Ohquote:
Ahuhquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ooit te hebben gezegd.
En dat van een juffrouwquote:
WAT IS HET NOU CHLORO!quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ooit te hebben gezegd.
Hoe vaak ga je dit tyfus zinnetje nog herhalenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een goede moderator kan de sfeer verbeteren door verbaal, of via moderating, op te treden
Heb jij ook genoeg pluspunten bij haags om zo te mogen scheldenquote:
Je moeder is je moeder niet, je vader is een travestiet, Hansie hoerenjong lalalalaquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een goede moderator kan de sfeer verbeteren door verbaal, of via moderating, op te treden
Hey zonneschijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit tyfus zinnetje nog herhalen
Geen idee, maar ik leef graag op het randje.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb jij ook genoeg pluspunten bij haags om zo te mogen schelden
Oh wanneer ga je naar de grand canyonquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik leef graag op het randje.
nja zeg, is dit hoe we met elkaar omgaanquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moeder is je moeder niet, je vader is een travestiet, Hansie hoerenjong lalalala![]()
Leuke (matige) grap weerquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh wanneer ga je naar de grand canyon
Hey snoepiequote:
Hoe zie jij er uit?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:55 schreef Flamarande het volgende:
Ik zou chloro doen als ik op vrouwen viel
Sowieso wel eigenlijk
2 dagen op rij, zo meteen weet je nog wat buitenspel isquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:00 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ga voetbal kijken. Zo'n matig Engels clubje moet spelen, zal wel kapotgemaakt worden.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
2 dagen op rij, zo meteen weet je nog wat buitenspel is
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar je zei eerder vanavond dat je niet dik was op Google Talk
Parkeer bij station Lunetten, Overvecht of Zuilen in de buurt en pak de trein of bus. Of P+Rtje.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Weet iemand hoe het zit met parkeergelegenheid in Utrecht binnenstad bewoner zijde?
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Parkeer bij station Lunetten, Overvecht of Zuilen in de buurt en pak de trein of bus. Of P+Rtje.
Binnenstad? Als je zin hebt om heel veel rondjes te rijden. Wel/ geen bewoner maakt niet uit.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Weet iemand hoe het zit met parkeergelegenheid in Utrecht binnenstad bewoner zijde?
Mooi hoor deze behulpzame vernieuwde Chaiquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Parkeer bij station Lunetten, Overvecht of Zuilen in de buurt en pak de trein of bus. Of P+Rtje.
Jaar wachtenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
plek zatquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Nuvaring?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:21 schreef Myrr het volgende:
Hnng m'n ring is klaar maar mag 'm niet zien ga echt slecht.
ja, plek zat.. Ik woon binnenstadquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ff srs
ik ga denk detachering in met lease auto enz
moet auto wel kwijt kunnen
ik ken iemand die in de binnenstad woonde en ik kon me waggie altijd wel kwijt daarquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, plek zat.. Ik woon binnenstad
Mequote:Op woensdag 1 mei 2019 21:33 schreef Chia het volgende:
[..]
ik ken iemand die in de binnenstad woonde en ik kon me waggie altijd wel kwijt daar
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:33 schreef Chia het volgende:
[..]
ik ken iemand die in de binnenstad woonde en ik kon me waggie altijd wel kwijt daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |