Ohquote:
Ahuhquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ooit te hebben gezegd.
En dat van een juffrouwquote:
WAT IS HET NOU CHLORO!quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ooit te hebben gezegd.
Hoe vaak ga je dit tyfus zinnetje nog herhalenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een goede moderator kan de sfeer verbeteren door verbaal, of via moderating, op te treden
Heb jij ook genoeg pluspunten bij haags om zo te mogen scheldenquote:
Je moeder is je moeder niet, je vader is een travestiet, Hansie hoerenjong lalalalaquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een goede moderator kan de sfeer verbeteren door verbaal, of via moderating, op te treden
Hey zonneschijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit tyfus zinnetje nog herhalen
Geen idee, maar ik leef graag op het randje.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb jij ook genoeg pluspunten bij haags om zo te mogen schelden
Oh wanneer ga je naar de grand canyonquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik leef graag op het randje.
nja zeg, is dit hoe we met elkaar omgaanquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moeder is je moeder niet, je vader is een travestiet, Hansie hoerenjong lalalala![]()
Leuke (matige) grap weerquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh wanneer ga je naar de grand canyon
Hey snoepiequote:
Hoe zie jij er uit?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:55 schreef Flamarande het volgende:
Ik zou chloro doen als ik op vrouwen viel
Sowieso wel eigenlijk
2 dagen op rij, zo meteen weet je nog wat buitenspel isquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:00 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ga voetbal kijken. Zo'n matig Engels clubje moet spelen, zal wel kapotgemaakt worden.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
2 dagen op rij, zo meteen weet je nog wat buitenspel is
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar je zei eerder vanavond dat je niet dik was op Google Talk
Parkeer bij station Lunetten, Overvecht of Zuilen in de buurt en pak de trein of bus. Of P+Rtje.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Weet iemand hoe het zit met parkeergelegenheid in Utrecht binnenstad bewoner zijde?
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Parkeer bij station Lunetten, Overvecht of Zuilen in de buurt en pak de trein of bus. Of P+Rtje.
Binnenstad? Als je zin hebt om heel veel rondjes te rijden. Wel/ geen bewoner maakt niet uit.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Weet iemand hoe het zit met parkeergelegenheid in Utrecht binnenstad bewoner zijde?
Mooi hoor deze behulpzame vernieuwde Chaiquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Parkeer bij station Lunetten, Overvecht of Zuilen in de buurt en pak de trein of bus. Of P+Rtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |