Gewoon een screenshot van een uitspraak van jou, die bewaar ik de rest van mn levenquote:
Rustaaag we gaan in de zomer verhuizen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee je hebt huur te betalen, stomme kut
Het zijn cosmetics, geen pay to win itemsquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op een gegeven moment kan je het niet meer bijbenen, dan moet je wel aan de items om niet uitgelachen te worden.
Jeetje dit kunnen er zoveel zijn 🙄quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon een screenshot van een uitspraak van jou, die bewaar ik de rest van mn leven
Stop met roken en drugs junkiequote:Op woensdag 1 mei 2019 22:08 schreef Myrr het volgende:
Maar laten we allemaal doen alsof 950 met daarbij energie voor een lekke woning niks is joh.
Stelletje rijke mensen jullie zijn echt geweldig omg mag ik je handtekening
Nee welke opaquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het zijn cosmetics, geen pay to win items
Ken je die opa niet die streamt, 70+ en nog steeds goed
Ik maak me niet dik
Koop die schoenen dan gewoon jesus fucking christquote:
Groot gelijk meidquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:12 schreef Myrr het volgende:
Maar op de rest ga ik ook nee zeggen jullie hoeven niet te weten waar ik woon.
Dan woon je ook niet in een stadquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:14 schreef Myrr het volgende:
Het is hier overwegend wit waar ik woon dus nee geen Gouda en omstreken.
Valt wel mee hoor, zo veel zinnigs zeg jij nietquote:
Ja ik zit nu mobiel, kom ik op terugquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee welke opa
Dat voordeel heb jij geloof ik
Waar heb ik dit aan te dankenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, zo veel zinnigs zeg jij niet
Nein.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Koop die schoenen dan gewoon jesus fucking christ
Ben benieuwd of je het dit keer wel nakomt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik zit nu mobiel, kom ik op terug
Ja klopt
Ben in een goede buiquote:
Heb laatst wel schoenen van 100 euro gekocht, zonder bij na te denkenquote:
Den Skylidge oid ben ik nog niet aan toegekomenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je het dit keer wel nakomt.
Dat laatste is sowieso een leugenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb laatst wel schoenen van 100 euro gekocht, zonder bij na te denken
Niet erg want ze doet het maar 3x per weekquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een voorbeeld geef je dan ook he
Ja die tijden heb ik ook wel gehad. Doe nu ook nog steeds onzinnige uitgaven maar dan niet voor mezelf.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb laatst wel schoenen van 100 euro gekocht, zonder bij na te denken
Samequote:Op woensdag 1 mei 2019 22:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja die tijden heb ik ook wel gehad. Doe nu ook nog steeds onzinnige uitgaven maar dan niet voor mezelf.
Niet bij deze schoenenquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:18 schreef wielrennerdt het volgende:
@:Goudenvis
@:Quotidien
@:wollah
@:Plompzakker
@:pferdfahrer
Tijd om te gaan, de mongolenbrigade is in aantochtquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:18 schreef wielrennerdt het volgende:
Hjbquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan vind ik je leuker als je je dag niet hebt haha
Voor de kleine zekerquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja die tijden heb ik ook wel gehad. Doe nu ook nog steeds onzinnige uitgaven maar dan niet voor mezelf.
WRquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:18 schreef wielrennerdt het volgende:
morgen frikandellen toch a matteiquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:20 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
WRik zei toch dat ik frikandellen ging eten? M'n oom belde vanmiddag of ik kwam eten dus ik daarheen gaan we spaghetti eten
vind dat niet eens lekker
Ja zit een hoop stress bijquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet erg want ze doet het maar 3x per week
Ja moet dan maarquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:20 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
morgen frikandellen toch a mattei
Heb voor mn neefje een trui gekocht van 40 euro wat hij ongeveer vier maanden kan dragenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |