Mooi dat ik, na een jaar al, gelijk heb gekregen over de onzin van het boekje van Pietertje. Maar hij zal wel weer heel ingewikkeld gaan doen om het allemaal recht te lullen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit moest je duidelijk even kwijt, hé?
We schrijven weer een stokpaardje op, aangezien ik niet denk dat je het boekje inhoudelijk hebt gelezen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mooi dat ik, na een jaar al, gelijk heb gekregen over de onzin van het boekje van Pietertje. Maar hij zal wel weer heel ingewikkeld gaan doen om het allemaal recht te lullen.
Johan miszegde feitelijk weinig? "Bedroevend niveau" en "Ziyech is door de mand gevallen". Hou op hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar wel likes van zijige types, die eisen dat de polonaise gelopen wordt, willen scoren op twitter, terwijl je niet eens gekeken hebt en hij feitelijk weinig miszegde?
Buiten dat je in zo'n analyse door tijd beperkt wordt zit er ook gewoon niemand te wachten op analyses van types als Pietertje Zwart die met allerlei moeilijke stills en pijltjes meent te weten hoe het allemaal in elkaar zit.
Maar die had auw aan zijn pols.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe kijk je tegen de teloorgang van Gino Mäder aan? Die arme jongen is nu al verpest door DiData.
Wat klopt daar niet aan dan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Johan miszegde feitelijk weinig? "Bedroevend niveau" en "Ziyech is door de mand gevallen". Hou op hoor.
Geef dan eens gewoon antwoord daarop, in plaats van @El-Stinho reacties die totaal niet ingaan op de inhoud te geven.quote:
Ziyech was de initiator van zo'n beetje al het Ajaxgevaar en deed daarnaast verdediging ook zijn werk. Hij kan moeilijk elke wedstrijd een 10 scoren zoals Tadic in Bernabeu.quote:
Ziyech liet later wel steeds die back lopen maar goed, ik vond hem niet 'door de mand vallen' nee.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ziyech was de initiator van zo'n beetje al het Ajaxgevaar en deed daarnaast verdediging ook zijn werk. Hij kan moeilijk elke wedstrijd een 10 scoren zoals Tadic in Bernabeu.
Dat vond ik niet. De eerste helft was best prima, in de tweede helft werd hij slechter en slechter.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ziyech was de initiator van zo'n beetje al het Ajaxgevaar en deed daarnaast verdediging ook zijn werk. Hij kan moeilijk elke wedstrijd een 10 scoren zoals Tadic in Bernabeu.
Jij bent Ajax-fan en toch ga je Johan verdedigen, bijzonder.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geef dan eens gewoon antwoord daarop, in plaats van @:El-Stinho reacties die totaal niet ingaan op de inhoud te geven.
Dat je overgeleverd bent aan de talentjes die hier uitgepoept worden is niet de strekking van zijn boekje.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We schrijven weer een stokpaardje op, aangezien ik niet denk dat je het boekje inhoudelijk hebt gelezen.
Zoals gezegd geven nota bene Ten Hag en de spelers zelf aan dat ze slecht speelden. Door slordig te zijn in balbezit, door tactisch niet goed te staan, door mee te gaan in het fysieke van Tottenham, door niet wat rustiger te blijven. Maar als Johan dat samenvat als slecht is twitterend Nederland weer te klein, puur en alleen omdat het Derksen is. Dat er prima verdedigd werd en eigenlijk niets weggeven werd is ook benoemd toch?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij bent Ajax-fan en toch ga je Johan verdedigen, bijzonder.
Maar Ajax had het de tweede helft moeilijk met Spurs. Gek hè? Gek hè, uit in een halve finale CL? Ondanks dat toch maar weinig weggegeven en zelf de grootste kans gecreëerd. Waarom is dat precies bedroevend?
Ziyech had de meest (zes) succesvolle tackles, vijf onderscheppingen en een assist. Verder wel slordig maar als dat door de mand vallen snap je er geen reet van.
Iedereen is in spanning op jouw versie van Stefan en Lisette aan het wachten.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:36 schreef Mani89 het volgende:
Hey, ik vind dit voetbalgelul helemaal niet interessant verder. Dus stop nu maar gewoon.
Ik ben druk in training.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen is in spanning op jouw versie van Stefan en Lisette aan het wachten.
Wie zijn Stefan en Lisette?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat die meuk lekker, ik wil Mani Gallagher.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stefan en Lisette, altijd samen maar niet echt een stel.quote:
Is Mani meer een Noel of een Liam?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Laat die meuk lekker, ik wil Mani Gallagher.
Ik heb Noel een keer live gezien. Tot zover deze anekdote.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is Mani meer een Noel of een Liam?
Ik hoop een Noel, want dan kan hij een partijtje op dat gitaartje pingelen da's onvoorstelbaar. Goh.
Eerst zien dan oordelen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is Mani meer een Noel of een Liam?
Ik hoop een Noel, want dan kan hij een partijtje op dat gitaartje pingelen da's onvoorstelbaar. Goh.
En dan niet eens over het voetbal zelf, maar over de analyse achterafquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Die nostalgietrip van gisteren vond ik toch een stuk leuker dan zo'n discussie over een potje voetbal.
Ah da's werelds man.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Noel een keer live gezien. Tot zover deze anekdote.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stefan en Lisette, altijd samen maar niet echt een stel.
SpinvisGodquote:
vindt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Als je Spinvis leuk vind haat je muziek.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je Spinvis haat ben je niet intelligent genoeg om überhaupt een mening te vormen over muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |