Instrumentaal vind ik het wel mooi, maar ik trek zijn stem niet echt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Als je Spinvis leuk vind haat je muziek.
Radiozender zonder dj. Vertellen ze alleen niet waar je naar luistert, hoewel je het meeste na 1 dag wel kent.quote:
Als je over gisteren vijf man vraagt wie er zwak speelde kun je zomaar vijf verschillende antwoorden krijgen. Neres noemde hij inderdaad ook. En ook Veltman, die ik dan weer naar behoren vond spelen. Dan hebben Derksen, waarvan je weet dat die zich altijd sterk uitdrukt, en ik het anders gezien. Waarvan akte.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik vond het in de tweede helft wel meevallen met Ziyech, zeker in vergelijking met Neres en Tadic. En Johan mag best zeggen dat het na rust een stuk minder was, maar hij slaat zo ontzettend door. 'Bedroevend niveau', 'geen bal geraakt' en 'compleet door de mand gevallen'.
Het is ook niet alleen gisteren. Het is elke ronde raak met zijn analyses. En je maakt het vervolgens ook weer zo zwart/wit door te stellen dat niemand op Jan van Halst of Pieter Zwart zit te wachten, maar daar zit nog een prima middenweg tussen.
Nee dat zie ik toch anders hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je over gisteren vijf man vraagt wie er zwak speelde kun je zomaar vijf verschillende antwoorden krijgen. Neres noemde hij inderdaad ook. En ook Veltman, die ik dan weer naar behoren vond spelen. Dan hebben Derksen, waarvan je weet dat die zich altijd sterk uitdrukt, en ik het anders gezien. Waarvan akte.
Inderdaadquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Instrumentaal vind ik het wel mooi, maar ik trek zijn stem niet echt.
Ik zal straks effe reageren.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
MUZ / Spinvis #16 Oké oké oké, er is soep
Voetbal is een technische sportquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:44 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Naar mijn bescheiden mening is er een Nederlandse equivalent van Dhr. Schmidt.
Daardoor fietsen en schaatsen er een aantal als de brandweer, en lopen snotapen van 19 de wereldelite van het veld.
Als Spinvis dezelfde hulpmiddelen zou gebruiken als wat gangbaar was in de jaren zeventig. Dan zou die niet van die gigantische zaadmuziek maken. Zelfde geldt voor Oasis, die nog niet tot de enkels van de Beatles komen.
Ben ik tegen doping? Nee, dus...
Zo, heb ik ook mijn bijdrage geleverd aan de Ronde van Romandië.
Tevens ben ik verheugd om onze dikke Colombiaan. Ik duim voor hem in de Giro.
Einde.
quote:Evenepoel hield pijnlijke schouder over aan ongelukkige val in Romandië
Remco Evenepoel kon gisteren in de proloog van de Ronde van Romandië de hoge verwachtingen niet inlossen. Het 19-jarige supertalent van Deceuninck-Quick.Step strandde op de 58ste plek. Een tegenvaller, al valt die mindere prestatie (voor een stukje) te verklaren door een valpartij tijdens de opwarming. Evenepoel maakte een banale val over de kabels aan de finish, waar ze nog volop alles in gereedheid aan het brengen waren. De wereldkampioen bij de junioren liep daarbij enkele schaafwonden op en vooral zijn schouder werd geraakt.
Ook vandaag reed het toptalent nog met een erg pijnlijke schouder rond in Zwitserland - hij moest zelfs pijnstillers slikken. Een rol van betekenis kon de youngster uit Schepdaal ook niet spelen in de eerste rit in lijn, al had dat ook te maken met een lekke band op een vervelend moment. Evenepoel moest volgens ploegleider Davide Bramati te lang wachten op de neutrale wagen, waardoor hij helemaal alleen viel.
Wat vind jij van de werken van Tjallingii als commentator?quote:
Heerlijke ergernis.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind jij van de werken van Tjallingii als commentator?
Hij heeft geen commentatorsstem.quote:
Je hebt het nummer van Jan Boven toch?quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:18 schreef wimderon het volgende:
Niet zo zenuwachtig Zjumbo, laat het wolvenpak en Bora dit lekker doen.
Er staat publiek langs de kant. Supergaaf.quote:
Wijngaarden, ook immens gaafquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er staat publiek langs de kant. Supergaaf.
Supergaaf.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Over wijn gesproken. Uh, je hebt in dit uh, Romandiëgebied, uh, veel wijn.
Mijn schoonouders wonen hier in dit gebied.
Toch ook wel knap om echt overal een persoonlijke draai aan te geven.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Over wijn gesproken. Uh, je hebt in dit uh, Romandiëgebied, uh, veel wijn.
Mijn schoonouders wonen hier in dit gebied.
Mevrouw van Zetten uit Tiel kijkt niet naar Eurosport.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mevrouw van Zetten uit Tiel heeft nu een nieuwe supergave vakantiebestemming gevonden
Het is best een uitdaging inderdaad.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Toch ook wel knap om echt overal een persoonlijke draai aan te geven.
Wat heb je liever: Maarten Tjallingii of een commentator die een hele middag kwijlt bij een klimmende Mollema.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is best een uitdaging inderdaad.
Daar gaat ie weer.'Voor mij, als zwaardere renner...'
Dan kijk ik liever de hele dag naar de true meaning of turquoise.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat heb je liever: Maarten Tjallingii of een commentator die een hele middag kwijlt bij een klimmende Mollema.
Toch altijd knap om weer een nieuwe debiel te vinden die op geen enkele manier een fatsoenlijke zin kan formuleren.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:45 schreef Szura het volgende:
‘De voorsprong van de koplopers gaat zienderogen, hoe heet dat, minder’
#coaching #personaldevelopment #mtb #cycling #former #procyclist #analyst #speaker #coach #mii #vegetarian #dream #inspiration #positiefquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch altijd knap om weer een nieuwe debiel te vinden die op geen enkele manier een fatsoenlijke zin kan formuleren.
#positief maakt het wel af.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
#coaching #personaldevelopment #mtb #cycling #former #procyclist #analyst #speaker #coach #mii #vegetarian #dream #inspiration #positief
Maarten van Breukelen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
#coaching #personaldevelopment #mtb #cycling #former #procyclist #analyst #speaker #coach #mii #vegetarian #dream #inspiration #positief
Vreemde keuze aangezien daar natuurlijk geen reet gaat gebeurenquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:53 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de aandachtige kijker.
Steef gaat juist op een plaats staan waar er geen actie is, meer aandacht voor Steef dan. #leefalssteefquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vreemde keuze aangezien daar natuurlijk geen reet gaat gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |