finale in gaanquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Vind je dit nog steeds leuk?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:22 schreef Caland het volgende:
MOORDERNAAR
MOORDERNAAR
MOORDERNAAR
Kluivert > Putman > Kluivertquote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Kwam klaarquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:22 schreef Caland het volgende:
MOORDERNAAR
MOORDERNAAR
MOORDERNAAR
KLUIVERT MOORDERNAARAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Je erkend mij eindelijk als Ajaciedquote:
Geef lekker geel aan elke speler die 5 minuten gaat liggen en opeens wonderbaarlijk genoeg toch in staat is om te lopen![]()
Ik constateer alleen iets.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Tenzij Huntelaar speeltquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laffe huichelaar![]()
Liesbreuk kan je gewoon lopen maar niet inspannen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef lekker geel aan elke speler die 5 minuten gaat liggen en opeens wonderbaarlijk genoeg toch in staat is om te lopenIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Waar is ijsselstijn?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:25 schreef JanCees het volgende:
erkend
kennen ze niet spellen in ijsselstijn ? lol![]()
erkend
En dat is dan lid van de Barca-fanclub.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
ijsselstijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:25 schreef JanCees het volgende:
erkend
![]()
ijsselstijn hahahahahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:25 schreef JanCees het volgende:
erkend
![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wat gaan we nu kijken jongens?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Had allang rood moeten hebben die gek.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
FINALE BARCELONA - AJAX![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:24 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga even zappen dus er zal zo wel een goal vallen. Graag gedaan.![]()
Had nooit meer mogen spelen trouwens.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
Had nooit meer mogen spelen trouwens.![]()
![]()
Duveltje uit het doosje zeg. Waar kwam hij vandaan man.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
nah valt mee rene.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Zegt de grootste jankerd van het forumquote:
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
dat is monopolyquote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Eens!quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is belangrijk dat Liverpool een uitdoelpunt maakt.
Volgende week kan dat niet meer.![]()
Hilarisch maat. Maar dank dat je me loktquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:ChevyCaprice schuttert als keeper.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
wat een goal zeg. dat is bijna niet te verdedigenproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:32 schreef manny het volgende:
wat een goal zeg. dat is bijna niet te verdedigen![]()
Goh, je meent het.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die is denk ik niet speelgerechtigd voor een van de CL-finalisten![]()
Matig counterploegje is dat Barca toch ook. Haal Messi eruit en het stelt helemaal niets meer voor.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ja ik denk ik zeg het even, ik nam aan dat je dat niet wist. Anders is het namelijk nogal een rare reactie als GGMM zegt dat de bal rond is en het 11 tegen 11 is in de CL-finalequote:
Niks te danken, ik help graagLaffe huichelaar![]()
Toch speelt hij daar nog, je punt?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:33 schreef PzKpfw het volgende:
Matig counterploegje is dat Barca toch ook. Haal Messi eruit en het stelt helemaal niets meer voor.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Dit staat al uitvoerig beschreven in de OP.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:33 schreef PzKpfw het volgende:
Matig counterploegje is dat Barca toch ook. Haal Messi eruit en het stelt helemaal niets meer voor.What can change the nature of a man?![]()
Ja hij zei er niet bij in de CL-finale maar ik snap dat dit nodig was om je punt kloppend te maken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja ik denk ik zeg het even, ik nam aan dat je dat niet wist. Anders is het namelijk nogal een rare reactie als GGMM zegt dat de bal rond is en het 11 tegen 11 is in de CL-finale
Niks te danken, ik help graag![]()
![]()
Mensen die de OP lezenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit staat al uitvoerig beschreven in de OP.![]()
![]()
Waarom zou je Messi er dan uit halen als het zonder messi maar matig is en met Messi favoriet voor de CL-winst?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:33 schreef PzKpfw het volgende:
Matig counterploegje is dat Barca toch ook. Haal Messi eruit en het stelt helemaal niets meer voor.Laffe huichelaar![]()
Lees eens waar hij op reageert, waar het over ging. Kunnen we dan verder pratenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja hij zei er niet bij in de CL-finale maar ik snap dat dit nodig was om je punt kloppend te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lees eens waar hij op reageert, waar het over ging. Kunnen we dan verder pratenLiever niet inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op 55 minuten na is deze wedstrijd wel gespeeld lijkt me"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Jij bent NASA's beste ingenieur. Weet ik zeker!quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:38 schreef TLC het volgende:
Op 55 minuten na is deze wedstrijd wel gespeeld lijkt me
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
Forum Opties Forumhop: Hop naar: